Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Mitään ku isompaa kaasaria kiinni vain
Jos sulla nyt jo kulkee 80 ja lyöt pienemmän kaasarin ja silläki kulkee joku 70? nii verot tulis kummiski eli sama laittaa kulkee het kerralla.
Tai sitte revit vaa ne sähköt läskinee irti ja esität tyhmää nii ei tuu niitä verojakaa.
Kerran olin ajelemas pikkutiellä joka johtaa meijä pihaa. Postilaatikoil kävin kääntyy ni mikäs se muukaa ku paskalakkien auto nousee mäen takaa. Pysäyttivät si ja kyselivät korttii. Olin silloin vasta 12 (nykyää 13) ni eipä sitä tietenkää ollu. Varotuksen sain, mutten onneksi muuta. Sen jälkee ei olla pysäytelty ees keskustas... onneks.
Miten ne aina teidä perään lähtee? Itteä eivät kertaakaan ole edes koittanut pysäytellä,vaikka viimeksiki kaahaan maijjaa vastaan ylinopeutta ja valoton pv ja eivät ees yritä lähtä leikkiin mun kanssa kissaa ja hiirtä
Jeps, mullaki tulee vuosi täyteen lokakuussa kortillisena, eikä kertaakaan pysäytetty tai puhallutettu. Korttiakin poliisi kysyttiin vain kun "häiriköitiin" kaverin takapihalla mut ei siitä sen enempää
Monkeyt.netin orja nro. 4432 tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Mä jopa joskus toivosin, että ois joutunu poliisin jutuille, mutta ei sitten ikinä Ei manki kiinnostanut yhtäkään poliisia ikinä. Joskus meinannu poliisia vastaan keulia, mutta ei sitäkään ikinä sitten tapahtunut. Puhallutusta, papereiden kyselyä tai muuten vaan pällistelyä olisin toivonut, kun pidin mankia sen verran hyvässä kunnossa, ettei paljon napinan aihetta ois pitänyt olla eikä kulkujakaan ollut kuin maksimissaan verorajan verran.
Mankillakkaan ei uskalla ajaa enää kylällä, kun pyörii poliisit siellä jatkuvasti . Ei se kulje kuin hiukan liikaa, mutta ei huvita maksaa pieniäkään sakkoja. Yksikin päivä veli laittoi mulle viestin aamulla n.8:30, että kaksi poliisiautoa on kylällä . Ja täällä asuu noin 2300 ihmistä. Ja nyt laitettu vielä valvontakameroita ympäri kyliä.
En ole kertaakaan nähnyt poliiseja, kun olen ollut mopolla liikenteessä.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Miusta eivät oo koskaan ollu kiinnostuneita paitsi kerran ku vähä oikasin jalkakäytävän kautta. Ja on niitä kyllä vastaan tullu iha kohtuullisesti. Nyt kyllä saavat ihan vaikka käyä testiajoilla vaikka tuskin niin tulee enää käymää, lussutin mankin sikäli että kivat polliisit ei varmaa kilpiäkää veis eikä tossa muutakaa valittamista pittäis hyvi olla... Siinä mielessä yhdyn Jombeen täs asias (:
- Volvo S40 2.0T -03 -
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
2 kertaa ollut tekemisissä mopolla poliisien kanssa.
Eka kerta oli kun 2 mp:tä pysäytti ja ajo 86 tutkaan (verot,sakot,kortti,kilvet jne.).
Toinen kerta oli joku kuukaus tämän jälkeen just ku olin käynyt katsastamassa mopon. Yllätysyllätys, ratsia kotimatkalla. Puhalluttivat ja kysyivät korttia. Mukavahan se oli korttia näytellä ku pari pv ennen saanu takas. Koitin vielä yllyttää niitä testaamaan mun juuri katsastettua mopoa, jossa oli ihan jäätävä kuri (35km/h huiput) . Eipä siinä, jatkoin matkaa ja toivotin hyvää loppupäivää, ja lähdin pois paikalta hurjalla kiihdytyksellä.
2 kertaa ollut tekemisissä mopolla poliisien kanssa.
Eka kerta oli kun 2 mp:tä pysäytti ja ajo 86 tutkaan (verot,sakot,kortti,kilvet jne.).
Toinen kerta oli joku kuukaus tämän jälkeen just ku olin käynyt katsastamassa mopon. Yllätysyllätys, ratsia kotimatkalla. Puhalluttivat ja kysyivät korttia. Mukavahan se oli korttia näytellä ku pari pv ennen saanu takas. Koitin vielä yllyttää niitä testaamaan mun juuri katsastettua mopoa, jossa oli ihan jäätävä kuri (35km/h huiput) . Eipä siinä, jatkoin matkaa ja toivotin hyvää loppupäivää, ja lähdin pois paikalta hurjalla kiihdytyksellä.
Villexi kirjoitti:No eipä pitkää menny... Pyörätiellä oottelivat, perus puhallutus ja löytyki sit jarrukahvan verran valitettavaa.
Iteälä käyny vähä sama tyylisesti perus puhallutus, oli 72 kiinni keulinta tapit pitempi svingi ja jotai pient. Mut ei ne muust keksiny valittaa ko siit et ketjut oli päässy löystymää Tämä siis mankilla kevarilla eivä oo kertaakaa pysäyttäny
"Ei se millä, vaan miten!"
"Kierteet paskaks ja kierros auki"
"Tyhmä saa olla, muttei metallimiäs"
Hyvin menny tää päivä. Mulle 20 sakkoo, 3 kaverilta kilpi pois, yhdeltä kortti pois ja kevariverot.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
En mää saanut kun yhdet sakot. Kaverille tuli kevarivero.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Derbi meni 56km/h koeajossa(Tutkavähennyksen kanssa). Poliisi tuli koeajolta ja sano vaan että "olis tää vielä mennyt kovempaa, jos ei olis jarruttanut". Oon päässyt derbillä 75km/h 6 vaihteella puolikaasulla.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Mää en oikee ymmärrä että miksi te päästätte etes koeajamaan ne teidän mopoja jos kevari verot, kilven lähtö yms. on varmaa.
Ei se nyt niin vaikeaa ole pistää jotai salakatkasiaa tai nyppästä tulpanhattua, cdi boxia yms irti.
ajettiin ihan liikennesääntöjen mukaan pysähdyttiin yhteen kohtaan niin mp tulee perässä. Yhdeltä lähti kilpi koska ei ollut takavaloa, renkaan sakoilla, etujarru ei toiminut. Yks mopo meni 72km/h siitä lähti kilpi.
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02
Olis hyvä kun poliisit testais mopoa ja esim. leikkaisi kiinni testiajolla .
Pitäskö sitten maksaa itse osat jos olisi vakio mopo? Vaikuttaisko jos olisi viritetty?