Redline kirjoitti:Ei välttämättä.
Mikäli on liikaa painetta niin silloin voi kärsiä koska kumi ei anna niin paljoa myöten mitä pienemmillä paineilla.
Luulisin että joku 2bar on ihan maksimi tolle.
Sanoisin että maksimi olis se 1,5bar. Toisaalta jos käytää heikkoa painetta pultit taittuu sivuun...
Valmiin osan ostamalla jää paitsi rakentelun viehätyksestä, mutta toisaalta pääsee huomattavasti helpommalla! (4 stroke 4 ever)
Itellä on edessä pultti rengas. Laitoi vain 20kpl eli 10 kumpaankin reunaan silleensä siksakkiin.
Hyvin on pitoja tuolleensa ja sisuskumikin on kestäny, vaikka on normikannalla olevat pultit. Suojaksi laitoin muutaman vanhan sukan Todella hyvin pitää vaikka ei oo ton enempää pultteja.
huomenna täytyisi vielä eturengas pultittaa takaseen laitoin suojaksi jesaria ja sen päälle vanhan ulkorenkaan kulutus osan,pultit ovat 20mm ja prikat molemmilla puolilla,toivottavasti on pitoja ja kestää
Mulla on tallissa entinen finnspeedi josta voisi ehkä tehä mutta ei isi jaksa alkaa varmaan tekemään ois ihan kiva kun tavan renkaalla ei oikein hangessa pääse
piiveri98 kirjoitti:Mulla on tallissa entinen finnspeedi josta voisi ehkä tehä mutta ei isi jaksa alkaa varmaan tekemään ois ihan kiva kun tavan renkaalla ei oikein hangessa pääse
Vois kyllä itekin tekasta joku ilta yhen pulttirenkaan, kun on tällä hetkellä neljä ylimäärästä rengasta lojumassa nurkissa. Ja sitten miettii kummassa on enemmän hyviä ominaisuuksia.
Ite kun tekkee niin saa semmosen kun sattuu tulemaan!
Veli tekas just PV:seen pulttikumin ja pidot ei kuulemma kauheesti eroa KTM(85sx):stä, jossa on piikkirengas takana. Molemmilla nousee hyvin keula ihan missä vaan.
Millonka joku toteuttaa mankiin tällasen ?
Talvi lähestyy jälleen, ja minulla olisi tarkoitus tämä talvi mennä mankilla.
Mitä tuonne renkaan sisään kannattaisi laittaa? Kumimattoa, kangasta, jesaria?
Mikä on parhaaksi koettu? 2,5cm on varmaan sopivan mittainen?
Riittänee jos eteen laittaa, takanahan on kiva luistella? Ja luulisi että takaa ne repeää helpommin, kun rengas on kovemmassa rasituksessa.
Kertokaa kokemuksia, kuvat valaisevat paljon. Melkein kaikki vanhat kuvat eivät toimi