Sivu 15/16

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 31.10.2015 17:02
Kirjoittaja repe00
Omalla masailla 95km/h kevarin mittariin, 86cc lifani 22 mikuni 15-39 välit.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 31.10.2015 22:10
Kirjoittaja ZJ90
10kmh pois ni alkaa oleen realistinen. :D

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 31.10.2015 22:41
Kirjoittaja Minkey
Mini20 kirjoitti:Mie olen saanu mankin menee 73km/h enimmillään. Porattu pytty, 18milline dellu, 14-35 välit, rajotin ohitettu ja vakioputki, mut fuskaa pyty päästä. Ja joku 40kg painan. Näiköhä oon unta nähny näistä nopeuksista ku kahtoo noita teiä nopeuksia? :D :think:
Joo unta oot nähny tai kiinalainen vaihdelaatikko, itellä 16/40 (vastaa noin 14/34 välejä) välit ja armottomalla huudatuksella 57km/h huiput

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 31.10.2015 22:52
Kirjoittaja racer123
Minkey kirjoitti:Joo unta oot nähny tai kiinalainen vaihdelaatikko, itellä 16/40 (vastaa noin 14/34 välejä) välit ja armottomalla huudatuksella 57km/h huiput
Unta todnäk, itellä jinkussa 72cc:n kanssa 15/35 välit ja huiput n. 65-70 (mittariin hiukan yli 70).

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 01.11.2015 00:56
Kirjoittaja Tomppa99
Kyllä noi kaikki ihan mahdollisia on, se on hyvin yksilöllistä, pojat vaan kateellisia. :think:

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 01.11.2015 01:00
Kirjoittaja Minkey
Et kai sä itekkää usko tohon :lol:

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 01.11.2015 02:04
Kirjoittaja panda
Nii no kyllhän täällä kehutaan että kuriton jinkku menee 80 pelkillä väleillä vai mitä se oli :lol:

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 01.11.2015 02:36
Kirjoittaja ZJ90
Nii ainaha sitä saa sanoo. :mrgreen:

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 05.11.2015 11:58
Kirjoittaja Lateksi
skytarin menee gianneli putkella, kurittomalla imukaulalla ja vakio väleillä 13/40 gps ään noin 61km/h

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 06.11.2015 17:59
Kirjoittaja jinkumies
-72cc
-110cc vakiokansi
-22mm jingke
-17/40
-tehari

ja 70kg kuski (vissiin vaikuttaa aika paljo)

Huiput 67-70kmh

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 10.04.2016 14:13
Kirjoittaja Ekk
2015 Jinkkumanki
-60kg kuski
-kuriton imukaula
-70 suutin
GPS mitattuna 59km/h, 95kg kaverin alla 50km/h. :think:

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 13.04.2016 02:25
Kirjoittaja kolmevena
syksyllä gebsiin 75kg kuskin alla 87kmh.
85cc pytty, 72cc kansi (23-20 venttiilit) skyteamin alakerralla, avarretut ja kiillotetut kanavat, 22mm kaasutin, nokka 6.8mm nostoilla, racing venttiilijouset, minicrossin putki ja 14-33 välit :D

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 14.04.2016 17:28
Kirjoittaja honkleibomba
Kohtuu hyvin on kyllä kulkenut (Y)

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 14.04.2016 17:43
Kirjoittaja Vanhakunnonhonda91
Honda -91kiinalainen cdi, vakio kone, 9mm keihin, 16-35 välit, 55kg kuski ja armoton muna-asento niin 59km/h. Kyllä on päätä huimaava vauhti :D

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 14.04.2016 18:03
Kirjoittaja Ventti
Honda -90, 85cc pytty, 72"CC" kansi, josta portattu kanavat, vakio nokka, 16mm Kiinan kopio Mikuni, Ooracingin CDI, 15/35 välit ja GPS:ään 67kmh huippuja. Saas nähä sitten tällä kaudella paljonkos tuolla Daytonan rutjakkeella saahaan huippuja. 8)

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 29.04.2016 20:37
Kirjoittaja Zapsky
Lateksi kirjoitti:skytarin menee gianneli putkella, kurittomalla imukaulalla ja vakio väleillä 13/40 gps ään noin 61km/h
Mikä pääsuutin sulla? Entä ilmanputsari?

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 29.04.2016 21:29
Kirjoittaja Lateksi
Zapsky kirjoitti:
Lateksi kirjoitti:skytarin menee gianneli putkella, kurittomalla imukaulalla ja vakio väleillä 13/40 gps ään noin 61km/h
Mikä pääsuutin sulla? Entä ilmanputsari?
ihan vakiot. tiedä niistä sitten mitä ne on :lol:

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 29.04.2016 23:52
Kirjoittaja Zapsky
Vakiosuutin ja kuristamaton imukaula?! Suuttimen pitäis olla ainakin 10 numeroa isompi. Tarkistappa ettei käy laihalla, voi käydä vielä huonosti.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 09.06.2016 00:12
Kirjoittaja Sandezi1
Allekirjoituksen setillä 63km/h hyvin kalibroituun sigmaan vakiosuuttimella, 47kg kuskin alla.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 21.12.2016 22:50
Kirjoittaja Ekk
Ekk kirjoitti:2015 Jinkkumanki
-60kg kuski
-kuriton imukaula
-70 suutin
GPS mitattuna 59km/h, 95kg kaverin alla 50km/h. :think:
Päivitystä!
Edelleen sama mana.
-65kg kuski (190cm joten lasketaanhan ilmanvastus nopeutta pienentäväksi tekijäksi? :wink: )
-Pz19
-85cc sylinteri
-avarrettu vakiokansi (imun lähdöt 21mm ja pako 24mm)
-16-35 välitykset
-hieman avarrettu vakioputki (loppupilli pois ja pari reikää 'väliseinämiin')

GPS mitattuna 81km/h, en uskaltanut muutamaa sekuntia pitempään vedättää koska sylinterillä ajettu 60km~.
Tuosta sanon sen verran että tulos mitattu 80km/h rajoituksen alueella, ja edellä ajavat autot lähenivät pikkuhiljaa.

Oletan että perus auton mittari näyttää n. +10km/h yläkanttiin joten todellinen nopeus varmaankin 70-75 välillä.

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 17.07.2017 23:50
Kirjoittaja kiinanpaska
Mulla jinkku manassa kuriton imukaula, giannelli, vapaasti virtaava ilmanputsari ja 13-42 välit, 64,5 kmh suoralla gepsiin

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 02.05.2018 19:18
Kirjoittaja jerkkq
Mun manki kulkee useamman kemmun mittariin hieman yli 80 km/h tasaisella maantiellä :smoke:

Viriviriä ja vakiosta poikkeavaa:
- 48 cc mbf sylkkäsarja
- kiinalainen aika avara kansi (imu 20mm, pakoa en ole mitannut)
- 20mm imukaula, 19pz "jingke"
- skyttarin vakioputsari ilman sisushilppeitä, reippaasti avarretulla kopalla, 45mm liitos, (ei edes vaahtomuovia)
- 16/35 välitykset (hondan alakerta)
- kiinasta tilattu vakion näköinen putki, tehtaalta tosi avara ja änkkä tyhjää täynnä
- kisasytkä, eli ei rajoitinta ja sytytysennakkoja muutettu
- CR7HSA sytytystulppa
- suutin 72, pelittää noin 14-18 lämpötiloissa hyvin

Aika nirso seoksista, mutta kun säädöt kohdillaan niin mielestäni ihan hyvä kiihtyvyys ja huippunopeus. Päälle päin näyttää vakiolle ja tyhjäkäynnillä / matalilla kierroksilla kuulostaakin vakiolle, mikä on ollut tavoite :)
Myöhemmin vielä kireämpi nokka ja jouset (Y) (C)

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 04.06.2018 12:09
Kirjoittaja Aleksanteri III
no itellä on mankissa 72cc pytty 110cc kansi, kanavia avarrettu 20mm imukaula 18mm mikuni itetehty putkula 16-32 välit ja kulkee 78km/h

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 04.06.2018 21:15
Kirjoittaja PeeJii
-140cc yx
-z40 nokka
-avarretut kanavat
-outer rotor kit
-26mm mikuni
-50/50 seoksella re85/e95
-15/33
-4.00-8 takarengas
=92kmh puhelimen gepsiin

Re: Mikä on moponne huippunopeus?

Lähetetty: 11.08.2018 03:18
Kirjoittaja Okkeli
Honda Monkey -99
50cc
Pz16 ja 16mm imukaula
15-35
Ohitin
Vakioputki
=
65km/h gps