Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
tonsa69 kirjoitti:Mitä pitäis tehä ku masaista on poistettu kaikki kurit ja imuaukkoa kannesta avarrettu ja vakio kaasariin on vaihettu ismopi suutin nii se paukkuu booa ja meinaa sammua kokoajan ei pysty antamaan yhtään kaasua joten saako liikaa bensaa/ käykö liian rikkaalla??
Miten iso suutin vaihdettiin?
Yritä pitää minuutin pari käynnissä ja katso tulpan väri, jos ihan musta niin nosta neulaa , jos valkea niin laske.
Onko ajoitukset kohillaan, kun kerta kantta avarrettu ja koneesti irrotettu
Onneks sisko jäi mopon alle ni ei tullu jälkiä tankkiin tai muualle.
Joo on ajotukset kohallaa ja kaikki mutta jtn vikaa siinä on, varmaa sytytys... noh en tiiä ostanpi jouluna uuden koneen nii tulee vähä mopolle arvoa lisää ja pitäis alkaa toimimaa
Saa tarjota honda mankin cdi:tä, joten YV:tä tulemaan.
Ei eturengas ole vino, kuva hämää vaan. Ja tossa on Fuden runko ja takahaarukka ja BSE:n usd keula ja myös fuden katteet, penkki ja tankki... Ja masaista on vaan jälellä tossa vehkeessä renkaat ja sähköt.. ja tollanen kone on tulossa http://www.24mx.fi/pitbike/p/lifan-50cc ... orit/k127/ koska vanhassa on kaikki paskana.. yms. laakerit, sylinteri, magneetto ja sytytys myöhässä uuden pohjalevyn takia.. En jaksa alkaa laittamaan sitä nii ostan tuon lifanin 50cc:n neitinappulalla.
Itseni mielestä masailla on kyllä vähän hutera ajaa jossain soratiellä, ainakin uuden usd:n kanssa... Mutta olihan mulla asiaakii. Aattelin et kertokaas te mulle että sopisko mun masaihin MGM 666 maski??? itse sellasta olen harkinnut vaikka kallis onkii. ----> tuossa kuvaa http://www.motot.net/galleria/kuva110851/
tonsa69. Minun mieli pide on mgm666 maskista on sellanen että se ei sovi mopoihin vaan ainoastaan rakenneltuihin kyykky pyöriin, katso polisportilta ennemmin joku hieno valomaski jolloin säästäisit rahaa huomattavasti. On tuo ihan mukavan näköinen verrattuna alkuperäis kuntoon.
oukei.. No jätetääns ne MGM:ät sitte kauppaan takasin. Ja oli mulla pieni ongelmakii. Ostin juuri viikko takaperin lifanin koneen (50cc) Ja tuntuu todellakin vähän laiskalta, ei kiihdy eikä kulekkaan... kaikki on oikein laitettu ja koneessa nytten kiinne 18mm pyöree kaasari ja väleinä 13-41. Johtuukohan se sisäänajosta vai siitä että imukaula on jtn 21-23mm kokoa ja kannen imukanava on paljon paljon pienempi. Voikohan se johtua jommasta kummasta??? kertokaa nopeasti vastaus tietämättömälle
Nonii, eka postaus tällä foorumilla Mutta asiaan, olen ostamassa masaita jolla ajettu 12000, niin pitääkö tehdä jotai huoltoja ku ton verran ajettu tai tuleeko myöhemmin mitää isompaa huoltoo? Kiitos jo etukäteen.
No kannattaa varmaan kysyä onko koneeseen tehty muuta huoltoa, kuin öljynvaihtoa? Esim. männän vaihto. Toinen on varmaankin tuo takapyörän laakeripesä, eli koita vähän heiluttaa sivuttaissuunnassa sitä takavannetta, että onko siinä sivuttaisväljää. Jarrupalat kannattaa varmaankin katsoa ja pyytää myyjää, ettei lämmitä konetta ennen tuloasi, jotta näet miten lähtee kylmänä käyntiin. Keulankin voi tarkistaa katsomalla, ettei vuoda öljyä.
AlluH kirjoitti:No kannattaa varmaan kysyä onko koneeseen tehty muuta huoltoa, kuin öljynvaihtoa? Esim. männän vaihto. Toinen on varmaankin tuo takapyörän laakeripesä, eli koita vähän heiluttaa sivuttaissuunnassa sitä takavannetta, että onko siinä sivuttaisväljää. Jarrupalat kannattaa varmaankin katsoa ja pyytää myyjää, ettei lämmitä konetta ennen tuloasi, jotta näet miten lähtee kylmänä käyntiin. Keulankin voi tarkistaa katsomalla, ettei vuoda öljyä.
Tuli ostettua tommonen Wanda LBC pikkumopo (kun halvalla sai) eikös tuo ole käytännössä sama kuin masai. Niin eli minkäs moisia kuristuksia noissa on ja mitä viriä kannattais laitta jos haluis kulkemaan reilu 60.Niin ja paljon tohon menee öljyä ja onko 10w40 mineraali ölju ihan kuraa.
sasu kirjoitti:Minkäs kokonen kaasari noissa masaissa on vakiona omassa on 17 deni ja minkäs kokonen ois hyvä jos isompaa meinais.
Masaissa on vakiona 22mm soikea ja se on hieman liian iso 50cc koneelle. Pidä tuo 17mm deni mutta jos on hätä nii 19mm jinke on hyvä valinta.. Jos tehoja haluat nii isompaa sylinteriä
Onneks sisko jäi mopon alle ni ei tullu jälkiä tankkiin tai muualle.