Sivu 11/15
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 07.07.2010 01:41
Kirjoittaja Jakke
ei tartte pitempää vaijeria
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 07.07.2010 11:49
Kirjoittaja Bomber95
kiitos

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 14.07.2010 02:47
Kirjoittaja QckS
Varmistan nyt vielä että käyhän 09 manuaali jinkkuun Timelessin Pit Bike + Psychic Titan 22mm kiinnikkeet heittämällä kiinni?
Näyttäs noi häränsarvet olevan yhellä pultilla kiinni t-palan alla.
Ja millä vidulla mä aukasen ne vanhat pultit ku ne on niin maan perusteellisen tiukassa?
Mikä on helpoin tapa vaihtaa stonga? (jinkkuun)
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.07.2010 16:03
Kirjoittaja Bomber95
ja mistä sais täydellisiä aidon mankin tangonkiinnikkeitä, kun ne myy joko ylä tai alaosina... ja näyttää olevan törkeen kalliita

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.07.2010 16:12
Kirjoittaja Jakke
Katoppa sivun oikeaa yläreunaa jossa on 1/3 Bannerista vievä moposopin mainos -.-
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.07.2010 18:24
Kirjoittaja lukho
Onko hyvä keulia time less pitbike stongalla?
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.07.2010 18:59
Kirjoittaja JuPeYli
lukho kirjoitti:Onko hyvä keulia time less pitbike stongalla?
On

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 19.07.2010 19:30
Kirjoittaja lukho
Okei, eli sellasta tilaukseen

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.09.2010 21:22
Kirjoittaja PlanBeeFIN
Ostakaa Tmi Jani Kaasalaiselta (hyvä ku liike on ihan naapurissa

) Semmonen Timelessin "Bmx" tangon näkönen, maksaa jotain 30e. Kaveril on semmonen ja iha v*tun hyvä keulimiseen! Ostan heti semmosen ku saan oman manki!
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 28.09.2010 21:24
Kirjoittaja PlanBeeFIN
JuPeYli kirjoitti:lukho kirjoitti:Onko hyvä keulia time less pitbike stongalla?
On

tämmöstä pilkun nussimista tähän väliin mut se on timeless

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 29.09.2010 15:16
Kirjoittaja Jombe
Joo, ja semmost pilkunussimist et mee säki vittu lukemaan ne säännöt!
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 01.10.2010 15:04
Kirjoittaja Jesse
Elikkäs olisko kenelläkään kertoo kokemusta Renthal Playbikesta?
Tossa vielä linkki:
http://www.minimotoracing.fi/vanha/imag ... l_bars.JPG
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 01.10.2010 16:42
Kirjoittaja JuPeYli
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 01.10.2010 22:59
Kirjoittaja PlanBeeFIN
Jombe kirjoitti:Joo, ja semmost pilkunussimist et mee säki vittu lukemaan ne säännöt!
Se oli vaan paska läppä hei!
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 02.10.2010 11:58
Kirjoittaja Jombe
Jii ja täydellinen tuplaposti =)
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 21:48
Kirjoittaja Simpp3
Joo, elikkäs olen ostamassa Jinkku mankiin uutta tankoa vakion tilalle.. Olen ostamassa joko Timeless Pitbike tai Honda mankin tankoa. Saa toki ehdottaa muitakin

. Kysyttävää olisi että täytyykö minun ostaa pidempi kytkin- ja kaasuvaijeri vai ovatko vanhat tarpeeksi pitkät?

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 21:53
Kirjoittaja Osmo_
Kyllä on sopivan pitkät. Timeleesiä kannattaa kaventaa sen tuuman verran kummastakin päästä.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 21:58
Kirjoittaja Simpp3
devil kirjoitti:Kyllä on sopivan pitkät. Timeleesiä kannattaa kaventaa sen tuuman verran kummastakin päästä.
Kiitoksia vastauskesta!

Joo luin myös tuosta lyhennyksestä, mutta entä jos ei lyhennä onko silti ajettava?

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 22:09
Kirjoittaja Osmo_
Kyllä sillä pystyy ajamaan mutta hartiat puutuvat. Ainakin itselläni teki semmoista.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 22:19
Kirjoittaja Simpp3
Okei! No Tiedätkö sinä tai joku muu mistä saisin Jinkkuuni 290mm koroiskarit?

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 22:27
Kirjoittaja JuPeYli
devil kirjoitti:Kyllä sillä pystyy ajamaan mutta hartiat puutuvat. Ainakin itselläni teki semmoista.
Eikä puudu, just helvatan hyvä tuo tanko ilman lyhentämistä

Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 06.01.2011 22:40
Kirjoittaja MB93
Makuasia, sano Musti kun pallejaan nuoli.
Ja tää ei ole oikea topikki kysellä iskareista, mutta sen verran sanon että ei kannata Jinkkuun hommata puolta senttiä korkeampia iskareita, vakiot on näes 285mm, jos oikein muistan. Iskaritopikkiin jatkot.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 12.01.2011 15:25
Kirjoittaja monkheli
http://www.mc-scatter.com/crossitanko-m ... -1892.html
Onko kellään kokemusta tuosta ylemmästä linkistä löytyvästä tangosta?
taitaa olla vaan hitusen leveä mut voihan sitä kaventaa...
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 12.01.2011 15:56
Kirjoittaja MB93
Tulee vaan miedosti paska ajo-asento noin matalalla tangolla.
Re: Ohjaustangot
Lähetetty: 14.01.2011 21:36
Kirjoittaja kr1suu
itellä motorpowerin kromitanko, joka on vakioo jonkinverran matalempi. Tosi hyvä ajaa matkaa ja keulinta myös todella hyvä tällä tangolla
