Stunttimanat

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
Race_

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Bomb3r kirjoitti:Missäs päin muuten stunttailet Race_? Olitko lapista? :shock:
Joo Lapissahan minä(Rauman vieres), just tulinki kikkailemasta :P
Bomb3r

Viesti Kirjoittaja Bomb3r »

juujuu, meillä olikin mototin gallerian puolella juttua. (C)
Race_

Bomb3r kirjoitti:juujuu, meillä olikin mototin gallerian puolella juttua. (C)
Joo, sää olet se. Mutta lopetetaas tämä OT taas kerran tähän :D
Bomb3r

Joo. Takaisin aiheeseen :arrow: Mikä on paras tanko kikkailuun?
Race_

Bomb3r kirjoitti:Joo. Takaisin aiheeseen :arrow: Mikä on paras tanko kikkailuun?
Itellä oli viime mankissa Kasawika KX:n sarvet, ja oli aika pirun hyvät (Y) Olen myös kuullut, että S1:n sarvet olis aika hyvät..
johetsu*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja johetsu* »

Bomb3r kirjoitti:Joo. Takaisin aiheeseen :arrow: Mikä on paras tanko kikkailuun?
Vakio ym melko korkee. Ainoo vaan et hankala heittää jalkaa tangolle.
juQ

Viesti Kirjoittaja juQ »

Mie oon tykänny tosta solifer speedin tangosta!
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Race_

juQ kirjoitti:Mie oon tykänny tosta solifer speedin tangosta!
Eikös tuo Solifer Speedin stonga ole aivan samanlainen, ku S1:nkin.. Itse en ainakaan tykkää yhtän tuosta vakiosta :?
jaanne

Viesti Kirjoittaja jaanne »

oiskohan rossi stongalla heleppo kikkailla ja ei nyt ihan tuu heti mileen et erosko Team 10 ja Tokipron (halavin) tanko mitenkään? :roll:
-99 Honda Monkey.
-0? Skygo 80cc yz.
Race_

jaanne kirjoitti:oiskohan rossi stongalla heleppo kikkailla ja ei nyt ihan tuu heti mileen et erosko Team 10 ja Tokipron (halavin) tanko mitenkään? :roll:
Kyllähän crossi-stongallaki ihan hyvä on kikkailla, ku vaan tottuu siihen. Itselläkin nyt on väliaikaisesti crossistonga, ja kyllä silläkin pääsee tosi hyvin circleä, pystyy rykäsemään keulan nopeistakin vauhdeista, 12 clockki menee aika helpolla..jne. :P ^Toi Team 10 taitaa olla inan korkeempi..
johetsu*
Viesti:

Race_ kirjoitti:
jaanne kirjoitti:oiskohan rossi stongalla heleppo kikkailla ja ei nyt ihan tuu heti mileen et erosko Team 10 ja Tokipron (halavin) tanko mitenkään? :roll:
Kyllähän crossi-stongallaki ihan hyvä on kikkailla, ku vaan tottuu siihen. Itselläkin nyt on väliaikaisesti crossistonga, ja kyllä silläkin pääsee tosi hyvin circleä, pystyy rykäsemään keulan nopeistakin vauhdeista, 12 clockki menee aika helpolla..jne. :P ^Toi Team 10 taitaa olla inan korkeempi..
Tee ihmees video ku noi hyvi setti kulkee? :)
Race_

Itse asiassa juuri ollaankin aloteltu hieman tekemään videota.. Mutta siinä nyt menee vielä aikansa, että se tulee valmiiksi :)
Vähän OT:tä, tuli eilen vedettyä uudet enkat circleä: 7 takajalkatapilla :P

E: Tänään meni 10 :D
Race_

Millaset kahvankumit teillä muuten on ollut parhaat kelimisessa ? Itsellä kuluu kaikki heti puhki, kun kytkintä runkuttaa koko ajan.. :?
zuhari1
Vip-käyttäjä

Viesti Kirjoittaja zuhari1 »

Mulla oli TNT:n geeli tupit, oli hemmekon hyvät eikä kulunut.

Eikä sitä kytkintä raiskata.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Race_

zuhari1 kirjoitti:Mulla oli TNT:n geeli tupit, oli hemmekon hyvät eikä kulunut.

Eikä sitä kytkintä raiskata.
Mulla kului TNT:n tupit heti puhki :lol: Sitten ostin moposopista "Black Skull" nimiset (otin tietenkin ne pääkallot pois), ajattelin, että ne voisi olla ihan hyvät, mutta olikin vielä huonommat kuin TNT:n. Koitan kyllä muutenkin noita TNT:n osia vältellä ..

Eikä se kytkin siitä mihinkään pahastu, levyt vaan kuluu vähän tiheempään tahtiin, mutta eipähän ne paljoa maksa :P
Zapperslam

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

minicrossin timelss tanko on iha pirun hyvä. Sopivan levee ja jykevän tuntunen. kaverilla on semmone ja ihan helvetin helppo keulii. kyllä silläki ne 12klokit sun muut ympyrät menee iha helposti, jos tottuis ku ei oo oma manki
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Race_

Zapperslam kirjoitti:minicrossin timelss tanko on iha pirun hyvä. Sopivan levee ja jykevän tuntunen. kaverilla on semmone ja ihan helvetin helppo keulii. kyllä silläki ne 12klokit sun muut ympyrät menee iha helposti, jos tottuis ku ei oo oma manki
No vakiomankilla on ihan sama, mitkä sarvet on :lol: Vakiotaka- ja etuhaarukalla saa keulittu ihan miten vain, kun se pysyy ihan pirun hyvin tasapainossa :D toisin, kuin esimerkiksi hopperin keulalla sun muilla.. :roll:
Bomb3r

Ite en edes käytä jarrua/kytkintä kun keulin matkaa nelosella, vakio taka- ja etuhaarukalla. Pelkällä kaasun säätelyllä pärjää, sen verran hyvin pysyy tasapainossa. 600m oon päässy ihan paskalla tiellä. Ei oo oikeen mahdollisuuksii kunnon tiellä koittaa :roll: [Offtopic]Onko joku teistä koskaan "pidentäny" kaasuvaijeria? Sillä lailla et leikkaa sitä kuorta ja sitä rauta "spiraalia" siitä vaijerin päältä pois? Kai se silti ihan normaalisti toimii se vaijeri?[Offtopic]
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008

Viesti Kirjoittaja kurri »

Bowdenkaapeli on sen spiraalin virallinen nimi, ja kyllä sitä voi lyhentää, että saa lisää vapaata vaijeria. Kohtuullisen vaikeaa se kyllä on tehdä niin että vaijeri sisällä ei vahingoitu, tai kaapeli mene lyttyyn.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
johetsu*
Viesti:

Bomb3r kirjoitti:Ite en edes käytä jarrua/kytkintä kun keulin matkaa nelosella, vakio taka- ja etuhaarukalla. Pelkällä kaasun säätelyllä pärjää, sen verran hyvin pysyy tasapainossa. 600m oon päässy ihan paskalla tiellä. Ei oo oikeen mahdollisuuksii kunnon tiellä koittaa :roll: [Offtopic]Onko joku teistä koskaan "pidentäny" kaasuvaijeria? Sillä lailla et leikkaa sitä kuorta ja sitä rauta "spiraalia" siitä vaijerin päältä pois? Kai se silti ihan normaalisti toimii se vaijeri?[Offtopic]
Mä pidensin sitä just viimekesänä ku oli jostai syystä liian lyhyt vaijeri. :p
ZirKon

Viesti Kirjoittaja ZirKon »

Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
Honda Monkey - just drive it
jls

Viesti Kirjoittaja jls »

ZirKon kirjoitti:Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
no leveemmillä renkailla helpompi keulia matkaa kun taas ohkasemmilla on helpompi vetää ympyrää ym.
Race_

ZirKon kirjoitti:Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
Heidenaut ovat helvetin hyvät, kun ne on sellaset pyöreet..
Tasa pintasella renkaalla on huono vedellä ympyröitä, tuli sekin huomattua eilenkin, kun pito lähti ympyröitä vedellessä :lol:
ZirKon

Viesti Kirjoittaja ZirKon »

Race_ kirjoitti:
Heidenaut ovat helvetin hyvät, kun ne on sellaset pyöreet..
Tasa pintasella renkaalla on huono vedellä ympyröitä, tuli sekin huomattua eilenkin, kun pito lähti ympyröitä vedellessä :lol:
Kumpii heidenauta tarkotat niit 3.5 vai 4.0

-E Joo ei enää mitää kattoin noita sun kuvia komeesta mankistas ja olihan ne ne 3.5 heidenaut :)
Honda Monkey - just drive it
m00nkey

Viesti Kirjoittaja m00nkey »

mites ootte laittanu noi takajalkatapit kiinni?
Oh Sh*t, its working
Vastaa Viestiin