Mankin ahtaminen

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

tämä vissiin pelaa jo jotenki ku siivet ~20/25?
http://img137.imageshack.us/my.php?imag ... 001kp9.jpg

mitä nuo jotku puhuu että kkk 03 oltais saatu pelaan mankisa ku se riittää 150-200hp :D ?
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja HPT »

näyttäis olevan 140cc lifan toi kone, joten pitäis toimia.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

ostin ittelle tuon pari riviä sitte linkittämäni linkisä olevan turbon.

laitan sitte juttua että onko se soopaa että jaksas muka pyöriä :mrgreen:

kaippa tuo mun kone kestää vähä ahtoa ainaki sitte jos laittas vakio samurain männän nii pitäs olla aika alhaset puristukset :roll:
Monkisti
Viestit: 242
Liittynyt: 21.12.2007 15:58
Paikkakunta: Ulvila

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Monkisti »

pistäs motottii sit kuvii siitäki 8)
-BMW E30 "316i"
-BMW E30 316 1.8 talvilintta
BT
Viestit: 498
Liittynyt: 04.04.2007 14:04
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja BT »

Hal0
Viestit: 266
Liittynyt: 11.05.2007 23:53
Paikkakunta: Karijoki

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Hal0 »

http://www.motot.net/talli/70638 Olisko liian iso manaan.. :D
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kurri »

on, ihan liian iso toimiakseen kunnolla.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Tainnu mennä hieman aikaa kun tommosen kehittäny http://www.youtube.com/watch?v=nrtOpmEs ... re=related
Tollasen näköne se o

Kuva
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kurri »

mä linkitin tässä jo aiemmin tuon "mopon" projektisivustoon...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja HPT »

90kuutioinenhan tuo on... 0.8baaria ahtoja.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

kurri kirjoitti:mä linkitin tässä jo aiemmin tuon "mopon" projektisivustoon...
Aijjaa :D Sry en huomannu
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
kopo93
Viestit: 43
Liittynyt: 07.07.2008 12:37
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kopo93 »

Mun enolla on mankissa turbo kiinni. Tossa kuva http://irc-galleria.net/view.php?nick=H ... d=90003276
homer94
Viestit: 222
Liittynyt: 20.02.2008 21:51

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja homer94 »

Sanoppa sille, että ottaa videoo sulle ja laita se video tänne :D
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
kopo93
Viestit: 43
Liittynyt: 07.07.2008 12:37
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kopo93 »

Sori tuplapostaus ja Homer koko ajan yritetään pistää sitä parempaa kuntoo, että kehtaa ottaa videoo. :D
L1m3t3c
Viestit: 31
Liittynyt: 03.11.2007 16:35
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja L1m3t3c »

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4€/min + pvm
jls
Viestit: 137
Liittynyt: 02.11.2007 22:51

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja jls »

joku linkitti motot.nettin, linkitänpä nyt sen tännekki http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm
japsiraaseri
Vip-käyttäjä
Viestit: 180
Liittynyt: 02.12.2006 18:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja japsiraaseri »

jls kirjoitti:joku linkitti motot.nettin, linkitänpä nyt sen tännekki http://www.btinternet.com/~goosegog/turbodax.htm
Wanha? :roll:
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

En kyl ite ollu nähny vie et...
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kurri »

en ollu kyllä minäkään, aika mielenkiintonen projekti, ja ihan paineistetulla kaasarilla ja sähköpumpulla... mutta viimenen lause on ehkä se tärkein :D

edit: noo... oon mä näitä linkkejä kumminkin kattellu pitempään kuin moni muu, vaikka en oo foorumilla ollutkaan :P
Viimeksi muokannut kurri, 26.10.2008 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
zuhari1
Vip-käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 31.05.2006 11:59
Paikkakunta: Sastalama

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Onhan toi nähty. Huomatkaa rekisteröitymisajat. Minä ja japsi vähän aikasemmin, kun kurri ja grimnir, niin ihan loogisesti menee :P

Veikeä peli varmasti.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Hnda86
Viestit: 139
Liittynyt: 09.04.2008 18:17
Paikkakunta: Keitele

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Mites tämä?
Jump or die
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kurri »

Varmaan ihan kiva kaasari, mutta vaikea tuokaan on paineistaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Hnda86
Viestit: 139
Liittynyt: 09.04.2008 18:17
Paikkakunta: Keitele

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Eiku mä meinasin, että onko tuo joku vtun ahdin kaasari vai mikä räpellys tuolla lopussa on?
Jump or die
Tomi
Viestit: 279
Liittynyt: 18.03.2006 01:27
Paikkakunta: Keitele

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Pyh...Kiihdytyssuppilo tuo punanen
- Monkey -89, 110cc, Korkeapainemäntä,Mikuni 26mm, 17/35 välit, Takegawan
alakauttanen rööri, mankin magneetto, huohotin, lämpömittari yms....
- Orginal project monkey -95
- Mito -00
- Ac Efi 600cc -02
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Mankin ahtaminen

Viesti Kirjoittaja kurri »

Kiihdytyspumppu ja sen vivusto näyttäs olevan ja keskellä alhaalla on letkukiinnityksen laippa.

Luistin nosto on noissa jollain ihme vivustosysteemillä kans, tuollasta mutta isompaa oon vähän suunnitellu tohon mp:hen.. sais kuulemma viis heppaa heti lisää :)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vastaa Viestiin