Monkey miittejä?

onde

Re: Monkey miittejä?

Viesti Kirjoittaja onde »

Noni komeeta. Hopee-hakan mäkki- ja kaikki muut mestat (Y)
toppppppsu
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

Ei perkele, kyllä himottais tulla mankimiittiin, varmasti ainutlaatunen kokemus olisi. :think:

Insomnia kirjoitti:Voishan sitä itekkin ajatella tulevansa jos saa vaan jonkun ajokaverin ja toi manki ois valmis tohon mennessä. (yritän suostutella topppsua lähtemään :smoke: )
Jos vaan kyyti saahaan, ni kysy vaa et koska lähetään. Itte en tohon mun mankiin sen verta luota että uskaltais tampereelle lähteä. :lol:
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
hannuta

Viesti Kirjoittaja hannuta »

Katotaan nyt si mitä kesä tuo tullessaan.. outoo tulla mankimiittiin ku aikasemmin pyöriny ihan noissa automiiteissä :D
SaMito

Viesti Kirjoittaja SaMito »

Semmonenkin vois olla mahollista että kerättäis lähellä asuvat monkistit samaan porukkaan ja ajettais sitten porukalla tampereelle.
Porukassa aina mukavampaa ja jos sattuisi jonkun manki jättämään tielle niin voisi sitten miettiä porukassa että mitäs nytten tehdään.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Kassµ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

sammppa123 kirjoitti:Semmonenkin vois olla mahollista että kerättäis lähellä asuvat monkistit samaan porukkaan ja ajettais sitten porukalla tampereelle.
Porukassa aina mukavampaa ja jos sattuisi jonkun manki jättämään tielle niin voisi sitten miettiä porukassa että mitäs nytten tehdään.
Huoltomies mukaan. :mrgreen:
hondaZ50

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

sammppa123 kirjoitti:Semmonenkin vois olla mahollista että kerättäis lähellä asuvat monkistit samaan porukkaan ja ajettais sitten porukalla tampereelle.
No tää ois kanssa hyvä idea, mutta ens kyllä ite mankilla jaksa paukuttaa tampereelle :D
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

hondaZ50 kirjoitti:
No tää ois kanssa hyvä idea, mutta ens kyllä ite mankilla jaksa paukuttaa tampereelle :D
Tarkotti varmaan, että esim. Huittisissa asuvat monkistit menee Sastamalaan, sitten Sastamalan ja Huittisten porukka yhdistyy ja jatkaa matkaa Nokialle, sitten ne jatkaa porukkana vaikka Pirkkalan tai Ylöjärven kautta Tampereelle.

:wink:

Hopee, hakan mäkki ja lentola on iha pakolliset. Toivotaan vaan, ettei tapahdu Hopeella niin kun yks kerta TSKM miitissä. oli kaveri laittanu bensat jo maahan ja peussin siihen päälle, että liekki burnis niin just ennen ku sytytti niin kytät tuli paikalle ja kysy, että ettekai te tee mitään tyhmää täällä? :lol:
jojjo

Viesti Kirjoittaja jojjo »

ei tämmöset isot mankimiitit tuu ikinä onnistumaan, mulle riittää ihan tää miitteily omalla porukalla.

Jos joku onnisttuu tälläsen lähelle väsään nii sitte.:D
onde

Se hopeetien juttu oli kyllä toisella lailla :D Se pv-kuski ehti vetää liekki burnikset, mutta kytät tuli juuri sen jälkeen sinne päivystään :D
sotarotta

Eihän... Perskele :D Se PV mies oli Xamppi, tältä foorumilta. ent. mankimies, mä olin se pikkunen joka mukamas vittuili niille poliiseille, esim. 'et joo tervetuloo takas' tjsp..... Vai meneekö mun kaks harmaata aivosolua ny ihan hakoteille? :mrgreen: vähä muuten OT
onde

Kyl mun mielestä meni näin, mutta voi olla joku muukin miitti :D Mutta lopetellaan OT tähän
jojjo

Viesti Kirjoittaja jojjo »

sotarotta kirjoitti: vittuili niille poliiseille,

:shock: Oot Kova äijä (Y) , poliisille vittuileminen kuule ei kannata...
sotarotta

Joo, tiiän kyl että olis voinu poliisit antaa rapsua siitä, mutta ei se ny mitään suoranaista vittuilua ollu. Vähä semmosta kiusottelua, kun ne sano esim. "että olkaas rauhallisesti tai tullaan takas ja kokeillaan jokaisen mopo" niin sanoin, että "tervetuloo uudestaan" tjsp..

Vähä OT
rema1000

Viesti Kirjoittaja rema1000 »

Itse olisin valmis lähtemään Seinäjoelle mankilla Torniosta onhan meidän isäkin käynyt pappatunturilla Iisalmessa 3kertaa, mutta niillä on ollut meidän pakettiauto huoltoautona ja peräkärry kun niitä on ollu 20henkeä. Kerran on tuotu zyndapp auton perseeessä kotia isälläni on pyrkijä deluxe -62 ja minun manki on -97
JiiTee

Viesti Kirjoittaja JiiTee »

Onko se JKL:n mankimiitti nyt ens kesäks varma, siis jonkun isomman pyörämiitin yhteydessä niinkuin on suunniteltu?

Mää saisin ehkä neljä monkistia lähtemään tältä suunnalta. :)
Monkeyt.net:n uhri nro. 2440

Projekti manki
MB93
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja MB93 »

Kaipa sitä pitää ruveta ideoimaan. Tosin MTK:n aikatauluista mulla ei ainakaan ole mitään tietoa, eli miittipäivä sovitaan täällä päin paria viikkoa ennen. Pitää kuulostella jos saisi tarpeeksi mankisteja kasaan, niin järkätään ihan oma mankimiitti. Ja liiderit pitää sit valita kans.
hondaZ50

Olen melko varma että mankisteja kyllä löytyisi. Ja voin tulla järkkäämään jos nyt vaikka monkeybomberikin lähtis ja kaikki kiinnostuneet jotka pystyis? Olisiko vaikka äänestys että pääseekö tulemaan paikalle?
MB93
Moderaattori

Tai laittaa YV:llä. Ja samalla voi kanssa ilmoittaa kaikki samassa seurueessa tulevat, ettei jokaisen tarttee erikseen laittaa viestiä.

Ja miten niin jos vaikka? Totta kai mä nyt voin mankimiittiä olla järkkäämässä. Muu vapaaehtoistyö on asia sit erikseen.
Pepo
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Pepo »

Ite voisin tulla puolarilla :smoke:
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
hondaZ50

No laitoin vaikka kun en asiasta ollut kuitenkaan varma :) Mää oon ainakin messissä (Y) Laittakaa yvllä vaikka monkeybomberille jos ootte tulossa?
Pepo
Vip-käyttäjä

Käykö siis monkibomberille, että hänelle ilmottautumiset?
MB93
Moderaattori

Käyhän se. Ekaksi kannattaa vaan miettiä vaikka ihan alustavasti joku päivämäärä mihin sovitaan se miitti, jos jollakulla on sinä päivänä menoa niin ei tarttee turhaan ilmoittautua. Kesä- vai heinäkuu?
Pepo
Vip-käyttäjä

Heinäkuu luultavasti parempi, monilla voi olla kesätöitä kesäkuussa.

Olisko muuten ketään tulossa kuopion/siilinjärven lähiseuduilta?
Jesse95

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Harmi kun en sielläpäin asu, täytyy kysyä mutsilta että oisko mittää jos vuokrattais taas siilinjärveltä mökki ;)
Ni vois monkelssin mukaan kipasta. :D
MB93
Moderaattori

Kyllä mä ainakin olen töissä koko heinäkuunkin, mutta sovitaan sitten vaikka heinäkuun alkuun tää miitti. Onko perjantai vai lauantai järkevämpi päivä? Jos olis joko 8-9.7. tai siitä seuraava viikonloppu?
Vastaa Viestiin