Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Petu^
Moderaattori

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Petu^ »

Sanoin sille et eikö tää vähä niinku maatalousajoa oo ku ollaan emäntää ettimäs, ei kuulemma ollu :?
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
tansku

Viesti Kirjoittaja tansku »

Ei oo korttii viel.... (N)
Ei ilolla ole rajaa, kun mankilla kaasu pohjassa ajaa.
Hnda86

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Ja mitenkäs tämä liittyy tähän poliisi topiciin?
Jump or die
Dirtti

Viesti Kirjoittaja Dirtti »

enemmän kuin oma viestisi. Itteä ei oo poliisit vielä kertaakaan tän ajokauden aikana pysäyttänyt.
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

olihan tuo poliisien tehokkaamman valvonnan viikko tuo viimeviikko, huomasitteko itte mitään eroa tai tuliko morjestamaan?

mitä ite kattelin niin paljo useammin tuli poliisit vastaan kuin normaalisti :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
kopo93

Viesti Kirjoittaja kopo93 »

Ite en taas nähny kertaakaa poliisei :D(tää on sitte tämmöne pikky kylä)
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

eikö ne väittäny että ne just enemmän niis pikkukylis vieraile :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
anapoolis

Viesti Kirjoittaja anapoolis »

Täälläpäin oli kyllä poliiseja liikenteessä. Parina päivänä olivat koulun nurkilla tutkaa pitämässä ja puhalluttivat.
Kuvia menopeleistä
Masi

Viesti Kirjoittaja Masi »

Petu^ kirjoitti:Tuli poliisitki mukaan ringille ku oltii kaverin kans traktoreilla ajelemas, eipä siinä puhallutti, kysy korttia, ja valitti ku on polttoöljyä tankissa eikä ollu päiväveroa maksettu tältäpäivältä. Sitte ne soitti isseelle ja käski lähtiä kotiin, ja seuraavalla kerralla tulee kuulemma pikavoitto jos nähää samoissa merkeissä.
Minkäverran polttoöljyllä ajosta voi saaja pikavoittoa? Autolla ainaki joskus oon kuullu päälle kymppitonnin sakoistaa mutta entä traktorilla?
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

eipä se päivävero ainakaan ole kuin sen 5e vai 6e? joten luulen ettei sakot ole kuin maks. 30e luokkaa, riippuen toki vakavuudesta...
Petu^
Moderaattori

Jos ei ole sitä päiväveroa maksanu ja poliisit haluaa päästä sakottamaan niin se lasketaan nii että niin vanha kuin traktori on nii siltä ajalta lasketaan ettei minään päivänä olisi maksettu veroa kun traktori on käytössä ollut eli 5e per päivä. Ja kun toi meidä traktori on 7 vuotta vanha eli 7x365x5= 12775e
Tosin en oo koskaa kuullu et kukaan ois saanu tollasia sakkoja, enkä oo varma tuleeko ne tolla perusteella joskus jostain vaa kuulluu et ne noin laskettais. Uskoisin kuitenki et tuskin ne mitää tollasia antaa vaikka tuliski toistekki vastaa, luultavasti jollain 60-100e voitolla selviää.
Jos jollain on parempaa tietoa nii kertokoon sen meille.
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
MoParmonster

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

Mutkin sitten pysäytettiin ekan kerran tossa viime lauantaina täällä meiän kylän perällä. Kaverilta oli menny masaista ketjut poikki ni se talutti sitä, minä körröttelin hijää perässä(mulla siis 140cc manki, ei kilvissä).Sitten yhtääkkiä tuli auto takaapäin ja pysähtys meidän viereen, ehdin siinä vaan ajatella että: ei helkkari, poliisi.
keskustelu meni suurinpiirtein näin:

poliisi: mitäs täällä on käynyt?
kaveri: meni ketjut poikki( otti ketjut taskusta)
poliisi: (kysyy multa) missä sun kilpi on?
mä: jäi kotiin en oo saanu kiinni(ainoo mitä siihen hätään keksi)
poliisi: kyllä sulla kilpi pitäis olla kiinni
mä: joo laitan heti huomenna
poliisi:toi sun lokariki vois olla vähän pidempi
mä: joo ni vois
poliisi: laita se kilpi kiinni tohon missä sulla nyt on toi etelävaltolippu
mä: joo nii vois
poliisi: ihan komee customi kyllä toi

Ne ei tullu edes maijasta ulos, kyseli vielä jotain että mistä ootte tulos ja minne ootte menossa. Toivotti sitten vaan hyvää matkaa ja lähti. lievästi helpottunut olo mulla ja kaverilla kun ne lähti (kaverilla 72cc).
en tiedä sitte mitä olis käyny jos ne olis ruvennu tarkemmin syynäämään :roll:
no hyvä näinettei mitään sakkoja tullu.
Tällasta tällä kertaa (Y) :lol:
Flirtin`with Disaster
kiskäh

Viesti Kirjoittaja kiskäh »

Petu^ kirjoitti:Jos ei ole sitä päiväveroa maksanu ja poliisit haluaa päästä sakottamaan niin se lasketaan nii että niin vanha kuin traktori on nii siltä ajalta lasketaan ettei minään päivänä olisi maksettu veroa kun traktori on käytössä ollut eli 5e per päivä. Ja kun toi meidä traktori on 7 vuotta vanha eli 7x365x5= 12775e
Elikkäs kun ajelin yleisillä teillä n. 40v vanhalla traktorilla polttoöljy polttoaineena ilman päiväveron maksamista, olisin voinut saada sellaiset 75 000 euron sakot.
Petu^
Moderaattori

Niin jos sen tolla tavalla laskee, tuskimpa se noin on, jotain poliisijen pelottelua et kaikki makasais päiväveron, tai jonku keksimää juttua.
jojjo

Viesti Kirjoittaja jojjo »

juu tos viime kesänä ajelin ja keulintossa maantiellä ei oo viel korttia ja menee sen 60 nii eikös vaa joku sossunainen pyssäyttäny ja kysellikää korttia ja kilpiä oli nähny ku keulin ku sanoin et ei oo korttia ja kilpi o tallissa ni tämä sano että soittaa polliiisille sanoin et:aha ja vitut mä lähen ny!! ni se jäi soittaan polliisille mut enneku poliisi tuli ni mä olin jo kotona
Bomb3r

Viesti Kirjoittaja Bomb3r »

jojjo kirjoitti:juu tos viime kesänä ajelin ja keulintossa maantiellä ei oo viel korttia ja menee sen 60 nii eikös vaa joku sossunainen pyssäyttäny ja kysellikää korttia ja kilpiä oli nähny ku keulin ku sanoin et ei oo korttia ja kilpi o tallissa ni tämä sano että soittaa polliiisille sanoin et:aha ja vitut mä lähen ny!! ni se jäi soittaan polliisille mut enneku poliisi tuli ni mä olin jo kotona
Huoh.. Nää on näitä ku oikeest tos tilantees oli ollu ihan kuset housus.. Jos koko tilannetta oli ollenkaan. :roll:
Rouni89

Viesti Kirjoittaja Rouni89 »

Bomb3r kirjoitti:
jojjo kirjoitti:juu tos viime kesänä ajelin ja keulintossa maantiellä ei oo viel korttia ja menee sen 60 nii eikös vaa joku sossunainen pyssäyttäny ja kysellikää korttia ja kilpiä oli nähny ku keulin ku sanoin et ei oo korttia ja kilpi o tallissa ni tämä sano että soittaa polliiisille sanoin et:aha ja vitut mä lähen ny!! ni se jäi soittaan polliisille mut enneku poliisi tuli ni mä olin jo kotona
Huoh.. Nää on näitä ku oikeest tos tilantees oli ollu ihan kuset housus.. Jos koko tilannetta oli ollenkaan. :roll:
Nojoo, eipä tommonen tapaus ole yhtään ihmeellinen. Mulle kanssa tuli kerran joku juippi haravan kanssa tielle huitomaan. No mä pysähdyin, kun se oli pyörätie missä ajoin. Siitä pääs paljon nopeammin kaverin luokse. No juippi sano(=huusi) että ''Käännytkö perkele, vai soitanko poliisit!''
-> Heitin sen haravan sen käestä ja sanoin ''Soita vaan..'' ja jatkoin matkaa. Thäts it.
masaxi

Viesti Kirjoittaja masaxi »

Onko ketään pysäytetty tuplaputkien takia tai joppa annettu sakkoja? Kun ite aattelin laittaa sellatteet mutta en tiiä jos poliisi alkaa pysäytteleen ja testaileen mopoo, kun ei oo ihan vakio toi oma manki ;)
Zapperslam

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

se on iha sama mikä putki siinä on jos on isot pörinät että poliisit huomaa/kuulee eli laitonta ja jos sulla ei muutenkaaa ole vakio nii antaa sakot ja vie kilvet.
Itsellä ei tosin tullut sakkoa, vaikka kilvet veikin voi johtua kun en ajanut ja oli a1 kortti.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
HPT
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja HPT »

eiköhän tuplissa sen verran pienet äänet oo, ettei poliisit niihin huomiota paljoo kiinnitä...
Zapperslam

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

mut huomaa helpommin ku yläkauttasen putken kun kummallaki puolelle mopoa näkyy änkkäri niin kyllä mä ainaki huomioisin :P
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Petu^
Moderaattori

Eri asia jaksaako se sit poliiseja kiinnostaa kun on kiire donitseja ostamaan, enemmän ainaki ite huomioisin jos joku tehari terpi painelee edellä, jossa on tk tehari ja varooksi otettu änkkä irti tai ainaki villat sieltä, et kaikki huomaa et nyt on tehoo ku on ääntäki..
JUR1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja JUR1 »

Poliiseja muuten kiinnostaa enemmän mankit, kuin tehariderbit. On tullut tämäkin omakohtaisesti todistettua. Derbi, jossa metrakit tehari, ei paljoa kiinnostanut, mutta mankin ympärillä kyllä pyörittiin ja valiteltiin putkesta ja kaasarista yms.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Keinone
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Keinone »

Jos minä olisin polliisi, nii kyllä mielummin testailisin mankeja, ku derbejä :P
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

Jos mä olisin poliisi niin mä pysäyttäsin jokaikisen mopon jossa ei pala valot.
(meinasin tossa ajaa yhen pv:n päälle yks päivä)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vastaa Viestiin