Mankin täydellinen muodonmuutos <päivitystäää>
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Mankin täydellinen muodonmuutos <päivitystäää>
Jees, kiitosta! Oikeestaan syy tuohon päivityksen venymiseen oli/on hidas netti
Ei oikein jaksa hyvin uppii kuvia ku menee vuosia ennen ku ne saa upattuu, mutta pakko oli ottaa ittee niskasta kiinni ja laittaa kuvia nykytilanteesta 
Tää on khyl hieno vehje.
Vois itekkin koittaa mettästää jostakin leveetä usd keulaa...
hieno,persoonallinen ja upea
sanat ei riitä kuvailee
onkos tuossa tankissa jonninmoista kohokuvioo? katoin ni näytti ainaki siltä
onkos tuossa tankissa jonninmoista kohokuvioo? katoin ni näytti ainaki siltä
Kiiitooos!
Joo kyllä tuohon on se kohokuvioitu tankkikin, mutta tuo tankki on kiinni stunttailuissa.
Vois laitella kuvia joku päivä, ku tuli sorvattuu 2kpl takajalkatappeja ja vaihepolkimen pääkin tuli tehtyä
Vois laitella kuvia joku päivä, ku tuli sorvattuu 2kpl takajalkatappeja ja vaihepolkimen pääkin tuli tehtyä
Joo o, kuvien laitto vähän venähti, mutta tuossa ois jokunen piksööri. Eli koulussa tuli sorvattuu takatapit&vaihepolkimen pää. Ennen lomalle lähtöä tuli alotettua myös jalan teko, ja se jatkunee loman jälkeen.
Tuossa viikolla laiteltiin Waven kanssa 12v akku kiinni, ja nyt valot toimivat väliaikaisesti tuon akun kautta.
Lokari on tuommonen peltiräppänä ja todellakin väliaikainen, kunnes keksisin jonkun HIENON ja RENKAANMYÖTÄISEN! Ehdotuksia?!
Myös etulampun kanssa oon tapellu, ja en tiijä mikä ois erilaista/hieno/toimivaa?
Oon miettiny että kuiduttas kopan, johon menis Diamond-umpio ja sitten kolmelle eri mittarille paikat (Nopeus, ölppälämpö ja kierros).
Bunbongiii:

Takatapit&vaihepolkimenpää:

Sitten kokonaiskuva:

Semmosta tällä erää
Päivitellään lisää kun uus tekniikka tulee ja lisää osia saadaan tehtyä!
E:ja normi jalkatapitkin vaihtuu kun saan ne tehtyä!
ja Tokzz, Oishan se ihan kiva ja ollut mielessäkin tehdä semmonen
Katsoo nyt mitä sitä talven aikana keksii.
Tuossa viikolla laiteltiin Waven kanssa 12v akku kiinni, ja nyt valot toimivat väliaikaisesti tuon akun kautta.
Lokari on tuommonen peltiräppänä ja todellakin väliaikainen, kunnes keksisin jonkun HIENON ja RENKAANMYÖTÄISEN! Ehdotuksia?!
Bunbongiii:

Takatapit&vaihepolkimenpää:

Sitten kokonaiskuva:

Semmosta tällä erää
E:ja normi jalkatapitkin vaihtuu kun saan ne tehtyä!
ja Tokzz, Oishan se ihan kiva ja ollut mielessäkin tehdä semmonen
Viimeksi muokannut viltzu, 21.10.2010 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nice
Laitat vaa taakse levyjarrun 
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
Käsittämättömän hieno! 
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Törkeen hieno kyllä! =) Ihan silmät seisoo..
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Onpa seksikäs yksilö 
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6
On kyllä perkuleen asiallinen manki
Me like.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Ite oon vääntäny nopeus- ja kierroslukumittarille koppaa. Tuosta varmaan saat jotain hahmotusta.viltzu kirjoitti:Oon miettiny että kuiduttas kopan, johon menis Diamond-umpio ja sitten kolmelle eri mittarille paikat (Nopeus, ölppälämpö ja kierros).
Minkäskokoisia mittareita oot aatellu laittaa? Ajattelin vaan että voi tulla tuosta kolmen mittariston rivistä hieman leveä, kun kahdellaki mittarilla on jo lähes kopan halkaisian kokoinen. Mutta joku kolmion muotoinen mittaristopaikka voisi olla ainakin omalaatuinen
E. Unohtu vielä sanoa, että on kyllä hieno monkey!
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Kiitos vaan kaikille kommenteista!
T0by: Just jotain tuon tyylistä olen miettiny, missä pysyis kuitenkin paikka virtalukollekin. Mittareita ei ole vielä hankittu, mutta mitä nyt Motonetistä katsoin, niin suht pienikokoisia ne ois. Kiitti vaan kuvasta, täytyy itse ruveta jotain väsäämään, ja katsoa mitä tulee
Muuten mikäs kiekkamittari sulla on tuossa?
T0by: Just jotain tuon tyylistä olen miettiny, missä pysyis kuitenkin paikka virtalukollekin. Mittareita ei ole vielä hankittu, mutta mitä nyt Motonetistä katsoin, niin suht pienikokoisia ne ois. Kiitti vaan kuvasta, täytyy itse ruveta jotain väsäämään, ja katsoa mitä tulee
Trisco:han tuossa taitaa lukeaviltzu kirjoitti:Muuten mikäs kiekkamittari sulla on tuossa?
Monkeyt.net vanki numero 1005