tupakansytytin manaan?
Re: tupakansytytin manaan?
Emmää usko että mun akussa on ollu virtaa viimeseen kolomeen vuoteen
pitääpä sillä valkosella sitte joskus koittaa. Tarviiko siihen väliin mitään sulakkeita laittaa? Ei varmaan?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
No, hyvä ois tietysti pistää, ettei staattori kärähdä jos tulee joku käpy. Laita samanlainen sulake kun mitä autossakin on, oisko 15A tjsp.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Ok kiitos ohjeistuksesta 
kuulema helppo tehä.. tiiä sitten 
Viimeksi muokannut jojjo, 10.02.2010 08:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ymmärretään kerralla, eli ei tarvitse tehdä tuplapostausta.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
ihme trolli tuokin tyyppi, miten olis viikon banni?
sytkärillä ne tupakit sytytetään, mitään tupakinsytytinleikkimisiä manaan tartte...
sytkärillä ne tupakit sytytetään, mitään tupakinsytytinleikkimisiä manaan tartte...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Mielummin ikuiset bännit juttujen perusteella
Kyllähän tota kessua tuppaa nykysin menemään vähän turhan paljon.. ainakun on aski niin menee helposti 5 kessua päivässä
Nyt vois (vitut) taas pitää jonku kuukauden tauon.
Melkeempä kaikki kessu menee paitsi nää X-slimsit, voguet, kentit jne josta ei saa mitään irti.
Kyllähän tota kessua tuppaa nykysin menemään vähän turhan paljon.. ainakun on aski niin menee helposti 5 kessua päivässä
Melkeempä kaikki kessu menee paitsi nää X-slimsit, voguet, kentit jne josta ei saa mitään irti.
-
HPT
- Vip-käyttäjä
no kentti ny on niinku normaalia mut vogue... siitä ei todellakaan saa mitää irti.
nojoo eiköhän lopeteta ot.
nojoo eiköhän lopeteta ot.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
No on kentti noista parasta mutta seki on sellasta tulitikun paksusta niin iha syvältä 
Kyllähän tommonen tupakan sytytin olis ihan mukava lisä tohon mankiin, ei kyllä oo intoa rakentaa..
Kyllähän tommonen tupakan sytytin olis ihan mukava lisä tohon mankiin, ei kyllä oo intoa rakentaa..
Jarso- kirjoitti:Ok kiitos ohjeistuksesta
Kerro ihmeessä sitten kun olet rakentanut, että miten onnistu! Ja tietenkin miltä johdolta virta yms. Ite tarttis saada kesäks navigaattorille virta(sen laturi vie vaan 3,6v) kun on tulossa vähän pitempi reissu
Tuli sellasia muutoksia suunnitelmiin että hankinnassa on 12V sähköt niin toimii sitte tuo sytytinkin varmemmin, eli ei tuu koitettua sytytintä 6V sähköille.hana kirjoitti:
Kerro ihmeessä sitten kun olet rakentanut, että miten onnistu! Ja tietenkin miltä johdolta virta yms. Ite tarttis saada kesäks navigaattorille virta(sen laturi vie vaan 3,6v) kun on tulossa vähän pitempi reissu
-
Zapperslam
hih, 5 kemmii päiväs on paljon? ok. ja jos voit lopettaa kuukaudeks röökaamisen nii miks et samantien lopeta kokonaanDirtti kirjoitti:Mielummin ikuiset bännit juttujen perusteella![]()
Kyllähän tota kessua tuppaa nykysin menemään vähän turhan paljon.. ainakun on aski niin menee helposti 5 kessua päivässäNyt vois (vitut) taas pitää jonku kuukauden tauon.
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Emmä sitä väittänykkää että se olisi paljon, helpostihan sais sen askinkin päivässä. Ihan vitun turhaa on kyllä toi polttaminen..
Ja niin rentouttavaaDirtti kirjoitti:Emmä sitä väittänykkää että se olisi paljon, helpostihan sais sen askinkin päivässä. Ihan vitun turhaa on kyllä toi polttaminen..
12V sähköillä siis saa hyvin akulta(12V) virtaa sytyttimeen?
Kyllähän se sitäkin on, toisaalta joskus tulee vitun levoton olo tupakin jälkeen..
Joo sorry OT, katon aina et tää olis se tupakka topikki
Mun mielestä kyllä loppujen lopuks aika turha tollanen tupakansytytin jossain mopossa, helpointahan se on vaan sytkäriä kantaa messissä.
Joo sorry OT, katon aina et tää olis se tupakka topikki
Mun mielestä kyllä loppujen lopuks aika turha tollanen tupakansytytin jossain mopossa, helpointahan se on vaan sytkäriä kantaa messissä.
Mut se on niin leso ku täräytät virrat päälle ja kohta nappaat sen sytyttimen sielt samal ku muut siinä napsutteleeDirtti kirjoitti: Mun mielestä kyllä loppujen lopuks aika turha tollanen tupakansytytin jossain mopossa, helpointahan se on vaan sytkäriä kantaa messissä.
kokeiltu homma
jos sulla on akun piuhat ja niihin tulee virtaa niin pistä tupakinsytyttäjään kiinni helppohomma
.. ja jos tupakinsytyttimen hankit niin paljon helpompi pistää kaiken näköistä neon,led valoo!
Itellä oli tupakansytytin manassa mut nyt siinä on paikalla 300w invertteri ni saa vaikka kiukaan manaa xD.
Eihän siinä kyllä mitään järkeä ollu mutta mitäs siitä
Eihän siinä kyllä mitään järkeä ollu mutta mitäs siitä
Viimeksi muokannut pjyyko, 07.05.2009 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...ja jumala loi moottorin että pääsisi ihmisistä nopeammin eroon.
sellai autoon tarkotettu 300w inverttei joko tupakan sytyttimestä tai 12v akusta.
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/s ... rchMethod=
(ei vittu on pitkä linkki) Ton tyylinen mutta ite oon vähän eristäny ettei mee kosteella paskaks.
Oli mun 65 vuoden wolksvagen Cleinbussissa jääkaapin apuna. Sillon ku nappasin ton kiinni ni pysty pelaa pleikkarii mankin kyydissä
.
Helppohan tolanen sytytin on periaatteessa mankiin laittaa. Jos on viel joku kopio akullinen keksintö ni nappaa vaan 12 v jännitteen säätimen välii ja vaikka joku on/off vipu siihen kiini ni saa päälle vaikkei mana olis päällä. Siihen vaa sit Corona kokonen Cubalainen ja nautinto on taatu
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/s ... rchMethod=
(ei vittu on pitkä linkki) Ton tyylinen mutta ite oon vähän eristäny ettei mee kosteella paskaks.
Oli mun 65 vuoden wolksvagen Cleinbussissa jääkaapin apuna. Sillon ku nappasin ton kiinni ni pysty pelaa pleikkarii mankin kyydissä
Helppohan tolanen sytytin on periaatteessa mankiin laittaa. Jos on viel joku kopio akullinen keksintö ni nappaa vaan 12 v jännitteen säätimen välii ja vaikka joku on/off vipu siihen kiini ni saa päälle vaikkei mana olis päällä. Siihen vaa sit Corona kokonen Cubalainen ja nautinto on taatu
Jooh, ite laitoin mankiin 12v sähköt (12v akku biltemasta 9e, polttimot ja regu 16e scatterilta) nii tulipaha siinä samassa sitten ostettua biltemasta 5e tupakansytyttimen. Senkus kolvaa piuhat kiinni akkuu.
Viimeksi muokannut Lateasd, 11.08.2009 01:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
laita tässä joku pv kuvaa ku tulee kone huollosta ku laitoin nyt sellasen kätevän kolmipaikkasen tupakan sytyttimen manaan kiinni. Nyt on kahessa kiinni vähän tyyning valoa ja yhessä se sytkä 
mulla on kans sytkä manassa ja siinä neoni, on kätevä
-
TheNightRider
iteläni olis yhes autossa tupakansytytin mutten tajuu miten se lähtee sieltä pois 
Siis se osa millä sytytetään se tupakka, vai se mihin se tungetaan? 
Jos sitä koko höskää kaipaa niin uuden saa vaikka motonetistä parilla eurolla.
Jos sitä koko höskää kaipaa niin uuden saa vaikka motonetistä parilla eurolla.
500 viestiä silkkaa paskaa