Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Oli kylällä maija, liikkuvat sekä pari mp poliisia. Jouduin yhden maijan ja mp poliisin eksyttämään ennen kun pääsin kotiin. Mp poliisin eksyttäminen olis ollu vaikeeta jos se olis ajanu lähempänä, käännyin parin auton välistä eikä sitten nähny mihin menin vaan ajo ohi, vois valot ja vakioputken laittaa ettei olis niin magneetti 
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Täällä ei oo ollu ratsiaa.
Olis kyl saanu hyvän kuvan ku poliisi ajais yhen likan pinkillä skodella. 
It was at this moment that he knew, he fucked up.
-
Poloracing
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060 ... me_oneline
Kyseinen mopohan oli manki, joka kulki 104 gepsiin, mutta poliisi sanoi ettei uskaltanut ajaa kovempaa
Kyseinen mopohan oli manki, joka kulki 104 gepsiin, mutta poliisi sanoi ettei uskaltanut ajaa kovempaa
Sillasia ne on.
Kaverikin ajo 108km/h poliiseja vastaan HIDASTEISIIN, ja oli jo kerennyt jarruuttaa, et en halua ees tietää et paljo se meni oikeesti, vielä kun 125cc vaan on. 
Kello yhden jälkeen yöllä partio yritti pysäyttää Tasavallankadulla moottoripyöräilijää, joka ajoi matkustaja kyydissään. Motoristi ampaisi karkuun.
Takaa-ajo jatkui Leväsentielle, josta edettiin Väliköntielle ja edelleen Neulamäkeen. Nikkelikadulla motoristi paineli peräti 116 kilometrin tuntinopeudella.
Poliisi kadotti näkyvyyden moottoripyörään Petkelkujalla. Kului hetki, ja kaksi nuorta käveli partiota vastaan. Poliisi pysäytti heidät. Kuskiksi paljastui 16-vuotias poika ja matkustaja oli 15-vuotias tyttö.
Kaveri anto kotarin naukua
Takaa-ajo jatkui Leväsentielle, josta edettiin Väliköntielle ja edelleen Neulamäkeen. Nikkelikadulla motoristi paineli peräti 116 kilometrin tuntinopeudella.
Poliisi kadotti näkyvyyden moottoripyörään Petkelkujalla. Kului hetki, ja kaksi nuorta käveli partiota vastaan. Poliisi pysäytti heidät. Kuskiksi paljastui 16-vuotias poika ja matkustaja oli 15-vuotias tyttö.
Kaveri anto kotarin naukua
Myynnissä laadukkaita kuula-aseita, mp5 ja m4. kyselkää jos kiinnostaa!
-
maurieinari
mitähä vittua?? tulipa juuri siviiliposliini paku pihaan.. pitää kysästä onko asiaa
Kerro sit mitä asiaa niillä olimaurieinari kirjoitti:mitähä vittua?? tulipa juuri siviiliposliini paku pihaan.. pitää kysästä onko asiaa
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
maurieinari kirjoitti:mitähä vittua?? tulipa juuri siviiliposliini paku pihaan.. pitää kysästä onko asiaa
-
maurieinari
ainii ne vitun posliinit kävi pihas olin menos laittaa paitaa päälle et kehtaan männä juttusille ja sit naksahti kuupas et mitähän mää nyt touhuan? ni tulinki sit koneelle.. unohin koko polizai jutun mut nyt taas muistin
olin kyl käyny pommittaa justii kujilla ja joku mummo oli nii kyrpäottas ku keulin sen mummon ohi ja moikkasin et jos oli rimpauttanu?
Noniin nyt oli itellä sen verran hidas peli alla ettei uskaltanut tällä kertaa karkuun lähteä ja sakot napsahti.. 
Monkeyllä ajelin kyläralliaa ja pari kertaa tuli poliisit vastaan lopulta pysäyttivät, kyselivät paljonko kulkee ja sanoin et ei mitään hajuu käykää testaamassa. Kaasarista huomasi heti ettei ollut vakio ja kyseli minkä kokonen mahtaa olla sanoin et jtn 14-16mm en oo itekkään ihan varma
paikallaan oli 18mm walbro jossa ei lue mitään. 56km/h nappasi poliisin alla ja sattui sen verta hyvä tuuri etteivät kilpiä ottaneet.
rikesakon kirjailivat putkesta ja kaasuttajasta.
Monkeyllä ajelin kyläralliaa ja pari kertaa tuli poliisit vastaan lopulta pysäyttivät, kyselivät paljonko kulkee ja sanoin et ei mitään hajuu käykää testaamassa. Kaasarista huomasi heti ettei ollut vakio ja kyseli minkä kokonen mahtaa olla sanoin et jtn 14-16mm en oo itekkään ihan varma
Joo tuli TAAS vähä juteltuu poliisi sedän kanssa.
Oli viel sama poliisi joka vei kilvet viimevuonna.
poliisi: iltaa, kortti ja rekisteriote
minä: joo iltaa (annan kortit ja paperit)
poliisi: onks tää sama mopo josta vein kivet viimevuonna?
minä: kyllä on.
poliisi: kuinkas kovaa tää menee?
minä: yhtä kovaa ku viimeks ajoit.
poliisi: ok
poliisi menee juttelee muitten kavereiden kaa ja käy vähä testaa kaverin peeveen ja vie kilvet.
sit se rupee kiertelee mopojen ympäri ja pysähtyy uudelleen mun mankin kohdalle ja rupee kyseleen lisää.
poliisi: ni paljos tää meni?
minä: joku 50 tasasel ja 55 alamäkeen.
poliisi: ootko ite vääntäny putken vai ostanu jostai kiinasta?
minä: ihan kaupasta ostettu:
poliisi: ei taida olla ihan vakio rengas takana. (5 tuumaanen vanne takana)
minä: juu ei oo vakio rengas.
poliisi: tostahan riittäis kumia puolelle euroopalle. minkäs kokonen rengas tässä on vakiona?(pyytää rekisteri otteen takasin)
minä:joo tossa rekisteriote.
poliisi:näyttäisi olevan 3.50 tuumaa. mikäs täällä on kiinni 130/70/10. Tää pitää muutoskatsastaa tähän.
minä: pitää vai mä en tiennyt.
poliisi: joo mä kirjotan sulle täst rekisteriotteeseen huomautuksen.
minä: joo kiitos ja hyvää illan jatkoo.
Oltiin siin joku 45 min
Pitää maanantaina hakee uus rekisteri ote.
Ei oo muuten ollu yhtään viikko tänä vuonna ettei poliisit ois pysäyttänyt.
poliisi menee juttelee muitten kavereiden kaa ja käy vähä testaa kaverin peeveen ja vie kilvet.
sit se rupee kiertelee mopojen ympäri ja pysähtyy uudelleen mun mankin kohdalle ja rupee kyseleen lisää.
poliisi: tostahan riittäis kumia puolelle euroopalle. minkäs kokonen rengas tässä on vakiona?(pyytää rekisteri otteen takasin)
poliisi:näyttäisi olevan 3.50 tuumaa. mikäs täällä on kiinni 130/70/10. Tää pitää muutoskatsastaa tähän.
Oltiin siin joku 45 min
....____
...// | |_\__.
..|@__|_|@|
...// | |_\__.
..|@__|_|@|
-
Bartholomew
Hölmö poliisi ku ei tienny ettei vetävän pyörän kokoo saa muuttaa..joku kirjoitti:Joo tuli TAAS vähä juteltuu poliisi sedän kanssa.
Oltiin siin joku 45 min
Mut joo tuntuu tääl helsingis poliisit olevan vähä liianki kiinnostuineit mankeista..
Kyllähän se sen tiesi kun sano että pitää muutoskatsastaa, 10" vanteen saa vissiin muutos katsastettua kunhan keventää välitystä niin paljon että kulkee saman mitä 8" vanteella.
Edit: Selvä, joskus vaan kuulin sellasta uttua että sais muutoskatsastettua mutta eipä kai sitten
Edit: Selvä, joskus vaan kuulin sellasta uttua että sais muutoskatsastettua mutta eipä kai sitten
Viimeksi muokannut juussoo, 12.06.2011 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
-
toppppppsu
- Moderaattori
juussoo, eipä saa takarengasta. eturenkaan kylläkin saa, mutta vetävän pyörän kokoa ei saa muuttaa, muutoskatsastamallakaan.
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Musta sitten taas tuntuu että täälläpäin poliisejä ei kiinnosta pätkääkään mankit, toissapäivänäki tulla illalla kaupungissa ajeltua vaikka miten eikä mitään sanonu. (Ajoin esimerkiks pyörätiellä pienen matkaa ku lens joku roska silmään ja pysähdyin ottaan pois, tarkotuksena tietysti ajaa heti ajoradalle, ja siis näkivät tämänkin...)
Kuis teillä toi poliiseille morjestaminen, onko morjestanu takas/sanonu jotain siitä?
E:Mulle eivät morjesta koskaan.
Kuis teillä toi poliiseille morjestaminen, onko morjestanu takas/sanonu jotain siitä?
E:Mulle eivät morjesta koskaan.
Viimeksi muokannut Makille, 12.06.2011 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Morjestan poliiseille ja ne morjestaa aina takas.
-
toppppppsu
- Moderaattori
Juu kyllä itsekkin tulee poliiseille morjestettua, ja usein he moikkaavat takasin. 
-
Bartholomew
Joo tuleehan sitä moikattua ja usein moikkaavat takas nauru naamalla..
HUOM siis maijat
-
snadibanaani
Hehee, kävi eilen aikamoinen tuuri.
En oo ikinä ollu poliisien kanssa tekemisissä, mutta nyt..
Oltiin kaverin kaa ajelemassa (kaverilla Dt, mulla manki joka kulkee sen 81km/h, kaverin Dt n. 70km/h) Oltiin ajelee S-Marketin suuntaan ,ku mä ajoin ihan laillista 45 km/h vauhtia ja kaveri ajeli omia huippujaan. Siinä sitte tuli poliisit sellaselta pikkutieltä ku näki Dt menevän perkeleen kovaa ohi. Meni kaveri sit ässään ja kytät pysäytti MUT!
Siinä sitte kyseli, että mitäs oot mopoos laitellu ja kerroin että on välit, kaasari, ohitin ja tehari. Testas sen ja sai 84km/h aika lievään alamäkeen. Lähti sitte kortti ja kilvet, tuli verot ja sakot. Pisti mut sitte taluttaa kotiin. Menin siitä sitte ääsmarkettiin jossa kaveri oli ollu jo sen 15 min. Se sitte heitti mut himaan ja iskän kaa haettiin mana S:n pihalta. Raivos ihan sikana, eikä sitä kiinnostanu et kytät oli meijät huomannu kaverin moposta. Nyt alkaa rahojen keruu mopon laittamiseen ja sakkojen maksamiseen. Taidanpa ens kerralla pitää mankin vakiona. 
Oltiin kaverin kaa ajelemassa (kaverilla Dt, mulla manki joka kulkee sen 81km/h, kaverin Dt n. 70km/h) Oltiin ajelee S-Marketin suuntaan ,ku mä ajoin ihan laillista 45 km/h vauhtia ja kaveri ajeli omia huippujaan. Siinä sitte tuli poliisit sellaselta pikkutieltä ku näki Dt menevän perkeleen kovaa ohi. Meni kaveri sit ässään ja kytät pysäytti MUT!
hehee!
Paljos tuli sakkoja? Ja eikös verot yleensä tuu vasta ''perässä''?
-
snadibanaani
Niinno tiiä tuosta tuurista.snadibanaani kirjoitti:Hehee, kävi eilen aikamoinen tuuri.En oo ikinä ollu poliisien kanssa tekemisissä, mutta nyt..
-
toppppppsu
- Moderaattori
Määkin ajattelin et mikä vitun tuuri, luulin että jotain hyvää tapahtu mut eipä vissiinkään. 
Mikä tekniikka oli kiinni jos se kerran 81 km/h kulki?
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
-
snadibanaani
No se sana "tuuri" oli vähän troll..
Ja noista tekniikoista mä en tiiä muuta ku noi termit (blondi) 
hehee!