Sivu 15/16
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 31.10.2015 17:02
Kirjoittaja repe00
Omalla masailla 95km/h kevarin mittariin, 86cc lifani 22 mikuni 15-39 välit.
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 31.10.2015 22:10
Kirjoittaja ZJ90
10kmh pois ni alkaa oleen realistinen.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 31.10.2015 22:41
Kirjoittaja Minkey
Mini20 kirjoitti:Mie olen saanu mankin menee 73km/h enimmillään. Porattu pytty, 18milline dellu, 14-35 välit, rajotin ohitettu ja vakioputki, mut fuskaa pyty päästä. Ja joku 40kg painan. Näiköhä oon unta nähny näistä nopeuksista ku kahtoo noita teiä nopeuksia?

Joo unta oot nähny tai kiinalainen vaihdelaatikko, itellä 16/40 (vastaa noin 14/34 välejä) välit ja armottomalla huudatuksella 57km/h huiput
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 31.10.2015 22:52
Kirjoittaja racer123
Minkey kirjoitti:Joo unta oot nähny tai kiinalainen vaihdelaatikko, itellä 16/40 (vastaa noin 14/34 välejä) välit ja armottomalla huudatuksella 57km/h huiput
Unta todnäk, itellä jinkussa 72cc:n kanssa 15/35 välit ja huiput n. 65-70 (mittariin hiukan yli 70).
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 01.11.2015 00:56
Kirjoittaja Tomppa99
Kyllä noi kaikki ihan mahdollisia on, se on hyvin yksilöllistä, pojat vaan kateellisia.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 01.11.2015 01:00
Kirjoittaja Minkey
Et kai sä itekkää usko tohon

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 01.11.2015 02:04
Kirjoittaja panda
Nii no kyllhän täällä kehutaan että kuriton jinkku menee 80 pelkillä väleillä vai mitä se oli

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 01.11.2015 02:36
Kirjoittaja ZJ90
Nii ainaha sitä saa sanoo.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 05.11.2015 11:58
Kirjoittaja Lateksi
skytarin menee gianneli putkella, kurittomalla imukaulalla ja vakio väleillä 13/40 gps ään noin 61km/h
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 06.11.2015 17:59
Kirjoittaja jinkumies
-72cc
-110cc vakiokansi
-22mm jingke
-17/40
-tehari
ja 70kg kuski (vissiin vaikuttaa aika paljo)
Huiput 67-70kmh
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 10.04.2016 14:13
Kirjoittaja Ekk
2015 Jinkkumanki
-60kg kuski
-kuriton imukaula
-70 suutin
GPS mitattuna 59km/h, 95kg kaverin alla 50km/h.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 13.04.2016 02:25
Kirjoittaja kolmevena
syksyllä gebsiin 75kg kuskin alla 87kmh.
85cc pytty, 72cc kansi (23-20 venttiilit) skyteamin alakerralla, avarretut ja kiillotetut kanavat, 22mm kaasutin, nokka 6.8mm nostoilla, racing venttiilijouset, minicrossin putki ja 14-33 välit

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 14.04.2016 17:28
Kirjoittaja honkleibomba
Kohtuu hyvin on kyllä kulkenut

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 14.04.2016 17:43
Kirjoittaja Vanhakunnonhonda91
Honda -91kiinalainen cdi, vakio kone, 9mm keihin, 16-35 välit, 55kg kuski ja armoton muna-asento niin 59km/h. Kyllä on päätä huimaava vauhti

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 14.04.2016 18:03
Kirjoittaja Ventti
Honda -90, 85cc pytty, 72"CC" kansi, josta portattu kanavat, vakio nokka, 16mm Kiinan kopio Mikuni, Ooracingin CDI, 15/35 välit ja GPS:ään 67kmh huippuja. Saas nähä sitten tällä kaudella paljonkos tuolla Daytonan rutjakkeella saahaan huippuja.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 29.04.2016 20:37
Kirjoittaja Zapsky
Lateksi kirjoitti:skytarin menee gianneli putkella, kurittomalla imukaulalla ja vakio väleillä 13/40 gps ään noin 61km/h
Mikä pääsuutin sulla? Entä ilmanputsari?
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 29.04.2016 21:29
Kirjoittaja Lateksi
Zapsky kirjoitti:Lateksi kirjoitti:skytarin menee gianneli putkella, kurittomalla imukaulalla ja vakio väleillä 13/40 gps ään noin 61km/h
Mikä pääsuutin sulla? Entä ilmanputsari?
ihan vakiot. tiedä niistä sitten mitä ne on

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 29.04.2016 23:52
Kirjoittaja Zapsky
Vakiosuutin ja kuristamaton imukaula?! Suuttimen pitäis olla ainakin 10 numeroa isompi. Tarkistappa ettei käy laihalla, voi käydä vielä huonosti.
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 09.06.2016 00:12
Kirjoittaja Sandezi1
Allekirjoituksen setillä 63km/h hyvin kalibroituun sigmaan vakiosuuttimella, 47kg kuskin alla.
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 21.12.2016 22:50
Kirjoittaja Ekk
Ekk kirjoitti:2015 Jinkkumanki
-60kg kuski
-kuriton imukaula
-70 suutin
GPS mitattuna 59km/h, 95kg kaverin alla 50km/h.

Päivitystä!
Edelleen sama mana.
-65kg kuski (190cm joten lasketaanhan ilmanvastus nopeutta pienentäväksi tekijäksi?

)
-Pz19
-85cc sylinteri
-avarrettu vakiokansi (imun lähdöt 21mm ja pako 24mm)
-16-35 välitykset
-hieman avarrettu vakioputki (loppupilli pois ja pari reikää 'väliseinämiin')
GPS mitattuna 81km/h, en uskaltanut muutamaa sekuntia pitempään vedättää koska sylinterillä ajettu 60km~.
Tuosta sanon sen verran että tulos mitattu 80km/h rajoituksen alueella, ja edellä ajavat autot lähenivät pikkuhiljaa.
Oletan että perus auton mittari näyttää n. +10km/h yläkanttiin joten todellinen nopeus varmaankin 70-75 välillä.
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 17.07.2017 23:50
Kirjoittaja kiinanpaska
Mulla jinkku manassa kuriton imukaula, giannelli, vapaasti virtaava ilmanputsari ja 13-42 välit, 64,5 kmh suoralla gepsiin
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 02.05.2018 19:18
Kirjoittaja jerkkq
Mun manki kulkee useamman kemmun mittariin hieman yli 80 km/h tasaisella maantiellä
Viriviriä ja vakiosta poikkeavaa:
- 48 cc mbf sylkkäsarja
- kiinalainen aika avara kansi (imu 20mm, pakoa en ole mitannut)
- 20mm imukaula, 19pz "jingke"
- skyttarin vakioputsari ilman sisushilppeitä, reippaasti avarretulla kopalla, 45mm liitos, (ei edes vaahtomuovia)
- 16/35 välitykset (hondan alakerta)
- kiinasta tilattu vakion näköinen putki, tehtaalta tosi avara ja änkkä tyhjää täynnä
- kisasytkä, eli ei rajoitinta ja sytytysennakkoja muutettu
- CR7HSA sytytystulppa
- suutin 72, pelittää noin 14-18 lämpötiloissa hyvin
Aika nirso seoksista, mutta kun säädöt kohdillaan niin mielestäni ihan hyvä kiihtyvyys ja huippunopeus. Päälle päin näyttää vakiolle ja tyhjäkäynnillä / matalilla kierroksilla kuulostaakin vakiolle, mikä on ollut tavoite
Myöhemmin vielä kireämpi nokka ja jouset

Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 04.06.2018 12:09
Kirjoittaja Aleksanteri III
no itellä on mankissa 72cc pytty 110cc kansi, kanavia avarrettu 20mm imukaula 18mm mikuni itetehty putkula 16-32 välit ja kulkee 78km/h
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 04.06.2018 21:15
Kirjoittaja PeeJii
-140cc yx
-z40 nokka
-avarretut kanavat
-outer rotor kit
-26mm mikuni
-50/50 seoksella re85/e95
-15/33
-4.00-8 takarengas
=92kmh puhelimen gepsiin
Re: Mikä on moponne huippunopeus?
Lähetetty: 11.08.2018 03:18
Kirjoittaja Okkeli
Honda Monkey -99
50cc
Pz16 ja 16mm imukaula
15-35
Ohitin
Vakioputki
=
65km/h gps