Kypärät
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Kypärät
Tolla hinnalla ostaisin kyllä, ite maksoin 120e, mut siihen tuli lasitkin päälle. Kyllä toi mun mielestä ihan laadukas on, sellanen peruskypärä, ja omaan päähän se sopi ainakin tosi hyvin 
Ittellä ainaki ollu pari vuotta toi ARC:n mattamusta krossipotta. Hyvin on asiansa ajanut.
Tilasin nyt sitten tommosen mc-scatterilta

8v vanha (isosiskon, veljen, sen kaverin, äitin vanha) ruma täys harmaa potta kypärä.
Veli käytti joskus va väli aikasena.
Veli käytti joskus va väli aikasena.
Saattaa valjuksen potassa asustaa vaikka mitä ötökkää 
On se ihan puhdas, joku 6 kaveriaki on sitä lainannut tosiaan ihmeen ihmeen kierto "palkinto".
crossikypärä sen olla pitää. Itellä hjc, jossa on pirun kuva ja vanhat shmith lasit.
bilteman krossi + bilteman ''sateenkaari'' lasit, no massi.
e: täl hetkel pro grip lasit
e: täl hetkel pro grip lasit
Viimeksi muokannut Arski, 14.08.2010 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sellainen suomy crossi kypärä hyvä ja kevyt, ja sit on arai sk-5 sekin on hyvä.
Nolan N52 Sexpot Black ja Spy Targa White lasit
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
-
Kiimalainen
Ite ottaisin Bandit G4 kypäräksi..

Tänään töitten jälkeen vihdoin sain haetuks uuen potan postista.
Kypärähän on siis Airoh "Dome Party" ja lasit ProGrip.On kyl hemmetin mukava kypärä päässä!!
Suosittelen
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/61518
Kypärähän on siis Airoh "Dome Party" ja lasit ProGrip.On kyl hemmetin mukava kypärä päässä!!
Suosittelen
Itellä sama potta. Hyvä, mutta aika massa ainakin täällä,bombero kirjoitti:Tänään töitten jälkeen vihdoin sain haetuks uuen potan postista.
Suosittelen
koska kajaanissa maksaa kyseinen potta 140e
Jo kyllähän toi varmaan melko suosittu kybä on.Onneks ei ainakaan saarijärvellä mikään massa tuote
.vielä...
Mulla http://irc-galleria.net/user/jesbe/picture/117111422
Naarmui on jo lasiin tullu pari :s Mutta todella hyvä kypärä on ollut,vain kahdella on tällä seudulla tollanen eli mulla ja jollai enska kuskilla.
Naarmui on jo lasiin tullu pari :s Mutta todella hyvä kypärä on ollut,vain kahdella on tällä seudulla tollanen eli mulla ja jollai enska kuskilla.
Joku perus umpikypärä missä siniset sarvet visiirin yläpuolella. Uus crossi kypärä pitäis hommata heti ku täs rahatilanne antaa myöden.
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.

Tänään toi tommosen upsin äijät kotiovelle, tänää lähtee myös tumma visiiri tilaukseen kun ei tietenkään mukana tullut
Tulipahan ostettua tossa viikonloppuna uus potta.. joka on siis Airoh runner "x man blue" progripin tuplalinssi laseilla. Hyvä potta kyllä mitä nyt pari lenkkiä tuo päässä oon kerenny ajamaan.. pikkasen hiljasempi ja kevyempi ku toi entinen arashi.. joka ei sekään kyllä kovin vanha ollu.. 
Monkeyt.net vanki numero 1005
-
pomperimasa
ite tilasin sakemanneilta (fc moto) just tommosen o'nealin 810 MX Jinx Cross Helmet
on muuten komee
tuli ostettua alkusyksystä Lazerin Vertigo umpipotta, vielä pitäs ostaa joku tummennettu visiiri.

EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Mitämitäs, onko porukalla kokemusta Streetfigher-merkkisistä kypäristä? Itse aattelin tuollaista kypäräksi. Sitten toinen kysymys: mitä näissä visiireissä tarkoittaa tuo TNT lyhenne? Tarkoittaako tummennettua tms?
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Itellä ei oo, mutta yks duunikaveri kehunnu noita kypäriä maasta taivaaseen.Vilzze kirjoitti:Mitämitäs, onko porukalla kokemusta Streetfigher-merkkisistä kypäristä? Itse aattelin tuollaista kypäräksi. Sitten toinen kysymys: mitä näissä visiireissä tarkoittaa tuo TNT lyhenne? Tarkoittaako tummennettua tms?
Hyvä sitten, tuommoinen tuli tilattua pari pv sit.
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Airohin ''Dome'' kypärä ja Smithin peililasit, hyvät on päässä! 
Honda - The power of Dreams