E: sori jos oli nosto?
Monkeyt.netin vihatuin manki ~ Le päivitys
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Monkeyt.netin vihatuin manki ~ Le päivitys
Kyl on kommee 
If you never do, you'll never know
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
nyk. Mercedes-Benz w124 3.0l 24v Sportline
nyk. Toyota Corolla Hardtop, coupe
ex.Mercedes-Benz w124 2.3l
ex. Honda Monkey z50J, projekti
ex. Honda Monkey z50J, low
ex. Honda Monkey z50J, original
ex. Toyota Corolla KE-20, air ride
Ei se nyt mikään paha nosto ollu.
Jollain häröllä tavalla tykkään!
Jollain häröllä tavalla tykkään!
-
Hondallinen
Eiköhän pidetä pikkusen siistimpää kieltä,eikä tulla huutelemaan toisen topikkiin.
Vähä ruoska se on,mut se on ajossa ollu.Kunnollinen pesu tekisi terää (Y)Muuten ei pahan näkönen silleen.Pientä maalailua sinne tänne ja ois komia
Vähä ruoska se on,mut se on ajossa ollu.Kunnollinen pesu tekisi terää (Y)Muuten ei pahan näkönen silleen.Pientä maalailua sinne tänne ja ois komia
-98, -96, -89, -89, -85.
JOS minulla sattuisi olemaan tämmönen manki niin tekisin siitä kyllä orkkiksen, tai no ehkä vähän parannellun sellaisen HUOLELLA. En suorastaan ilkiäisi räkiä mitää maalia mihinkään kohti pensselillä 5mm kerrosta. Ennemmin ostaisin jonkun romun kiinanmankin ja siitä tekisin tämmösen räkäläjän, jos sattuisi olemaan kiinnostusta... Omapahannon mankisi, Tämä on vain minun mielipiteeni.
-
Hondallinen
Hei kato nyt taas vähän, tästä on jo liki 10 päivää edellisestä päivityksestä ei tommosia turhia nostoja.
Mutta hänhän on kova 96 dille, kyllä minnnuu ny pellottaa! Huomenna tää on TÄYSIN entisöity, jokasta prikkaa myöten!!! ja laitetaan vitriiniin, että ei varmaankaan tuu pölyä. Tietenkin pariilmanpuhdistajaa ja pölyimuri kattoon, että nekin mikrohiukkaset lähtee. Ja kolme spottivaloo. Sunnuntaisin käyn mulkulla hinkkaan jokasen osan puhtaaks ja jos kärpänenkin astuu tankin päälle niin uusintamaalaukseen menee!
Saatanan jonnet, menkää vittuun mun internetistä
Ja ei tarvi tulla jeesusteleen, että nyyhnyyh ei saa valittaa kun joku kommentoi sun mopoo pahasti. Ei kinosta
oon gato govis!111!!! :DDDddD:dD:d.d:d.d:d:d:D:D:dd ddedededededd:D:DD:DD:D:D:
Tässä pari paskaa kuvaa, mitkä kävin n. 2 minuuttia sitten ottamassa
Manki on tässä kuosissa:

ja kone tässä:

Eli kytkinremppa tehty.
Huomenna se sitten kokonaan kasaan kun riistopowerilta haen käynnistyspolkimen stefan.
Vittukun manki on tutumpi tossa kuosissa ku kasassa.. Mikä meni vikaan? Taitaa olla aika raskas kaasukäsi...
Tulin kodinterran pihaan ja kiihdytin niin lujaa ku toi laiska paska jakso mennä, kun vauhtia oli joku 70, niin kiskoin siitä perän irti ja heti tän jälkeen mooooooooooooooooooooooooooooo
Ei lähteny käyntiin jne. kaikki kokeiltiin jne. ja sitten työnsin ABCille ja peräkärryn kans kotio... Siitä lähtien tossa kunnossa ollu.
Männässä jonkunmoista skraadua, epäilin ite eka et olis leiponu. Mut noi viisaammat mua valasi, niin ei se ainakaan pahasti oo kun ei oo syvät naarmut. Leipää toi on varmaan saanu ku ottanu vähä wäriä (:
Mut kyllähän näille kuuluu happee antaa, ja sitä mukaa ku kone antaa periks niin sitämukaa korjataan. Ei vittu miettikää jos tää olis joku orkkis, mitä ideaa? En mä ala talvee käveleenkään. Mun ajo on muutenkin niin "haista vittu"-tyylistä, että ei voi ajatellakaan ajavansa hyväkuntosella. Menee vuan paskaks.
Kattokaas tuolta toi yks kuva minkä linkitin viikon kuva topicciin. Oli viel hyväs kunnos, 50cc, keihinii, kromi kiilsi ymsyms.. Se oli jotain vuosi sitten? Nyt tää on kunnon paskanlennätyskeulintaruoskapörinämopo jolla heitetään savut (joko öljyä pakoputkesta tai sit savua kumista) 96sille jonneille derbeillä, näytetään keskarii ja painetaan haneen völjyttään abcille
Monta kertaa pitää noista hymiöiden käytöstä varoittaa? - Jufo*
Saatanan jonnet, menkää vittuun mun internetistä
Ja ei tarvi tulla jeesusteleen, että nyyhnyyh ei saa valittaa kun joku kommentoi sun mopoo pahasti. Ei kinosta
Tässä pari paskaa kuvaa, mitkä kävin n. 2 minuuttia sitten ottamassa
Manki on tässä kuosissa:

ja kone tässä:

Eli kytkinremppa tehty.
Huomenna se sitten kokonaan kasaan kun riistopowerilta haen käynnistyspolkimen stefan.
Vittukun manki on tutumpi tossa kuosissa ku kasassa.. Mikä meni vikaan? Taitaa olla aika raskas kaasukäsi...
Tulin kodinterran pihaan ja kiihdytin niin lujaa ku toi laiska paska jakso mennä, kun vauhtia oli joku 70, niin kiskoin siitä perän irti ja heti tän jälkeen mooooooooooooooooooooooooooooo
Ei lähteny käyntiin jne. kaikki kokeiltiin jne. ja sitten työnsin ABCille ja peräkärryn kans kotio... Siitä lähtien tossa kunnossa ollu.
Männässä jonkunmoista skraadua, epäilin ite eka et olis leiponu. Mut noi viisaammat mua valasi, niin ei se ainakaan pahasti oo kun ei oo syvät naarmut. Leipää toi on varmaan saanu ku ottanu vähä wäriä (:
Mut kyllähän näille kuuluu happee antaa, ja sitä mukaa ku kone antaa periks niin sitämukaa korjataan. Ei vittu miettikää jos tää olis joku orkkis, mitä ideaa? En mä ala talvee käveleenkään. Mun ajo on muutenkin niin "haista vittu"-tyylistä, että ei voi ajatellakaan ajavansa hyväkuntosella. Menee vuan paskaks.
Kattokaas tuolta toi yks kuva minkä linkitin viikon kuva topicciin. Oli viel hyväs kunnos, 50cc, keihinii, kromi kiilsi ymsyms.. Se oli jotain vuosi sitten? Nyt tää on kunnon paskanlennätyskeulintaruoskapörinämopo jolla heitetään savut (joko öljyä pakoputkesta tai sit savua kumista) 96sille jonneille derbeillä, näytetään keskarii ja painetaan haneen völjyttään abcille
Monta kertaa pitää noista hymiöiden käytöstä varoittaa? - Jufo*
Jos täst jotain hyvää pitää kaivaa, niin sun tekstille saa ainakin nauraa. Mut ei siin, tää oli pari sivua sitten vielä ihan komia, mutta on kyllä nyt semmonen piiska et.. Sitähän sä kai halusitkin?
-
Masamosotin
Sotarotalla on asennetta tossa toiminnassa
Ei ne meijän orkkikset siitä kärsi jos sä raiskaat 
Viimeksi muokannut Masamosotin, 05.01.2012 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitkä välit sulla tässä oikein on, että menee 70km/h ja eikös sulla oo tässä satakyrvän vakio kaasari ? Ku itellä 110cc, jinke, 15/38 ja kulkee jotain 60-65km/h. 
No jos joku muukin sattuu olemaan sitä mieltä että minun edellinen kommenttini on tyhmä tai aiheeton niin mikäs siinä, saa kai täällä sanoa mielipiteensä? Ja sotarotalle sen serran että noita hymiöitä voisi käyttää hillitymmin..
mulla ainaki satakyrpä meni päälle 70kmh 22mm kaasarilla 15-35 väleilläJonte kirjoitti:Mitkä välit sulla tässä oikein on, että menee 70km/h ja eikös sulla oo tässä satakyrvän vakio kaasari ? Ku itellä 110cc, jinke, 15/38 ja kulkee jotain 60-65km/h.
Jonte, mul oli jing ke ja 16-35 ja sen 80 pääs...
-----
hmm... onko muutosta tapahtunu koskaan :DD

Kun se tuli, 200e hintaa

Alettiin rakentaan stunttimankia, kaikki kolme rivis

Saatiin katsastettua ja heti rällään

voi kun se oli hetken nätti <3

Sitten jatkettiin vaan sen rankomista, vitut mua kiinnosta mihin kuntoon se meni...

joku stuntti110ruoskalook

luisubulkka + tehoo

Nyt tossa kunnossa... Aina se on ollu stuntti jota ruoskitaan, aina se tulee sellasena pysyyn.
Ehkä kun on isompi pyörä jota ruoskia (pikkucebaria ei lasketa
) niin entisöin tän.. tai sit vaan vitun iso kone kines ja ruoskempaan kuntoon...
Eikä tää tuu katoajoo näkeen, yhel parkkiksel ajattelin käydä iltasin pyörittelemässä kun ei oo valoja eikä kilpiäkään...
-----
hmm... onko muutosta tapahtunu koskaan :DD

Kun se tuli, 200e hintaa

Alettiin rakentaan stunttimankia, kaikki kolme rivis

Saatiin katsastettua ja heti rällään

voi kun se oli hetken nätti <3

Sitten jatkettiin vaan sen rankomista, vitut mua kiinnosta mihin kuntoon se meni...

joku stuntti110ruoskalook

luisubulkka + tehoo

Nyt tossa kunnossa... Aina se on ollu stuntti jota ruoskitaan, aina se tulee sellasena pysyyn.
Eikä tää tuu katoajoo näkeen, yhel parkkiksel ajattelin käydä iltasin pyörittelemässä kun ei oo valoja eikä kilpiäkään...
Missä ne stunttikuvat on? 
Ei oo kun perus keulimisista kuvia, ei ne ketää kiinnosta
Kesäl sitten vois alkaa tosissaan jotain kuvaan...
Kesäl sitten vois alkaa tosissaan jotain kuvaan...
Asiallista toimintaa!
Kovaan ajoon vaan. 
Pakko kommentoida tähän väliin, ettei tässä mitään asiallista kyllä ole.
Sitä paitsi ei tää ees mikään ruoskistunu oo, likanen vaa.. ps. se lika lähtee pesemällä pois
Sitä paitsi ei tää ees mikään ruoskistunu oo, likanen vaa.. ps. se lika lähtee pesemällä pois
Myy tää mulle. 
-
Hondallinen
Jos se myy nii paat kuntoo 
Derbi tuli, Good bye monkeyt.net