Jalkatapit
Re: Jalkatapit
Onhan itelläni tossa pommimankissa noita jalkatappeja siirretty aika reippaasti taaksepäin. Jalkatapit ja polkimet tarvis viä tehdä...

-
TheNightRider
ite tein alumiinista vaa vanhojen tappien päälle pyramidi kuvioisen päälisen...
on hienot mut huono vaa siin et jos kaatuu nii tapit hajoo melko nopeaa, mutta onneksi ei maksanut mitää kun teki vaa koulussa
kiinnitin pultilla koska alumiinia on melko vaikea hitsata ilman oikeaa puikkoa
on hienot mut huono vaa siin et jos kaatuu nii tapit hajoo melko nopeaa, mutta onneksi ei maksanut mitää kun teki vaa koulussa
On se vaikeeta oikeella puikollakin. 
Skyteam 125cc kevari - 08
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Suzuki rm 125cc - 96
Ktm Exc 125cc - 06
Mites sais hyvin madallettua jalkatappirunkoa alas päin? Joka pultin ja tappirungon väliin julmettu kasa prikkoja, vai?
Ois ihan hyvä saada niitä laskettua, kun kuppipenkin kanssa meinaa olla jo aika paha "polvetsuussa" ilmiö..
Ois ihan hyvä saada niitä laskettua, kun kuppipenkin kanssa meinaa olla jo aika paha "polvetsuussa" ilmiö..
ostat semmosia jatkomuttereita, vai mikskä niitä nyt kutsutaankaan, ja pitkiä pulttteja ja laitat ne mutteri jalkarampin ja koneen väliin 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Tää jalkatappirunkohan menee suoraan skyteam mankiin?
"Olittekos te ne pojat ketkä tulivat minulle sitä Monkeytä kauppaamaan?"
-http://www.youtube.com/watch?v=DtEPznQ9cPA
EX Skytte
EX Skytte
Näyttäisi ainakin sopivan.
Juu kiitos. Tullu muutaman kerran rymyttyyn talven aikana nii alkaa olla jo skyteamin vakio jalkatappirunko vähä kierossaMonkibomber93 kirjoitti:Näyttäisi ainakin sopivan.
"Olittekos te ne pojat ketkä tulivat minulle sitä Monkeytä kauppaamaan?"
EX Skytte
EX Skytte
Mulla vähän sama ongelma. Luulis ton sopivan kun Wanda/LBC:ssä on mankikone.
Ootteko millasia tappeja käyttänet stunttitappeina? Siis niitä mitkä laitetaan taka-askseliin.. Koulussa ei oo mahollisuutta tehä, joten saisko bmx:n tapeista tehtyä?
Bmx:n tappejahan kaikki melkeen käyttää. IMO siistimpi jos laitat tapit iskarinkiinnikkeisiin.
Menevät heittämällä kiinni vai? Tosin ei tuo muokkauskaan ongelmia tee.. Mistähän liikkestä löytyis Joensuusta, liekkö mätänetissä? Tai ihan jostain fillari liikkestä varmaan löytyyPekkkooo kirjoitti:Bmx:n tappejahan kaikki melkeen käyttää. IMO siistimpi jos laitat tapit iskarinkiinnikkeisiin.
Bilteemasta ainaki saa BMX-tappeja. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Mätänetistä taitaa löytyy, jos siel ei oo varmaan jostai urheilukaupast saattais löytyy?TemeZi kirjoitti:Menevät heittämällä kiinni vai? Tosin ei tuo muokkauskaan ongelmia tee.. Mistähän liikkestä löytyis Joensuusta, liekkö mätänetissä? Tai ihan jostain fillari liikkestä varmaan löytyyPekkkooo kirjoitti:Bmx:n tappejahan kaikki melkeen käyttää. IMO siistimpi jos laitat tapit iskarinkiinnikkeisiin.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Tunne itsesi voittajaksi, kun ylläpito rikkoo sääntöjä laittamalla väriä allekirjoitukseen.
Minä teinkin jo kaverin kanssa kaupat tapeista. 10e 2kpl melkein käyttämättömistä. Melkeen tohon hintaan saa uudetkin vaan samapa tuo=)
Itellä meni melkeen suoraan kiinni, tapista piti porata vaan kierre pois. Sit mutterilla sisältä kiinni.
Siis onko ne Bilteman tapit tämmöset, mikä tässä minun random kuvassa on?

M14 kierre tuossa ja meneekö suoraan skyteamin vakio haarukan iskarin kiinnikkeeseen
(ei ole tällä hetkellä mahd. testata..) Ja sitten se polttavin kysymys, eli kestääkö se iskarin kiinnike tapilla seisomista ja stunttailua ja en paina todellakaan paljoa 

M14 kierre tuossa ja meneekö suoraan skyteamin vakio haarukan iskarin kiinnikkeeseen
Eiköhän nuo stunttauksen kestä, tuleehan niille muutenkin aika paljon painoa..? Ja jos ei kestä niin senhän kyllä sitten huomaaKääkkä kirjoitti:Siis onko ne Bilteman tapit tämmöset, mikä tässä minun random kuvassa on?
KUVA*
M14 kierre tuossa ja meneekö suoraan skyteamin vakio haarukan iskarin kiinnikkeeseen(ei ole tällä hetkellä mahd. testata..) Ja sitten se polttavin kysymys, eli kestääkö se iskarin kiinnike tapilla seisomista ja stunttailua ja en paina todellakaan paljoa
Kuvat pois lainauksista!
-Grimnir
Itellä on just tollaset stunttitapit, ostin moparilta. Mopari oli porannu nuista kierteet pois ja sitten oli lyhentäny tuosta kiinnityskohasta aika reippaasti.
Honda Z50J -90
Eli siis ottanu periaatteessa ton "mutteri osan" siitä pois et yltää normi mutterilla kiinni vaiJuPeYli kirjoitti:Itellä on just tollaset stunttitapit, ostin moparilta. Mopari oli porannu nuista kierteet pois ja sitten oli lyhentäny tuosta kiinnityskohasta aika reippaasti.
Siinä iskarin kiinikkeessa on M10x1,25mm kierre joten toi ei mene omilla kierteillään siihen...
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Mutterilla vaan kiinni sisäpuolelta.
Jep, tossa on varmaan joku 3-4mm enää tota mutteria. Sitten ite olen pidentäny tosta haarukasta nuita iskarinkiinnikkeitten pultteja.Kääkkä kirjoitti:Eli siis ottanu periaatteessa ton "mutteri osan" siitä pois et yltää normi mutterilla kiinni vai
Honda Z50J -90
Nii voiskait sitten pistää sen tapin siihen iskarin kiinnikkeeseen
Pitää tosiaan vaan lyhentää tota mutteri osaa siitä sillälailla, että toimii ikään kuin prikkana mutterin välissä
Kiitoksia avuista
Kiitoksia avuista
Miten Hyeenaracing.fi punaset tuning jalkatapit menee jinkun jalkatappirunkoon kiinni?
Vittu kun hankalaa laittaa kuvaa
haistakaa mun vanhan apinan kampea
haistakaa mun vanhan apinan kampea