Näin itekki ymmärsin..Tobezki kirjoitti:Eikös kuitenkin tarkotettu, et tankin kiinnikkeitä siirretään?
Skyteam 125 Monkey "NooBike"
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Skyteam 125 Monkey "NooBike"
Tietysti muokkaan 50€ peltistä tankkia mielummin kuin 300€ alumiinirunkoa ...
Nyt tankki "istuu" aika korkealla eikä ole linjassa rungon kanssa.
Tankin etukiinnikkeitä täytyy syventää korkeussuunnassa ja mahdollisesti myös takakiinnikettä hieman.
Nyt tankki "istuu" aika korkealla eikä ole linjassa rungon kanssa.
Tankin etukiinnikkeitä täytyy syventää korkeussuunnassa ja mahdollisesti myös takakiinnikettä hieman.
Projekti edistyy hissukseen... varsinkin kun pääsi tuo kesä yllättämään
Hieman on edistytty ja nyt on työn alla sähköt.
Hieman on edistytty ja nyt on työn alla sähköt.
nams nätti peli 
-
vartapower
- Vip-käyttäjä
Tanko ja valo on aivan hirveet, putkiki kyllä mutta kyllä se menee, tanko ja valo vaihtoo tai valo korkeemalle niin tulee hyvä 
Juup..siisti on
valo ja stonga vaihtoon esim joku solikan stonga? 
Itsekkin katoin samaa hommaa kun lokitekki...mutta onko tästä vaihdettu iskarit?
Itsekkin katoin samaa hommaa kun lokitekki...mutta onko tästä vaihdettu iskarit?
Viimeksi muokannut Jesse95, 30.06.2009 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanko sopii tyyliin jos vaan pystyy ajaan 
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Penkki on hieno.
Euro-vaikutteita havaittavissa, mutta se on vaan hyvä yleensä
Euro-vaikutteita havaittavissa, mutta se on vaan hyvä yleensä
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Toi skyteamin kone on sit ihan mahdottoman laiska ainakin vakiona. Osta multa koko kone, mistä on mennyt vaihteensiirtäjä ilmeisesti paskaks. Siinä on isovena kansi kp-mäntä. Niillä liikkuu jo aika eri tahtiin.
PS. Todella hieno ja rahan kanssa ei ole pihtailtu, mikä näkyy!
PS. Todella hieno ja rahan kanssa ei ole pihtailtu, mikä näkyy!
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
ARMY SS Monkey 150cc
Kannattas rakentaa tuosta koneesta 150-160cc niin ois vielä "vakio".
Taitaa vielä olla 57 iskulla niin ei tarvi ku pytty ja kansi vaihtaa?
Taitaa vielä olla 57 iskulla niin ei tarvi ku pytty ja kansi vaihtaa?
Pytty ei taida mahtua lohkoihin.. 
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
tää on nätti
miks sen tarvii aina olla niin suuri sen koneen?
jeejee ali tehonen kevari bilis. i like tehoGoofyz kirjoitti:tää on nättimiks sen tarvii aina olla niin suuri sen koneen?
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Ihan nätti, mut aika vitun bolttis...
Ei siinä mitn, ainakin Rahaa ja aikaakin tähän on varmasti käytetty
Ei siinä mitn, ainakin Rahaa ja aikaakin tähän on varmasti käytetty
Onko se sitä perinteistä suomalaista kateutta, kun mekastetaan tehdastekoisista osista ja niiden käyttämisestä? Ihan oikeasti Monkeyn rakentaminen ei maksa yhtään mitään, jos vertaa isojen prätkien, taikka autojen rakentamiseen. Jos joku haluaa rakentaa, niin minä ainakin nostan hattua, on se sitten itse tehtyä, tai tehdastekoista. Onhan niinkin, että ne tehdastekoiset on paremmin toimivia, turvallisempia, ja jopa paremman näköisiä, kuin omat ratkaisut, useimmiten. Tätäkin ketjua kun lukee, niin onpa tosi hyvä "tervetuloa" toivotus uudelle jäsenelle. Pitäiskö mollaajien mennä itseensä, taikka sitten katsomaan sitä omaa ajokkiaan ennen kärkkäitä arvosteluja.. 
"Hoenen":lle semmoisia terveisiä, että jatka samaan malliin. Hyvältä näyttää.
Jees, jos rahaa löytyy ni mikäs siinä sitte esteenä on. Kyllä jos iteltä löytys rahaa paljon ni sillä tuunaisin nii perkeleesti manaa :pp..
Muttajooh, hienoa katseltavaa
Muttajooh, hienoa katseltavaa
Partanen kirjoitti:Onko se sitä perinteistä suomalaista kateutta, kun mekastetaan tehdastekoisista osista ja niiden käyttämisestä? Ihan oikeasti Monkeyn rakentaminen ei maksa yhtään mitään, jos vertaa isojen prätkien, taikka autojen rakentamiseen. Jos joku haluaa rakentaa, niin minä ainakin nostan hattua, on se sitten itse tehtyä, tai tehdastekoista. Onhan niinkin, että ne tehdastekoiset on paremmin toimivia, turvallisempia, ja jopa paremman näköisiä, kuin omat ratkaisut, useimmiten. Tätäkin ketjua kun lukee, niin onpa tosi hyvä "tervetuloa" toivotus uudelle jäsenelle. Pitäiskö mollaajien mennä itseensä, taikka sitten katsomaan sitä omaa ajokkiaan ennen kärkkäitä arvosteluja..
Puhut Asiaa Partanen
-
Kiitoksia Partanen kannustavista sanoistasi, mulle todellakin tuli ensimmäisten postausten jälkeen saadusta palautteesta hieman kyseenalainen mielipide koko foruumista vaikka rakentelenkin mopoa itselleni, en muille...Partanen kirjoitti:Onko se sitä perinteistä suomalaista kateutta, kun mekastetaan tehdastekoisista osista ja niiden käyttämisestä? Ihan oikeasti Monkeyn rakentaminen ei maksa yhtään mitään, jos vertaa isojen prätkien, taikka autojen rakentamiseen. Jos joku haluaa rakentaa, niin minä ainakin nostan hattua, on se sitten itse tehtyä, tai tehdastekoista. Onhan niinkin, että ne tehdastekoiset on paremmin toimivia, turvallisempia, ja jopa paremman näköisiä, kuin omat ratkaisut, useimmiten. Tätäkin ketjua kun lukee, niin onpa tosi hyvä "tervetuloa" toivotus uudelle jäsenelle. Pitäiskö mollaajien mennä itseensä, taikka sitten katsomaan sitä omaa ajokkiaan ennen kärkkäitä arvosteluja..
Mutta sun kommenttis ansiosta tulen varmasti postaamaan tänne uudelleenkin "Noobiken" etenemistä kun sitä joskus tapahtuu
Hyvää kesää ja mukavia hetkiä harrastusten parissa kaikille.
todella tyylikäs, paljon mustaa ja kiiltoa. Putkikin on sopii tod. hyvin, eikä sojoto iskarin vierellä rumasti 
-
MoParmonster
Kaikinpuolin hieno ja hyvällä maulla tehty
Mistäostit jalkatappiensiirtosarjan?
Flirtin`with Disaster
Hienolta näyttää!
Mikäs siinä jos on rahaa, niin laittaa rahalla itselleen mieleisen mopon
Mikäs siinä jos on rahaa, niin laittaa rahalla itselleen mieleisen mopon
Pakko vaan sanoo, Partasen kommentin jälkeen tulevat kommentit ovat pelkästään ++
,
.
Jotenkin mua häiritsee, kun tossa on tanko niin alhaalla, mahtaakohan olla hyvä ajaa?
Jotenkin mua häiritsee, kun tossa on tanko niin alhaalla, mahtaakohan olla hyvä ajaa?