Joo Lapissahan minä(Rauman vieres), just tulinki kikkailemastaBomb3r kirjoitti:Missäs päin muuten stunttailet Race_? Olitko lapista?
Stunttimanat
Re: Stunttimanat
juujuu, meillä olikin mototin gallerian puolella juttua. 
Joo, sää olet se. Mutta lopetetaas tämä OT taas kerran tähänBomb3r kirjoitti:juujuu, meillä olikin mototin gallerian puolella juttua.
Joo. Takaisin aiheeseen
Mikä on paras tanko kikkailuun?
Itellä oli viime mankissa Kasawika KX:n sarvet, ja oli aika pirun hyvätBomb3r kirjoitti:Joo. Takaisin aiheeseenMikä on paras tanko kikkailuun?
Vakio ym melko korkee. Ainoo vaan et hankala heittää jalkaa tangolle.Bomb3r kirjoitti:Joo. Takaisin aiheeseenMikä on paras tanko kikkailuun?
Mie oon tykänny tosta solifer speedin tangosta!
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Eikös tuo Solifer Speedin stonga ole aivan samanlainen, ku S1:nkin.. Itse en ainakaan tykkää yhtän tuosta vakiostajuQ kirjoitti:Mie oon tykänny tosta solifer speedin tangosta!
oiskohan rossi stongalla heleppo kikkailla ja ei nyt ihan tuu heti mileen et erosko Team 10 ja Tokipron (halavin) tanko mitenkään? 
-99 Honda Monkey.
-0? Skygo 80cc yz.
-0? Skygo 80cc yz.
Kyllähän crossi-stongallaki ihan hyvä on kikkailla, ku vaan tottuu siihen. Itselläkin nyt on väliaikaisesti crossistonga, ja kyllä silläkin pääsee tosi hyvin circleä, pystyy rykäsemään keulan nopeistakin vauhdeista, 12 clockki menee aika helpolla..jne.jaanne kirjoitti:oiskohan rossi stongalla heleppo kikkailla ja ei nyt ihan tuu heti mileen et erosko Team 10 ja Tokipron (halavin) tanko mitenkään?
Tee ihmees video ku noi hyvi setti kulkee?Race_ kirjoitti:Kyllähän crossi-stongallaki ihan hyvä on kikkailla, ku vaan tottuu siihen. Itselläkin nyt on väliaikaisesti crossistonga, ja kyllä silläkin pääsee tosi hyvin circleä, pystyy rykäsemään keulan nopeistakin vauhdeista, 12 clockki menee aika helpolla..jne.jaanne kirjoitti:oiskohan rossi stongalla heleppo kikkailla ja ei nyt ihan tuu heti mileen et erosko Team 10 ja Tokipron (halavin) tanko mitenkään?^Toi Team 10 taitaa olla inan korkeempi..
Itse asiassa juuri ollaankin aloteltu hieman tekemään videota.. Mutta siinä nyt menee vielä aikansa, että se tulee valmiiksi 
Vähän OT:tä, tuli eilen vedettyä uudet enkat circleä: 7 takajalkatapilla
E: Tänään meni 10
Vähän OT:tä, tuli eilen vedettyä uudet enkat circleä: 7 takajalkatapilla
E: Tänään meni 10
Millaset kahvankumit teillä muuten on ollut parhaat kelimisessa ? Itsellä kuluu kaikki heti puhki, kun kytkintä runkuttaa koko ajan.. 
Mulla oli TNT:n geeli tupit, oli hemmekon hyvät eikä kulunut.
Eikä sitä kytkintä raiskata.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Mulla kului TNT:n tupit heti puhkizuhari1 kirjoitti:Mulla oli TNT:n geeli tupit, oli hemmekon hyvät eikä kulunut.
Eikä se kytkin siitä mihinkään pahastu, levyt vaan kuluu vähän tiheempään tahtiin, mutta eipähän ne paljoa maksa
-
Zapperslam
minicrossin timelss tanko on iha pirun hyvä. Sopivan levee ja jykevän tuntunen. kaverilla on semmone ja ihan helvetin helppo keulii. kyllä silläki ne 12klokit sun muut ympyrät menee iha helposti, jos tottuis ku ei oo oma manki
145.3cc, 28mm mikuni yms...
No vakiomankilla on ihan sama, mitkä sarvet onZapperslam kirjoitti:minicrossin timelss tanko on iha pirun hyvä. Sopivan levee ja jykevän tuntunen. kaverilla on semmone ja ihan helvetin helppo keulii. kyllä silläki ne 12klokit sun muut ympyrät menee iha helposti, jos tottuis ku ei oo oma manki
Ite en edes käytä jarrua/kytkintä kun keulin matkaa nelosella, vakio taka- ja etuhaarukalla. Pelkällä kaasun säätelyllä pärjää, sen verran hyvin pysyy tasapainossa. 600m oon päässy ihan paskalla tiellä. Ei oo oikeen mahdollisuuksii kunnon tiellä koittaa
[Offtopic]Onko joku teistä koskaan "pidentäny" kaasuvaijeria? Sillä lailla et leikkaa sitä kuorta ja sitä rauta "spiraalia" siitä vaijerin päältä pois? Kai se silti ihan normaalisti toimii se vaijeri?[Offtopic]
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Bowdenkaapeli on sen spiraalin virallinen nimi, ja kyllä sitä voi lyhentää, että saa lisää vapaata vaijeria. Kohtuullisen vaikeaa se kyllä on tehdä niin että vaijeri sisällä ei vahingoitu, tai kaapeli mene lyttyyn.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Mä pidensin sitä just viimekesänä ku oli jostai syystä liian lyhyt vaijeri. :pBomb3r kirjoitti:Ite en edes käytä jarrua/kytkintä kun keulin matkaa nelosella, vakio taka- ja etuhaarukalla. Pelkällä kaasun säätelyllä pärjää, sen verran hyvin pysyy tasapainossa. 600m oon päässy ihan paskalla tiellä. Ei oo oikeen mahdollisuuksii kunnon tiellä koittaa[Offtopic]Onko joku teistä koskaan "pidentäny" kaasuvaijeria? Sillä lailla et leikkaa sitä kuorta ja sitä rauta "spiraalia" siitä vaijerin päältä pois? Kai se silti ihan normaalisti toimii se vaijeri?[Offtopic]
Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
Honda Monkey - just drive it
no leveemmillä renkailla helpompi keulia matkaa kun taas ohkasemmilla on helpompi vetää ympyrää ym.ZirKon kirjoitti:Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
http://www.vimeo.com/7071971 2k9 STUNT
Heidenaut ovat helvetin hyvät, kun ne on sellaset pyöreet..ZirKon kirjoitti:Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
Tasa pintasella renkaalla on huono vedellä ympyröitä, tuli sekin huomattua eilenkin, kun pito lähti ympyröitä vedellessä
Kumpii heidenauta tarkotat niit 3.5 vai 4.0Race_ kirjoitti:Heidenaut ovat helvetin hyvät, kun ne on sellaset pyöreet..ZirKon kirjoitti:Millaisil renkailla pystyy parhaiten keulii. Vai onko niillä väliä?
Tasa pintasella renkaalla on huono vedellä ympyröitä, tuli sekin huomattua eilenkin, kun pito lähti ympyröitä vedellessä
-E Joo ei enää mitää kattoin noita sun kuvia komeesta mankistas ja olihan ne ne 3.5 heidenaut
Honda Monkey - just drive it