Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871 Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja HPT » 22.07.2008 17:35
näyttäis olevan 140cc lifan toi kone, joten pitäis toimia.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918 Liittynyt: 15.04.2006 21:19
Viesti
Kirjoittaja lokitekki » 24.07.2008 20:35
ostin ittelle tuon pari riviä sitte linkittämäni linkisä olevan turbon.
laitan sitte juttua että onko se soopaa että jaksas muka pyöriä
kaippa tuo mun kone kestää vähä ahtoa ainaki sitte jos laittas vakio samurain männän nii pitäs olla aika alhaset puristukset
Monkisti
Viestit: 242 Liittynyt: 21.12.2007 15:58
Paikkakunta: Ulvila
Viesti
Kirjoittaja Monkisti » 26.07.2008 01:32
pistäs motottii sit kuvii siitäki
-BMW E30 "316i"
-BMW E30 316 1.8 talvilintta
BT
Viestit: 498 Liittynyt: 04.04.2007 14:04
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja BT » 28.07.2008 22:51
Hal0
Viestit: 266 Liittynyt: 11.05.2007 23:53
Paikkakunta: Karijoki
Viesti
Kirjoittaja Hal0 » 19.08.2008 14:37
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432 Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
Viesti
Kirjoittaja kurri » 19.08.2008 15:50
on, ihan liian iso toimiakseen kunnolla.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432 Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
Viesti
Kirjoittaja kurri » 05.10.2008 19:10
mä linkitin tässä jo aiemmin tuon "mopon" projektisivustoon...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871 Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja HPT » 05.10.2008 19:17
90kuutioinenhan tuo on... 0.8baaria ahtoja.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229 Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Grimnir » 06.10.2008 00:03
kurri kirjoitti: mä linkitin tässä jo aiemmin tuon "mopon" projektisivustoon...
Aijjaa
Sry en huomannu
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
kopo93
Viestit: 43 Liittynyt: 07.07.2008 12:37
Paikkakunta: Leppävirta
Viesti
Kirjoittaja kopo93 » 16.10.2008 10:13
homer94
Viestit: 222 Liittynyt: 20.02.2008 21:51
Viesti
Kirjoittaja homer94 » 16.10.2008 13:47
Sanoppa sille, että ottaa videoo sulle ja laita se video tänne
kopo93
Viestit: 43 Liittynyt: 07.07.2008 12:37
Paikkakunta: Leppävirta
Viesti
Kirjoittaja kopo93 » 16.10.2008 14:04
Sori tuplapostaus ja Homer koko ajan yritetään pistää sitä parempaa kuntoo, että kehtaa ottaa videoo.
L1m3t3c
Viestit: 31 Liittynyt: 03.11.2007 16:35
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti
Kirjoittaja L1m3t3c » 19.10.2008 01:05
Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4€/min + pvm
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229 Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Grimnir » 26.10.2008 20:58
En kyl ite ollu nähny vie et...
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432 Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
Viesti
Kirjoittaja kurri » 26.10.2008 21:30
en ollu kyllä minäkään, aika mielenkiintonen projekti, ja ihan paineistetulla kaasarilla ja sähköpumpulla... mutta viimenen lause on ehkä se tärkein
edit: noo... oon mä näitä linkkejä kumminkin kattellu pitempään kuin moni muu, vaikka en oo foorumilla ollutkaan
Viimeksi muokannut
kurri , 26.10.2008 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470 Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama
Viesti
Kirjoittaja zuhari1 » 26.10.2008 21:46
Onhan toi nähty. Huomatkaa rekisteröitymisajat. Minä ja japsi vähän aikasemmin, kun kurri ja grimnir, niin ihan loogisesti menee
Veikeä peli varmasti.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Hnda86
Viestit: 139 Liittynyt: 09.04.2008 18:17
Paikkakunta: Keitele
Viesti
Kirjoittaja Hnda86 » 27.10.2008 20:26
Jump or die
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432 Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
Viesti
Kirjoittaja kurri » 27.10.2008 22:42
Varmaan ihan kiva kaasari, mutta vaikea tuokaan on paineistaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Hnda86
Viestit: 139 Liittynyt: 09.04.2008 18:17
Paikkakunta: Keitele
Viesti
Kirjoittaja Hnda86 » 28.10.2008 17:43
Eiku mä meinasin, että onko tuo joku vtun ahdin kaasari vai mikä räpellys tuolla lopussa on?
Jump or die
Tomi
Viestit: 279 Liittynyt: 18.03.2006 01:27
Paikkakunta: Keitele
Viesti
Kirjoittaja Tomi » 28.10.2008 18:05
Pyh...Kiihdytyssuppilo tuo punanen
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432 Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
Viesti
Kirjoittaja kurri » 28.10.2008 18:53
Kiihdytyspumppu ja sen vivusto näyttäs olevan ja keskellä alhaalla on letkukiinnityksen laippa.
Luistin nosto on noissa jollain ihme vivustosysteemillä kans, tuollasta mutta isompaa oon vähän suunnitellu tohon mp:hen.. sais kuulemma viis heppaa heti lisää
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.