Monkey-kaupat

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Timppasd
Viestit: 7
Liittynyt: 20.12.2008 22:02

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Timppasd »

siis onko tuo englannin punta nykyään alle euron?
Riki
Viestit: 33
Liittynyt: 16.03.2008 23:25
Paikkakunta: Leppävirta

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Riki »

Ei, 1 UK£ = 1.04097596 € noin suunnilleen tällä hetkellä vissiin.
"Telling people at a dinner party you drive a Nissan Almera is like telling them you've got the ebola virus and you're about to sneeze."
Timppasd
Viestit: 7
Liittynyt: 20.12.2008 22:02

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Timppasd »

juu ei mtn sittenkää
Viimeksi muokannut Timppasd, 03.01.2009 01:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
japsiraaseri
Vip-käyttäjä
Viestit: 180
Liittynyt: 02.12.2006 18:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja japsiraaseri »

Ei v**** s**tana *reps*. :mrgreen:

EDIT: Varmaan yksi maailman hölmöimmistä asioista on tuo kun ensin sattuu vaikka joku ihan pieni, hauska moka ja sitten mennään editoimaan koko viesti tai jopa poistamaan se. Vielä tyhmempää on se, kun kysytään ja sitten se vanha viesti editoidaan että "Ok selvä." Ei tämä foorumi nyt niin rajusti ole mihinkään täyttymässä, joku järki..
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Mitä hän sitten kirjoitti?
Gas, grass or ass. No one rides for free
japsiraaseri
Vip-käyttäjä
Viestit: 180
Liittynyt: 02.12.2006 18:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja japsiraaseri »

Kirjoitti muistaakseni "Jossain sivulla oli 1€ = 0,91£" tai jotain tuon suuntaista.
End of offtopic minun osaltani tässä.
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita"
http://www.dnsf.org
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Jaa... Tästä on varmasti ollut aikaisemmin puhetta mutta olen niin laiska etten jaksa selata kaikkia sivuja läpi, että mitä maksaa p.kulut kun tilaa briteistä mankisälää jos ei puhuta mistään isoista tuotteista? Euroissa?
Gas, grass or ass. No one rides for free
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja kurri »

Mäkin voisin olla niin laiska etten jaksa vastata.

Siinä neljänkympin molemmin puolin. (punnissa)
http://www.ratesfx.com/rates/rate-conve ... GBP&cc=EUR
Tossa on hyvä valuuttamuunnin, josta saa tehtyä selaimeen aktiivisen kirjanmerkin, jolla saa helposti muunnettua valuuttoja nettisivulla euroiksi.
Viimeksi muokannut kurri, 05.01.2009 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Tänks
Gas, grass or ass. No one rides for free
Zapperslam
Viestit: 348
Liittynyt: 21.09.2005 07:29

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

tommoseet viestit jätä pois, ne on ihan turhia. Nostaa vain viestimäärää ja sitä kautta pippeliä ylemmäs.

Arvon wnb mode voisi myös itse harkita onko tämäkään viesti niin tarpeellinen... -Petu^
145.3cc, 28mm mikuni yms...
viltzu
Viestit: 218
Liittynyt: 01.09.2008 20:35
Paikkakunta: Kitee

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja viltzu »

Joo nyt oon tilaamassa tuolta 24motosta, ja tarviisin tietää mitä nää tarkottaa?

Delivery

1. DHL
DHL 1 day delivery
Price: +41€

2.Postal delivery
The package will arrive to your local postoffice.


3.Payment

Credit Card
Pay with your credit card on our website. All information is encrypted and sent via SSL

Numeroin nuo kohdat, ja jos joku asiasta tietävä voisi selittä mitä nuo tarkoittaa?
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja kurri »

1. dhl, kuriirikuljetus, seuraavaksi päiväksi sulle.

2. postipaketti, haetaan postista

3. Maksu luottokortilla sivujemme kautta, tiedot kryptattu ja suojattu SLL-protokollalla.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
viltzu
Viestit: 218
Liittynyt: 01.09.2008 20:35
Paikkakunta: Kitee

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja viltzu »

On se tuo kurri oikee jokapaikan höylä aina auttamassa ja vastaamassa (Y) Kiitosta sinulle.

Täytyy vielä kysyä tämä, ettei tule mitään sekaannuksia.

Credit card payment

Choose your credit card type:
VISA
Mastercard/Eurocard

Credit card number:

Valid to (mm/yy):
/
CVC: (?)

Elikkä onko tuossa pakko maksaa joko Visalla, Mastercardille tai eurocardilla?Ettei käy tavan nettipankki? :?
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja kurri »

no ei ainakaan noissa vaihtoehdoissa ole mitään tilisiirtoon viittaavaa, heitä mailia ja kysy käykö niin?

CVC on se koodi visassa takapuolella minkä tarvii noihin nettimaksuihin.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
viltzu
Viestit: 218
Liittynyt: 01.09.2008 20:35
Paikkakunta: Kitee

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja viltzu »

Noniin, nyt täytyy ensin tilata osia tuolta OoRacingiltä, niin mitä alla olevat maksu jutut tarkoittaa?

1.Form for Phone and Post Orders
2.Paypal
3.Credit Card Payment Secured by Protx

Tänään pitäisi tilaus laittaa tulemaan.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja kurri »

muutama sivu taaksepäin näistä oli juttua.

paypal on palvelu joka välittää maksuja, sinne kelpaa myös ainakin sammon visaelectroni.

ykkönen tulostaa vaan tilauslomakkeen

ja kolmonen on luottokorttimaksu.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Race_ »

viltzu kirjoitti:Noniin, nyt täytyy ensin tilata osia tuolta OoRacingiltä, niin mitä alla olevat maksu jutut tarkoittaa?

1.Form for Phone and Post Orders
2.Paypal
3.Credit Card Payment Secured by Protx

Tänään pitäisi tilaus laittaa tulemaan.
Ite laitoin ton 3. vaihtoehdon. Se on melkeenpä normi tilisiirto.. :roll: Oli muuten vähä huonosti vissiin paketoitu, ku oli toisessa etupumpussa melko isot naarmut ja toisesta lauharista jäähdytysrivat lyttääntyny :|
viltzu
Viestit: 218
Liittynyt: 01.09.2008 20:35
Paikkakunta: Kitee

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja viltzu »

No jos ykkönen tulostaa vaan tilauslomakkeen, niin mitä hyötyä siinä on maksamisessa?
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja kurri »

Sen avulla voit tilata puhelimitse (siinä on tuotenumerot) tai postilla shekin kanssa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
viltzu
Viestit: 218
Liittynyt: 01.09.2008 20:35
Paikkakunta: Kitee

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja viltzu »

Joo no varmaan viisain vaihtoehto noista tuo kolmas :? Pääasia että sais nyt tavaran tulee, niin projektikin jatkus :)
Marguush
Viestit: 31
Liittynyt: 20.02.2008 20:57
Paikkakunta: Kotka

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Marguush »

Juu itsekkin laitoin tuonne ooracingille tilausta, kun punta on niin alhaalla ;). Tolla kolmannella vaihtoehdolla tilasin, kaikkein yksinkertaisin, jos ei ole paypal tiliä. Eikö noissa OOR tilauksissa mene pari viikkoa ennen kuin on paketti käsissä?
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja HPT »

piru, pitääköhän itekki sitte viritellä joku kimppatilaus kun pitäis magneetonkoppa ainaki saada :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Kyllä nyt on porukkaa tilaamassa OOR:ltä :D Itellä kesti 3,5vko ja postikuluista tuli 80£ :shock:
Rouni89
Viestit: 282
Liittynyt: 30.11.2007 12:28
Paikkakunta: Kuopio

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja Rouni89 »

Race_ kirjoitti:Kyllä nyt on porukkaa tilaamassa OOR:ltä :D Itellä kesti 3,5vko ja postikuluista tuli 80£ :shock:
Aika paljon oot saanu tilata :D! Mulla tuli viikossa, postit oli 35£ ja tilasin kuitenkin kaksi keulaa ja vaikka mitä muuta hilpettä.
kk58
Viestit: 43
Liittynyt: 26.10.2008 11:55

Re: Monkey-kaupat

Viesti Kirjoittaja kk58 »

Kait tää nyt menee oikeeseen paikaan :D
Oon tilaamassa tuolta ooracingiltä ja mulla on aktivoitu paypal tili.. Sitten kun valitten sen paypalin maksuvaihtoehdon niin se siirty sinne paypal sivulle ja tulee se maksu juttu. Sitten painoin sitä buy now mutta sitten se valittaa jotain että ei voi käyttää tiliä mitä ei oo aktivoitu.. bla bla blaa.. Tilillä on rahaa ja kaikki pitäis toimii :D kellään muulla käyny näin? Alkaa vaan potuttaan kun osia tekis jo mieli :P

E: E-mailiin siis tullu jo se juttu ja tili aktivoitu, mut ei toimi kuitenkaan :O Ja tililtä otettu kanssa sen 1,50 € ja laitettu se koodi sinne sivuille
Viimeksi muokannut kk58, 06.01.2009 23:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Yksi tyhmä kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata."
Vastaa Viestiin