Ohitin
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
No paljoko tuo vauhtia jos aiva ratastettuun vakioon pistääs?Jaki kirjoitti:No se riippuu ihan virityksistä.zEEMou! kirjoitti: Öhöm en tierä, mutta sanokaahan paljoko tois vauhtia jos tilaas tuollaasen racing cdi boksin moposopista?Eli son rajoottamaton
Oisko mitään sivuu miltä sais 8" supermoto renkaita?
No varman sen 5-10km/h jos sitäkään. Itellä on tollanen "racing CDI" enkä ole minkäänlaista eroa huomannu vastus ohittimeen.[/quoteJaki kirjoitti:zEEMou! kirjoitti: No paljoko tuo vauhtia jos aiva ratastettuun vakioon pistääs?
No paljoko lujempaa kulki?]
Oisko mitään sivuu miltä sais 8" supermoto renkaita?
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
Säätövastus on paras siihen hommaan. Mulla ainakin tuo 22k ohminen vastus ei anna kiertää ihan loppuun asti. Kun vinguttaa kunnolla pätkii ikävästi melko loppukierroksilla.Honda is the best kirjoitti:taitaa olla sillä lailla että jos vaan vastus on oikeen kokonen niin ajaa ihan saman asian ku tuo racing cdi-poksi.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland
-
Zapperslam
-
Honda is the best
- Vip-käyttäjä
LED ja Vastus ohittimen kanssa temppuilua. :<<
Jee. Minä ostin Class Ohlsonilta ledejä (5mm keltanen ja 10mm punanen) ja vastuksia (1/4w 22k ja 220k) no sitten minä kokeilin mankiini lediä, kaverilla pärähti heti kierokset yli 6500 mutta minulla se VIELLÄKIN rajottaa, ei toimi minulla ohitin. :< Mitään apua? 
Niin.. Kyseessä on 91vm manki (viime kuussa täytti 15.
)
Niin.. Kyseessä on 91vm manki (viime kuussa täytti 15.
Mankiiiiiiiiiii
Re: LED ja Vastus ohittimen kanssa temppuilua. :<<
22k vastus pitäisi toimia. Oletko varma että pistit sen oikean johdon väliin?SimppaMan kirjoitti:Jee. Minä ostin Class Ohlsonilta ledejä (5mm keltanen ja 10mm punanen) ja vastuksia (1/4w 22k ja 220k) no sitten minä kokeilin mankiini lediä, kaverilla pärähti heti kierokset yli 6500 mutta minulla se VIELLÄKIN rajottaa, ei toimi minulla ohitin. :< Mitään apua?
Niin.. Kyseessä on 91vm manki (viime kuussa täytti 15.)
Mulla menee omaan mittarin 50km/h alamäkeen eli joku 45 oikeeta, mutta pitkäl suoral sama verran, kestää vaa kauan enneku ku ottaa kiekat tappiinRedline kirjoitti:Muistaakseni mulla meni 91 manki vakiväleillä mutta kurittomana ohittimen kans 50kmh
Jäsen 412. Mankien kanssa touhuamista vuodesta 2002.
kappas äijä on täälläkin...alccu kirjoitti:Mulla menee omaan mittarin 50km/h alamäkeen eli joku 45 oikeeta, mutta pitkäl suoral sama verran, kestää vaa kauan enneku ku ottaa kiekat tappiinRedline kirjoitti:Muistaakseni mulla meni 91 manki vakiväleillä mutta kurittomana ohittimen kans 50kmh
Virit:
-Porattu pytty50cc
-13mm porattu kaasari 15mm liitoksella
-Imu & pako kanavat avarrettu
-Kuriton pakoputki
-16mm porattu imukaula
-Power Filter
-Ohitin 2kpl 39K/0.25w vastuksia
-15/33 välit
-4" renkaat
-60-pääsuutin
-Kylmempi tulppa
-Porattu pytty50cc
-13mm porattu kaasari 15mm liitoksella
-Imu & pako kanavat avarrettu
-Kuriton pakoputki
-16mm porattu imukaula
-Power Filter
-Ohitin 2kpl 39K/0.25w vastuksia
-15/33 välit
-4" renkaat
-60-pääsuutin
-Kylmempi tulppa
-
Uhtuan Parooni
Joo, toi voi olla aika ratkaseva tekijä 
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Pitää laittaa kondensaattori cdi:ltä puolalle menevään johtoon, taitaa olla keltamusta mankissa, pbr:stä en tiedä.alccu kirjoitti:Millai tekisin PBR.ään kierrosten rajottimen, säätövastuski olis, mutta mihin piuhaan laitan kiinni sen?
Tuolla http://koti.mbnet.fi/olli007/skootterit ... otin.shtml ja http://www.monkeyt.net/foorumi/viewtopic.php?t=420 tuolla lisää tietoa.