Mopokortti (Korttiasiaa...)
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
ukkoperkele
- Viesti:
Re: Mopokortti (Korttiasiaa...)
Tuleeko siihen testiin/kokeeseen liikennemerkkien kuvia mitkä täytyy tunnistaa?
Gas, grass or ass. No one rides for free
Tuleeukkoperkele kirjoitti:Tuleeko siihen testiin/kokeeseen liikennemerkkien kuvia mitkä täytyy tunnistaa?
Honda Stunting
Hyvä jos 1 tai jopa 2 liikennemerkkiä kysytää. Kevarikortin testeissä niitä muistaakseni kysyttii vähän enemmän.
pyörät
Elämä on, manki ei.
Elämä on, manki ei.
-
ukkoperkele
- Viesti:
Ok..
Mitenköhän pärjää pelkällä moponetin testillä?
Mitenköhän pärjää pelkällä moponetin testillä?
Mulla oli 3 merkkiä + niis liikennekuvis on kans niitä merkkiä 
Ja jos omistaa tuon "Totti" ohjelman, nii itellä oli samoja kysymyksiäki siinä kokees, että sitä vain hakata.
Ja jos omistaa tuon "Totti" ohjelman, nii itellä oli samoja kysymyksiäki siinä kokees, että sitä vain hakata.
Honda Stunting
-
MoonkeyPooeka
Onko mopokorttiin olemassa jotain kirjaa mistä vois opetella ja jos on mistäköhän semmosen vois saahan ???
Vai opetellaanko kaikki nykyää netistä ??
Netistä katot. Se on ihan helppo jos osaa normi liikennesäännöt. Esm. kolmioMoonkeyPooeka kirjoitti:Onko mopokorttiin olemassa jotain kirjaa mistä vois opetella ja jos on mistäköhän semmosen vois saahan ???
On olemassa. Varmaan jostain kirjakaupasta.
-
ukkoperkele
- Viesti:
Haet autokoulultaMoonkeyPooeka kirjoitti:Onko mopokorttiin olemassa jotain kirjaa mistä vois opetella ja jos on mistäköhän semmosen vois saahan ???
ite mua ihmetyttää ku fobba sanoo et ei kortin lykkäystä ala ikäiselle, ja eikä sakkoja vanhemmille jos olet salaa ottanut mopon. mutta osa sanoo että voi mennä eteen päin kortti. ja yhel kaveril meni vuos tapahtumasta eteenpäi ,mut se tais olla ajo kieltoo ku se ajo kolarin.et onks tääl jollai kokemusta et miten nää menee entä tuleek vanhemmil sakkoo, jos sanoo et on salaa virittäny ja ajanu ,vaik en tietenkää oo vaa vanhemmat aina sanoo et jos, jäät kiinni ni me ei annettu lupaa. 
No aivan varmasti antavat vanhemmille sakot jos sanot että sait luvan.
minunki vanhemmat tapas sanoa noin enneku sain kortin
minunki vanhemmat tapas sanoa noin enneku sain kortin
Syntymäpäivä
9.4.1995 (14,99 vuotta)
Ens viikolla vois kortin hakea ! = )
9.4.1995 (14,99 vuotta)
Ens viikolla vois kortin hakea ! = )
Mulla on 13.4 ens viikon Tiistai
Kans varmaan meen suorittaa ens viikol
.
Kans varmaan meen suorittaa ens viikol
-OzM-
OzM kirjoitti:Mulla on 13.4 ens viikon Tiistai![]()
Kans varmaan meen suorittaa ens viikol.
Mullakin on 13.4
äshh ...prkl mulla vasta 26.4 ja ei tietoo vielä millon pääsee lääkärin tarkastukseen ku täällä lekuri tilanne niiin huono 
Monkeyt.net vanki numero 1005
-
MoonkeyPooeka
mulla vasta ois 11 päivä elokuuta kortti
eli 122 päivää
eli 122 päivää
tänään kävin viemässä paperit poliisilaitokselle, pitäis vielä huomenna viedä pyöräl isän suostumus sinne(n.5km)
traktori ja mopokorttii haen, prkle ottivat 40€ rahaa...
22.4 kortti
traktori ja mopokorttii haen, prkle ottivat 40€ rahaa...
22.4 kortti
Hondalla mennään..
Juuh,mie sain sen ja 40e ottivat multakin joskus silloin,onhan mulla kortti ollutkin jo pidemmän aikaa,enkä oo ku 5 punasista ajanu <3 Ku ei oo jarruja......
Vitun tyhmää. Ei ihme että tiukentavat säädöksiä. Isänmaantoivot <3
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Hyvä vaan että tulee ajokoe ja hintaakin lisää. Tietenkin nyt on hyvä sanoa kun on itse sen jo suorittanut, mutta liikaa on sellasia jotka ei tiedä liikennesäännöistä ulostettakaan saati osaa ajaa mopolla.
Mun mielestä jokaisesta jarruttomasta ja valottomasta moposta pitäisi viedä kilvet!Jesse95 kirjoitti:Juuh,mie sain sen ja 40e ottivat multakin joskus silloin,onhan mulla kortti ollutkin jo pidemmän aikaa,enkä oo ku 5 punasista ajanu <3 Ku ei oo jarruja......
On ihan vitun tyhmää ajella toimimattomalla mopolla ja samalla vaarantaa toiset liikenteen käyttäjät.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Ihan samaa mieltä. Ite en ees uskaltais ajaa jarruttomal mopol koska melko varmasti tapahtuis kolari. Muutenki vitun vaarallisii tommoset.sammppa123 kirjoitti:Mun mielestä jokaisesta jarruttomasta ja valottomasta moposta pitäisi viedä kilvet!Jesse95 kirjoitti:Juuh,mie sain sen ja 40e ottivat multakin joskus silloin,onhan mulla kortti ollutkin jo pidemmän aikaa,enkä oo ku 5 punasista ajanu <3 Ku ei oo jarruja......
On ihan vitun tyhmää ajella toimimattomalla mopolla ja samalla vaarantaa toiset liikenteen käyttäjät.
Yhdyn edelliseen, ei herranjeesus ku tuut risteykseen ja et saa tehtyä nopeita jarrutuksia jos yhtäkkiä kurvaakin se auto siihen eteen. Ei mitään tehtävissä. 
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Tää nyt ei silleen liity mopokorttiin, mutta kun suoritin mopokorttia, niin niihin poliisilaitoksen papereihin pistin että suoritan mopo- ja traktorikortin sitten. Niin nyt tuli mieleen että voinko enää perua sitä traktorikortti hommaa mitenkään? Ois kiire saada vastaus!