Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
japsiraaseri kirjoitti:Jos minä olisin poliisi, olisi tämä foorumi suljettu jo aikoja sitten nuorisoa fanatisoivana propagandana!
Jonke & Nhks- they're going after you guys..!
Eei kai nyt mitään tämmöstä... Eikös se viestien kirjotteleminen oo kaikilla omalla vastuulla...?
"Huom! Monkeyt.net:n ylläpito ei ole vastuussa kaikista foorumille jätetyistä viesteistä, eikä ne edusta Monkeyt.net:n ylläpidon mielipiteitä."
Joop noi lukee säännöissä.
E: Aijaa... Oon vähän urpo
Viimeksi muokannut Janetsky, 03.12.2008 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt menee jo OT:ksi, mutta pitäis varmaan lyödä sulle Janetsky joku mitali kouraan et pitää ruveta pilkkua n*ssimaan vitsistäkin.
No mut joo, kukin tyylillään..
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita" http://www.dnsf.org
kaveri jäi just kinni 125cc manal ku oli röökil nii kytät tuli vaa kysäsee et kenes toi mana on tuol.
no sit lähti kaveri niitten mukaa ja ne katteli et on vähä vääränlainen kone kaverilla ja nappas kilven irti ja meni istuu autoo sen kaverin kaa.
joku reilu tunti ( ) ne siel istu ja sit tuli ulos.
->90€ sakkoja ja kilvet pois.
Tapahtui hassusti tossa reilu viikko sitten.(ei kylla sillon paljo naurattanu) palailin kaverilta 3 aikaan perjantai iltana. Alla oli pikkuveljen manki joka ei oo kilvissa eika minkaan nakosta lamppua koko mopossa. Ja tietenkin kyparaakaan ei ollu paassa. No jalkatappi oli mankissa loysalla ja se putos siihen tielle. niita nippeleita etsiessa hokasin etta poliisi kaantyy 100m paassa olevasta risteyksesta ja lahtee ajamaan kohti. No mina napparana jatin mankin tien varteen ja juoksin laheisen talon pihalle puun taakse piiloon! paniikissa olin. No poliisit ajo ohi ja ku ne oli siela 400m paassa niin hyppasin mopon selkaan. No ku sain mopon kayntiin hokasin etta poliisit kaantyy ja laitto vilkut paalle. no lahin sitte ajamaan kuset housussa kaasu pohjassa. kotiin matkaa oli huimat 500m. 100m paasta kaannyin yhen kioskin pihan poikki pienemmalle tielle jossa koti oli. no poliisit ajoivat ohi kioskin eivat nahny meikan kaantyvan koska etumatkaa kuitenkin oli. ajoin kuset housussa kotiin ja nopeesti mopo tallin taakse ja juoksin sisalle ja menin ikkunaan kattoon nakyyko poliiseja ja kohta ne meni ohi siita parikertaa. sydan kurkussa menin nuq ja olin onnellinen paastessani vahalla.
JUR1 kirjoitti:Poliiseja muuten kiinnostaa enemmän mankit, kuin tehariderbit. On tullut tämäkin omakohtaisesti todistettua. Derbi, jossa metrakit tehari, ei paljoa kiinnostanut, mutta mankin ympärillä kyllä pyörittiin ja valiteltiin putkesta ja kaasarista yms.
Joo, tämä asia on tullut esille pari kertaa. Poliisit varmaan luulee että mitä wanhempi mopo sitä viritetympi.. Tossa ku koulusta olin ajelee kotia, niin katon kyttä auto lähtee seuraa koulun vierestä ja seuras meijän talolle asti ja ajeli sit pois Rajotin oli päällä niin meni 48km/h
Mitäs muuten ne sanoo jos kulkee jus tolleen alle 50 ja on tollanen 16mm Dellorto? Muuten kunnossa/vakio.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Mopo tosiaan kannattaa pitää mahdollisimman siistinä, näin poliisit ei niin kiinnitä huomiota.
Mikäli huomiota haluaa, niin tehkää vaikka niin kuin minä tein, nykyään ex-Derbilläni. Laitoin nimittäin sivukatteeseen kromisen kaupasta ostetun V8 merkin. Voin sanoa että joko nauravat, testaavat, tai tekevät molempia. Testaamisen varmuudesta löytyy todistekin; koulun ratsiassa nimittäin pari vuotta takaperin valitsivat yllättäen juuri tämän kyseisen moponi n. 50 muun mopon seasta. Ulkonäön takia tietenkin, näytti viritetyltä, mutta täysin vakio kuitenkin oli. Tuon V8 tarran lisäksi löytyi pari muutakin "tuning" tarraa.
Kerran huoltiksen pihalla maija tuli viereen parkkiin kuin salama kirkkaalta taivaalta, pelästyin jo, mutta tulivatkin vain kahveelle. Siinä kattelivat ohi mennessään mopoa ja naurahtaen sanoivat mulle: "Olet sitten lisännyt tuohon vähän sylintereitä!", ei siinä muuta ku että "Näin on."
kaverin >100cc monkey talutin masaita ku meni ketjut ja kaveri sitte putputteli siinä perässä ja posliini sitte ilmestyy siihen viereen ja kysyy että: onko ongelmia? ja totesin että: ketjut meni poikki. Sitten kattoo kaverin monkelia ja kysyy että: missäs kilpi on? vastaus:kotona. poliisi:kui ei oo paikalla? Kaveri:ei kerinny. Poliisi: koittappa saada asennetuks ja toi taka lokari sais olla vähän pidempi. Kaveri: joo laitan huomenna heti aamulla. Poliisi kysyy multa että: Onkos koti kaukana? Kerron että: ei ku ihan tossa lähellä ja poliisi lähtee pois
masassa kiinni 72cc+hilut
monkey 140cc mono swingi 15/39ym.ei ole kilpiä eikä papruja
E: joo sori en jaksanu lukee kaikkii
Viimeksi muokannut väpä, 25.01.2009 20:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
väpä kirjoitti:kaverin >100cc monkey talutin masaita ku meni ketjut ja kaveri sitte putputteli siinä perässä ja posliini sitte ilmestyy siihen viereen ja kysyy että onko ongelmia ja totesin että ketjut meni poikki sitten kattoo kaverin monkelia ja kysyy että missäs kilpi on vastaus:kotona poliisi:kui ei oo paikalla kaveri:ei kerinny poliisi: koittappa saada asennetuks ja toi taka lokari sais olla vähän pidempi kaveri: joo laitan huomenna heti aamulla poliisi kysyy multa että onkos koti kaukana kerron että ei ku ihan tossa lähellä ja poliisi lähtee pois
masassa kiinni 72cc+hilut
monkey 140cc mono swingi 15/39ym.ei ole kilpiä eikä papruja
Taidat tuntea MoParmonsterin, hän kertoi saman jutun tässä topicissa, pari sivua taaksepäin.
Tossa kesällä kerkesin ajella pari viikkoa, kun sain kortin. No mankissa oli putki vaihdettu, ohitin ja välit vaihdettu niin eivät kertaakaan pysäyttäneet. Noh vaihdoin mankin MBK Boosteriin vaihteistovian takia. Boosterhan oli aivan vakio niin eikö poliisit sillon testanneet parikin kertaa kuukaudessa
saako liikkuvapoliisi antaa sakkoja jos hänellä ei ole toista poliisia mukana? olen kuullut että sakot voi vain antaa jos paikalla on 2poliisia? itellä kävi silleen ajelin yamaha tzrrällä 65km/h vastaantulevana tutkaan 40km/h rajoituksella . kattelin sitten kun poliisi ajeli vierelle siviili volvo v70 autolla ja kysy ajokorttia ja rekisteriotetta , onneksi molemmat oli mukana. no sitten anto sakot ylinopeudesta 13päiväsakkoo+37korotusta=115€ + mopoon vaihdettava alkuperäis pakoputki. pitäiskö mennä valittamaan? viimeinen valitus pvä on 23.01.2009 eli helkkarin äkkiä viestiä tulemaaN!
Taitaa olla potaskaa toi ettei saisi antaa sakkoja yksin. Voithan sä mennä valittamaan vaikka näin ei olisikaan, mutta turhaa se on. Kyllä poliisit osaa hommansa.
ak3 kirjoitti:saako liikkuvapoliisi antaa sakkoja jos hänellä ei ole toista poliisia mukana? olen kuullut että sakot voi vain antaa jos paikalla on 2poliisia? itellä kävi silleen ajelin yamaha tzrrällä 65km/h vastaantulevana tutkaan 40km/h rajoituksella . kattelin sitten kun poliisi ajeli vierelle siviili volvo v70 autolla ja kysy ajokorttia ja rekisteriotetta , onneksi molemmat oli mukana. no sitten anto sakot ylinopeudesta 13päiväsakkoo+37korotusta=115€ + mopoon vaihdettava alkuperäis pakoputki. pitäiskö mennä valittamaan? viimeinen valitus pvä on 23.01.2009 eli helkkarin äkkiä viestiä tulemaaN!
Mutta jos esim. keulit poliisia vastaan ja sillä ei ole ollu kameraa, niin sillon voit kiistää kaiken mitä se sanoo? siis jos on yks poliisi vain nähnyt tämän keulimisen.
Muttei se poliisi sitä voi mitenkää todistaakka, että olen/olet sellaista tehny? Mut tutulla tää onnistu, ku se keuli kahtapäätä yhtä poliisia vastaan. Sai vaan sakot kilvenkulmasta.
parin kuukauden päästä ne alkaa lähettää karhuumiskirjeitä. Itte maksoin 2 semmoseen kirjeen jälkee. Tosin sakkokin oli 200€ nii semmosia rahoja heti saanut