Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Hnda86

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Heheh. Pari päivää sitten kun olin ulkona katoin, että naapurin pv-mies tulee kotiin. No ei siinä mitään, mutta perässä ajaakin maija. Jäin siihen kuuntelemaan, että mitä ne sanoo (kaverilla 50 läppis kulkee noin 70km/h). En saanut mitään selvää, että mitä ne sano. Isä sitten kerto, että oli ajanu kolarin. No eipä siinä mitään ku seuraavana päivänä kysymään et mitä kävi. Lukekaa savon sanomista tai pielavesi-keiteleestä jos siitä tulee juttua. Aivan varmaan vääristelevät.
Jump or die
Renova

Viesti Kirjoittaja Renova »

Hnda86 kirjoitti:Heheh. Pari päivää sitten kun olin ulkona katoin, että naapurin pv-mies tulee kotiin. No ei siinä mitään, mutta perässä ajaakin maija. Jäin siihen kuuntelemaan, että mitä ne sanoo (kaverilla 50 läppis kulkee noin 70km/h). En saanut mitään selvää, että mitä ne sano. Isä sitten kerto, että oli ajanu kolarin. No eipä siinä mitään ku seuraavana päivänä kysymään et mitä kävi. Lukekaa savon sanomista tai pielavesi-keiteleestä jos siitä tulee juttua. Aivan varmaan vääristelevät.
Sama tyyppi meinas ajaa tänään pyörällä rekan kylkeen.
johetsu*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja johetsu* »

Grimnir kirjoitti:Osanottoni, todella paska säkä :/. Tieks kuka ilmianto?
Yks mulkku naapuri äänist ja keskustas oli papat ja mammat soitellu kytil ku keula oli noussu aika tiuhaan tahtiin. :lol:
monkey-speed kirjoitti:siis toihan on määräys valvontakatsastukseen. ei tule sakkoja tms. pitää vain viedä katsastettavaksi ja saat kilven takas
Okei kiitti, eipähä tarvi sit pelätä postin tuovan ikävii uutisii. :)
Jarso-

Viesti Kirjoittaja Jarso- »

Täälläpäin kerkesin yhen illan jo ajella ilman että tuli mitään sanomista äänistä. :P Toissapäivänä kun olin ajelemas niin joku ukko siel pinos puita ja oli kääntyneenä äänen suuntaan ku tulin mutkan takaa ja repes ku näki et se oliki vaa manki. :D Vauhtia ehkä huimat 30km/h ja tuo kromialkukäyrä ilman änkkää paikallaan..
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

HeeFeeld kirjoitti:nii se vaa katto mun mankii :o
Poliisi miettii:"Nyt tiedän miksi Hirosima räjähti :roll: "
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Rothmans
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rothmans »

Eilen ajelemassa kaverin kanssa Tampereen keskustassa illalla 20-21 ja yhtäkkiä katon vaan kun edessä olevan auton takaikkunassa välähtää siniset valot. Katon taakse ja sinivuokothan ne sielä. Jatkan vähän matkaa ja ne avaa ikkunan ja huutaa megafoniin: "Ajakaa mopo tien reunaan". No tottelin ja menin siihen ja sammutin moponi. Sieltä tuli sitten semmonen naispoliisi juttusille ja kerto että etuvalo ei pala ja totesin että tiedän ja oon menossa vaihtaan polttimoa. Sitten se vaan sano että ei tässä sitten muuta, hyvää matkaa. Ja siitä sitten lähettiin kotiin.

Hyvä säkä kävi kun olin just 20min ennen pysäytystä laittanut änkän takasin. Ja ihmettelen kyllä etteivät kysyneet edes korttia tai rekisteriotetta. Ei puhalluttaneet tai mitään. Outoa, mutta hyvä niin :D.
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
monkey-speed

Viesti Kirjoittaja monkey-speed »

No ei niillä ollu aikomustakaan testata sun mopoas, ilmoittivat vain että lamppu ei toimi. Jos ois toiminu eivät todennäköisesti olis ees pysäyttäny
Kaikkia vammoja ei voi korjata. Asennevamman voi. Käytä turvavyötä.
syyllinen.fi
Turbo-Saabin ratissa kelpaa hymyillä!
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Jep, tänään tuli sivari mondeo tavattua, valitukset keulimisesta, kilvenkulmasta ja jotain pientä sanomista teharista. Ois kuullemma testannu, mutta oli jonnekkin käräjille kiire niin ei sit onneks testannu. (C)
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
pate135

Viesti Kirjoittaja pate135 »

Kattokaa ku kevääl alkaa sellanen uus poliisi-sarja nii meitsin mana pääs siihen :lol:
ku ei kule nii pakko kiillottaa
haraa

Viesti Kirjoittaja haraa »

satutko tietää minkä niminen sarjo on kysees ? tuleekohan seki siihen kun tossa olikse viime allrightin miitissäkin poliisit kuvaili siel jotain :D
pate135

Viesti Kirjoittaja pate135 »

nyt ei just muistu ohjelman nimi mielee (N)
Ihme ettei se huomannu vaikka oli tehari ( lämpösuoja) ja kassu vaihettu imukaula samuraista 8) ku se kuvaili 40cm pääst valolla varustetulla kameralla.
ku ei kule nii pakko kiillottaa
zemz

Viesti Kirjoittaja zemz »

Dodiih tänään pysäyttivät sitten mutkin ekaa kertaa ikinä. Eli ajoin ratsiaan ja siinä ne påliisit sitte katsoivat ajokortin ja rekisteriotteen, puhalluttivat + kehuivat manaa hienoksi :D . Ihme kyllä, eivät testanneet ja sanoivat vaan, että koska noi äänet ei kuuluneet kilsan päähän ja vaikuttaa päällisin puolin vakiolta niin ei nyt viitsitä testata. (Luojan kiitos vaikka mana ei meekään kun jonkun vajaa 60 vinguttamalla.) Lopuksi vielä varottivat mopovarkaista, kun tällä viikolla on kuulemma jo 2 mopoa lähtenyt kävelemään täältä tuppukylästä.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
haraa

Viesti Kirjoittaja haraa »

no mikä putki sull oli :D
Race_

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Kerran olen itekki jäänyt ratsiaan mankilla. Lähdin ihan normaalisti hanat kaakossa sellasta ~70km/h vauhtia, ajattelin hiukan hiljentää, ku tuli 40km/h alue. Ajoin viel jotain ~55km/h ja huomasin tien vieressä poliisin tutkan kanssa ja näytti heti, että menis syrjään. Oli kunnon itetekonen rosteri putki, josta oli sillon vielä villatki palanut. Tinakikkelitki ihmetteli kuulemma, että mikä ihmeen helikopteri sieltä tulee :lol: Eikä edes testannu, konetta vaan kyyläs ihan pirun kauan ja kyllä se mainitsikin, että isompi kaasari löytyy ja välejä vaihdettu ainakin.. Tuli vaan huomautus renkaasta ja kilven kulmasta, oli poliiseilla sillon hyvä päivä :)
zemz

Viesti Kirjoittaja zemz »

haraa kirjoitti:no mikä putki sull oli :D
Honlein vakioputki :) . Mutta ihme, etteivät kuulleet imuääntä kun on tälläinen paikallaan ja ne ovat aika mehuisat. http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... ts_id=3875 Tai sitten niitä ei vaan kiinnostanu mun oravasyötit...
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
teme

Viesti Kirjoittaja teme »

Jooh ite oon 12w ja just piti poliisien eksyä tuonne mettätielle kun siel kikkailin. Sanoivat et talutaha mopos ny kotia. Heh arvatkaapa vaa heti kun ne lähti nii mana käyntii ja kikkailuu lisää:D Onneksi eivät testannee ois menny nimittäin 80:D
Dirtti

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

Ikäs kyllä huomaa jutuistas. Rispectit vaan sullekki, toivottavasti isukkis on ylpeä
kiskäh

Viesti Kirjoittaja kiskäh »

Poliiseja on kyllä tullut vastaan ja perässä, mutta niin pientä ääntä kun tämä honda pitää, ettei niillä ole tainnut olla kiinnostusta pysäyttää. Nyt kun on vähän äänekkäämpi putki tulossa, niin vähän huolettaa.

Mitenkäs poliisit ovat tietoisia Monkeyn tekniikasta, että erottavatko virikaasarit vakioista ja etsivätkö ohitinta tai sen katkaisinta? Onko jollakin kokemusta näistä?
Janetsky

Viesti Kirjoittaja Janetsky »

Kyllä mä oon ainakin kuullu että ne tietäis näistä on/off -katkasijalla olevista virityksistä (ohitin). Ja että ne saattaa johtosarjaa kyyläillä, että lähteekö mitään ylimääräistä sieltä, ja että varsinkin katemopoissa kädellä tunnustelee katteiten alta mahdollisia katkasijoita... :roll:
Juhuts

Viesti Kirjoittaja Juhuts »

Tuo riippuu todella paljon poliisista ja poliisin päivästä. Kyllä ne kaasarit osaa erottaa mankista samalla tavalla, kuin muistakin mopoista. Ohitintakin etsivät, jos kiertää enemmän, kuin vakiona, mutta tuskin muullon sitä etsiskelevät.

Janetskyn viestiin viitaten: Kaverilla repivät moposta maskin irti, kun etsivät rajoitinta... Ei poliisi parka huomannut vaan ryyppyä vasemman puolen kahvassa :lol:
Honda monkey = Elämää ohituskaistalla<3
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

Tänään ajoin silleen reilua viittäkymppiä, (57 sigmassa) puolikaasulla marden mankilla, poliisit ajo varmaan kilometrin perässä ja kyyläs, mutten sitten viittiny ruveta himmaileen. Eipä niitä sitten kai jaksanu kiinnostaa kun kilpi näky ok ja valot palaa. 80 rajotusalue kumminkin oli. :P
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
jousi

Viesti Kirjoittaja jousi »

Janetsky kirjoitti:Kyllä mä oon ainakin kuullu että ne tietäis näistä on/off -katkasijalla olevista virityksistä (ohitin). Ja että ne saattaa johtosarjaa kyyläillä, että lähteekö mitään ylimääräistä sieltä, ja että varsinkin katemopoissa kädellä tunnustelee katteiten alta mahdollisia katkasijoita... :roll:
Ite tuli ajettua 55 polliisien eellä ja tietysti pysäytti. Ainakaan mulla ei tajunnu tota 16mm tellua. Putsaria tarkasteli kun oli piperi, mutta ei päse siitäkään mitään sanonu. Helvetin tarkaan etti rajottimen vipua, mutta onneks ei löytäny. Ainoo paikka mistä ei kopeloinu. Tankin ja penkin alusen kävi läpi ja kaikki kolme muuta sivua sivukopasta paitsi sen missä mulla on kytkin. Meinas pistää paniikin kun rupes tunnustelee sivukoppaa. Aika lailla läpi sormien katto kun enää puol vuotta autokorttiin ja piikkikorttikin taskussa.
Rothmans
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rothmans »

Mua ei oo viä kertaakaan pysäytetty vaikka lähes päivittäin tulee poliisiauto(ja) vastaan.

Vähän epäilyttää kyllä kun löytyy tehari, ohitin, 14mm kaasasri, välit vaihdettu.. tuliskohan pahatkin sakot noista vireistä? Kellään kokemusta?

Entäs noilla mutta ilman ohitinta olisko kovatkin sakot?
UKKOPERKELE kirjoitti:Vitun tyhmä kysymys toi, totta mooses se tarttuis ja pysyis siinä!
Hnda86

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Riippuu ihan paskalakista ja millanen päivä sillä on ollu.
Jump or die
jls

Viesti Kirjoittaja jls »

no itellä kävi niinki paska tuuri ratsiassa. ei ollukko tehari ja ohitin ja otti kilven ja anto sakot.
Vastaa Viestiin