eezu kirjoitti:Juu ostin tänää ton digimittarin (teinkö virhee et ostin langattoma)?? ku laitan koneen päälle tulee EL mut säädöt oli sielt myös iha vitt...rallaa
Ite en olis ainakaan ostanu langatonta Jotenki toiminnaltaan epävarmemman tuntusia.
Mulla oli joskus fillarissa langaton ja otti aina välillä häiriötä jostakin, jonka ansiosta näytti nopeuden päin persettä usein
-tomBa- kirjoitti:mites onko tuo sigman 1200 digimittari toiminu hyvin? kun nyt sais sellasia 14,50e
Mulla oli mankissa muistaakseni 1200, kerran vaihtoi kielen saksaksi automaattisesti, mutta kokonaisuutena jäi erittäin positiivinen kuva siitä laitteesta. + siinä on tusinan verran hienoja toimintoja joista puoliakaan et tule ikinä tarvitsemaan
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
MopoMies95 kirjoitti:Onko joku laskenu renkaan ympärysmittaa 10" vanteelle Ja Sigman malli on 506... Ite laskin sen mutta nopeudet oli iha persellää
Suhteellisen helppo tapa on tehdä renkaasen ja maahan joku merkki sit pusket mopoa sen verran eteen päin et se merkki osottaa suoraan maahansit piirrät siihen maahan toisen merkin ja sit vaan mittaat niitten maassaolevien merkkien välin ja muunnat sen milleiks ja syötät sigmaan. Näin olen aina tehnyt ja joka kerta mittari on myös näyttänyt just oikein.
Meille jaetaan tässä elämässä aika vähän kortteja, ne on syytä katsoa loppuun asti, vaikka joku bluffaisikin.
Ostin pari vuotta sitten (vai oliko se viime vuonna) polkupyörääni Sigman, kokeilin Jinkussa ja näyttihän se 36-38km/h talvella... Kurittomalla imukaulalla. Kaasuvaijeri taisi olla huonosti, silloin en osannut tehdä mopolle paljoa paskaakaan (luulin vain osaavani). Oikein kalibroin kyllä.
Eli vakiona Jinkun mittari huijaa, vaikka en uskonutkaan. (42 meni mittariin vakiona )
Nyt tiedän asioista hieman enemmän, ja onhan parempi vehje jalkojen välissä
Digimittareihin ei liity mutta mittareihin silti: Huijaako mankin mittari? Karvan päälle 45km/h menee allekirjoituksen parannuksilla.
Mä en saa omaani digii toimiin millään. Nyt on renkaana tuumakoko 12.. niin näyttää sen 60 jotain vähän päälle, mut sitkun laittaa 8 niin hyvä et 30km menee.. :/
noniin,nyt oon kalibroinu ja laittanu kaiken valmiiksi,mutta mikä yllätys,niin mittari ei näytä mikään mikähän vois olla vikana oon säätäny näyttämään nopeutta ja tallentaan huippunopeuden ja mittarin. malli on sigma 1200.
HONDA Manki-91
kulkee:n.60 km/h
Regsu 50
huiput lievässä alamäessä 67,5 km/h