Ihme kitinää aina jos joku tekee vähä erilaisen. Keneltäkää ei pitäs olla pois jos joku ei omaa mopoansa entisöi. Jokanen tehköö mitä haluaa, entisöikää tämä sitte ku vaihtaa omistajaa.
Hieno ja hauska vehe tästä varmasti tulee.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) ) http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Ihme kitinää aina kun joku sanoo että alkuperäisiä kannattas varjella eikä tuhota johonki uuber tuuningeihin. Kiinamankit tehty siihen hommaan! Mutta lopetan tämän tähän miun osalta. Eisiinä ihan hieno vehje, sitä eivoi kiistää.
Tänhetkiset kakspyöräset:
Honda Monkey
Derbi drd 80cc barikit
Peugeot xp evo 3
Yamaha tt-r 90cc
Yamaha pw 50
Samurai 110cc
Joo tää on just hyvä Antaa muitten entisöidä... kyllä niitä on ihan tarpeeksi entisöity tähä maailmaan ja tullaan entisöimäänkin. Kerranki jotai erikoista, toi mylly on vähintää pop tähä runkoo Jatkaa samaa malliin vaa, katukumit ite laittasin.
Oisit nyt ees ostanu kiinalaisen tarvike rungon kun nää jäykkäperän rungot on kiven alla nykyään. Joku entisöijä ois mielellään tuon ostanu ja entisöiny.
Runkohan on tosiaan vm70 ja helppo palauttaa alkutekijöihin jos siltä tuntuu. (hiekkapuhallus)
Nyt tässä odotellaan bensatankkia ja muutamaa pikku osaa jotta pääsee jatkaa.
Vihreän "Monster" sävy on seitkytluvun pappatunturista.
ZJ90 kirjoitti:Ihme kitinää aina jos joku tekee vähä erilaisen. Keneltäkää ei pitäs olla pois jos joku ei omaa mopoansa entisöi. Jokanen tehköö mitä haluaa, entisöikää tämä sitte ku vaihtaa omistajaa.
Hieno ja hauska vehe tästä varmasti tulee.
Mini20 kirjoitti:Ihme kitinää aina kun joku sanoo että alkuperäisiä kannattas varjella eikä tuhota johonki uuber tuuningeihin. Kiinamankit tehty siihen hommaan! Mutta lopetan tämän tähän miun osalta. Eisiinä ihan hieno vehje, sitä eivoi kiistää.
ei munmielestä mitään kitinänää vaan kommentteja ja mielipiteitä...
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Erilainen ja siisti manki projekti Entisöinti olisi ollut myös hyvä vaihtoehto, mutta toisaalta jäykkis mankeja rakennetaan aika harvoin tämän tyylisiksi, joten hyvä vaihtoehto myös tämä. Väritys ihan siisti. Varmasti mukava laite tuolla isommalla koneella.
Etutarakka ja takatarakka mankissa 6/5!
Menopelit: Honda "tavaramanki" vm.87
ex Saab 9-3 og 2.0t vm.2001
Kaasari alkuperäiseen paikkaan koneen / rungon väliin ja putki vaihtoon, vaikka giannellin putken sovitat alkuperäiselle paikalle.
Mun mielestä liikaa kromia eli esim etuvalon koppa rungon väriin ja samoin vanteet ja ylä t_pala.
Lampunkannattimet turhan suuret verrattuna valoon, pienemmät olis sirommat, nuo nykyiset näyttää moottoripyörän valon kannakkeilta.
Tossa lampun alla on heleveti hyvä paikka kuulerille ja silti iha kakka. Sehän saa sittä jäähdytys ilmaa mitä parhaiten, mutta pitää olla pitkät letkut ja sit ne vääntyy ja hinkkaa jokapaikka ku kääntelee tankoo.
No jo tuonkin takia kaasutin alkuperäiseen paikkaan ja lauhdutin esim kannen päälle telineeseen.
Se on kun rakennetaan bolt on -osilla jotka on tehty vähän sinne päin.
Kaasari pitäis saada enemmän rungon sisälle päin. Säätölevyllä sais ainakin vähän runkoapäin tai sit itetehdyllä imukaulalla. Muuten ihan näpsäkkä manki!
Pieni päivitys jäykkikseen.. Talven aikaa olisi tarkoitus etsiä 3-vaihteinen Hondan moottori ja käydä kokeilemassa konttorilla jos sais kilpiin. (tiedä sit onnistuuko miten helpolla)
Huomattavasti parempi väritys, etulampun kiinnikkeet vois olla pienemmät ja kaasaria vaan kääntämään alkuperäiseen paikkaan.
Mistä löysit tuon putken? Ebays aika hinnois mut saako tarvikkeena?
rocket kirjoitti:Huomattavasti parempi väritys, etulampun kiinnikkeet vois olla pienemmät ja kaasaria vaan kääntämään alkuperäiseen paikkaan. Mistä löysit tuon putken? Ebays aika hinnois mut saako tarvikkeena?
Niin joo sielläkin noita on, tiedän pari muutakin firmaa ulkomailta jotka myy jäykkäperän osaa.
Omaan tulossa puolarikinuskin alakerta 72cc yläkerralla.
Sähköt aattelin piilotella penkin alle ja muutenkin ne tulee pelkistetyt, virtalukko tulee runkoon orkkispaikkaan mutta esim mittari jää pois.
Etuvalon pidikkeet laikkasin putkineen pikkutankin keulasta, ne pitäis sovittaa nestekeulan putkiin.