Re: Honda Monkey '76 ''The Cow''
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Honda Monkey '77 ''The Sport Citron''
Kiitoksia
Olen itse suunnitellut hommaavani joko Michelin S83:et, jollaiset on mun punaisessa mankissa tai 3,5'' Heidenaut. Itse kallistuisin nautteihin koska tämä on mielestäni sinänsä sporttisen näköinen. Mutta laitoin noi 4'' koska niillä ei ole ajettu juuri ollenkaan. PV:n lampuksi sopii ilmeisesti joku H3-työvalo? Olen hommannut tähän jo koneen ja Kikles: Ohan se pensahana.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Melkein kuukausi kulunut edellisestä päivityksestä. Aloin taas projektoimaan tätä kun toinen mana tuli valmiiksi.
Nyt hommasin tähän koneen Masi-:lta 110cc koneen niin saadaan vähän kulkupuolta. Tulossa on myös myös +8swingi ja tuohon vakiokeulaan levyjarru (idea varastettu Zepzepiltä). Etulampuksi olen kaavaillut jotain kromista työvaloa, vanteiksi jinkun kromivanteita ja tankkiin teen itse messingistä merkit. Mielipiteitä?
Nyt hommasin tähän koneen Masi-:lta 110cc koneen niin saadaan vähän kulkupuolta. Tulossa on myös myös +8swingi ja tuohon vakiokeulaan levyjarru (idea varastettu Zepzepiltä). Etulampuksi olen kaavaillut jotain kromista työvaloa, vanteiksi jinkun kromivanteita ja tankkiin teen itse messingistä merkit. Mielipiteitä?
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Ite kyllä ostasin vaan ne alkuperäset merkit mut muuten kuullostaa ihan hyvältä.
E: ja vakioswingi
E: ja vakioswingi
Viimeksi muokannut hondaZ50, 26.05.2010 16:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Alkuperäset merkit juu todellaki.
Lainaa joltain tankinmerkit,ota muotit ja vala tinasta ja maalaa lookkiin sopivaan väriin. 
Monse on masiina!
Toi olisi varteenotettava tapa, mutta mistä merkit
Kun aattelin tehdä tästä jonkun Cafe Racerin tapaisen, niin kummat ennemmin: Kympit vai kasit renkaat? Jatkoin muuten erästä joutilaana ollutta takaswingiä +8:ksi eilen. Tein kaksinkertaiset saumat ja tuikin nekin puikolla. Sitten madalsin ne käsin raspilla ja viilalla ja laitoin saumoihin tinat. Ei muuten tullut pahemmin huomaamaton. Voin ehtoommalla nappaista pari kuvaa jos jaksan mennä ulos.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
-
ukkoperkele
- Viesti:
8" Mut leviät alut, moparmonster tyyliin<3 Ite aatellu samoi vanteita omaa mankii.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Lisäsin äänestyksen. Tilaan noi vanteet varmaan kesälomarahoilla sitten. Kympit kyllä olisi sopinut paremmin +8 swingille.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
siistin näkönen
Laita vielä jotku lokarit ja tankkiin jotain, niin on tosi hieno 
Jep. Nyt on hommattu kone tähän ja kun menen kesäduuniin, hommaan Moposopista tähän osia kolmellasataa eurolla. Tilaukseen menee seuraavat osat:
Vanne, alumiinia 3,50-8,00 X2
Tankin merkki Honda Z50A X2
Polttoainehana Z50A
Istuinsuoja Honda Monkey 1982-1986
Ja jos saisin pienen nahankappaleen, niin pystyisin korjaamaan tämänkin penkinpäällisen. Kummanlainen penkki ennemmin: Pieni kuppi vai jätänkö koskemattomaksi? Olen suunnitellut tekeväni tähän backstep kitin niin mielestäni kuppi olisi parempi.
Vanne, alumiinia 3,50-8,00 X2
Tankin merkki Honda Z50A X2
Polttoainehana Z50A
Istuinsuoja Honda Monkey 1982-1986
Ja jos saisin pienen nahankappaleen, niin pystyisin korjaamaan tämänkin penkinpäällisen. Kummanlainen penkki ennemmin: Pieni kuppi vai jätänkö koskemattomaksi? Olen suunnitellut tekeväni tähän backstep kitin niin mielestäni kuppi olisi parempi.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Ton penkin kiinnitys on ihan precis sopiva tähän. Mutta en kyllä mielelläni tilaa ulkomailta. Mun tuurilla joku menee kuitenkin mynkään ja paketti jää johonkin ja mun rahat menee hukkaan.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Sullahan on sitte hyvä tuuri kun mun tuurilla tyhjenis koko tilin rahat. 
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Eikös tuo Wandamotor ole kuulemma aivan p*ska kauppa? Ja kun Ukkoperkele tilaa kesällä osaa monkeybikeriltä, tilaan vanteet sieltä. Noiden lisäksi tilaan inner rotor kitin ja öljynlauharin.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
En mä nyt paskaksi sanois. Pakkaaminen vähän niin ja näin, mutta noihin saa yhteyttä. Jos saat väärän/rikkinäisen osan, kuten itel kävi, saat yhteyttä noihin ja lähettävät oikean/ehjän. Vieläpä nopeasti. Ite sain yli 10e halvemman käynnistyspolkimen, vaikka maksoin kalliimmasta. Otin yhteyt ja velotuksetta tuli seuraavana päivänä postilaatikkoon oikea poljin ja pientä krääsää. (+ anteeksipyyntö lappunen, jossa oli mm. se mun "valitus")
-
ukkoperkele
- Viesti:
Jaa päätit sittenkin tehä kimppa tilauksendevil kirjoitti:Eikös tuo Wandamotor ole kuulemma aivan p*ska kauppa? Ja kun Ukkoperkele tilaa kesällä osaa monkeybikeriltä, tilaan vanteet sieltä. Noiden lisäksi tilaan inner rotor kitin ja öljynlauharin.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Itekki tilannut pari kertaa tuolt ja pelkkää hyvää palautetta ne ansaitsee 
Pelästyin eräs päivä kun näin tankin valoa vasten. Pohjamaalia näkyi jokapaikassa läpi. Joten ei kun kaapimaan. Nyt on maalit kuivumassa. Huomenna taas roiskitaan
Mietin hetken aikaa tuon 110cc koneen kanssa ja tulin tulokseen että tähän täytyy saada kunnollinen kone. Jostain hommaan jinkun alakerran ja siihen 72cc. Monkeybikerille lähtee tilaus heinäkuussa, ja tilaan sieltä 3,5X8'' vanteet kahdeksalla kevennysreiällä, tankin laatat, EHKÄ öljynlauharin ja sitten jotain uniikkia: Keihinin pystyimukaasutin
Ei ole ihan joka pojalla eikö? Nyt on kumminskin tähän peliin hommattu Timelessi, leikelty sivukoppaa, etsitty kauan sitten sorvattu levynapa, jatkettu swingiä +8:ksi, upotettu kilo kittiä lokareihin (etulokari on vain 5cm pitkä.) Ja sitten kuvia:

Etunapa. 100% terästä. Kyä kestää.

Sivukoppa. Siihen tulee virtalukko. Idea saatu Race_:lta

Pannuhuone. Ja leikkikalu 110cc

Takaswingi.

Yleiskuvaa

Etunapa. 100% terästä. Kyä kestää.

Sivukoppa. Siihen tulee virtalukko. Idea saatu Race_:lta

Pannuhuone. Ja leikkikalu 110cc

Takaswingi.

Yleiskuvaa
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
http://www.moposoppi.fi/eshop/categories/471/ Moposoppiin tullu noita merkkejä 2kpl 15€, jos noi on oikeen kokoset.
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
Itekkin miettiny noita samoja vanteita.. Pitää kattoo sit ku hetken kortti ollu.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Ihan hyvältä vaikuttaa, ehkä tuota sivukoppaa jos dremelöis vähän mallikkaammaksi, näyttää vähän mötköltä nyt, tangon kulma vähintään kisainen 
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Tässä on tullut duunailtua minkä klapihommilta on kerinnyt. Eli aloin rakentamaan konetta. Noille vakiopuoliautomaattilohkoille laitoin 4-lovisen laatikon, käsikytkimen sekä hoonasin pytyn, hioin männästä pahimmat kraaput pois ja tilasin uudet männänrenkaat. Kanneksi laitan 72cc:lle 52,4mm palotilalla olevan isokanavaisen kannen. Muuten laittaisin vanhan mallin kannen, mutta imukaulan kierteet on korkanneet. Magneettoon en tehnyt mitään muuita muutoksia, kuin heivasin valopuolan joten koneen on kevyempi pyöriä.
Ulkönäköpuoltakin on tullut tehtyä jonkin verran. Olen viilannut vanteesta reiät sopivan soikeiksi että siihen saisi sen levynavan ei millään että omatekemässä kapassa ei olisi reiät kohdillaan, tankki, sivukoppa, lokarit ja takaswingi on tullut maalattua. Tilasin Moposopista tankkiin kuuluvat merkit, jotka Pepo tuossa linkitti. Petyin pahasti, sillä ne olivat vaan 3D-Tarrat. Eivät pysyneet paikallaan kun ne tankkiin lätkäisi. Sitten laitoin epoksia. Valuivat perkeleesti alaspäin. Sitten paloi hermot ja laitoin ne popniiteillä kiinni
Sitten liimasin epoksilla viralukon taustalevyn kiinni sivukoppaan ja laitoin virtalukon siihen. Eteen laitetaan vielä numerokilpi ja tää varustellaan mopodurancea varten. Huomenna jos pääsisi sitten tekemään sovitteita jarrusatulalle. Mutta hei, kysyä ja kommentoida saa 
Ulkönäköpuoltakin on tullut tehtyä jonkin verran. Olen viilannut vanteesta reiät sopivan soikeiksi että siihen saisi sen levynavan ei millään että omatekemässä kapassa ei olisi reiät kohdillaan, tankki, sivukoppa, lokarit ja takaswingi on tullut maalattua. Tilasin Moposopista tankkiin kuuluvat merkit, jotka Pepo tuossa linkitti. Petyin pahasti, sillä ne olivat vaan 3D-Tarrat. Eivät pysyneet paikallaan kun ne tankkiin lätkäisi. Sitten laitoin epoksia. Valuivat perkeleesti alaspäin. Sitten paloi hermot ja laitoin ne popniiteillä kiinni
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Kuvia.
Vaikuttaa hauskalta.
Vaikuttaa hauskalta.
It was at this moment that he knew, he fucked up.

Siinäpä joku kuva. Tuli ihan puolivahingossa tehtyä lowrideri. Mielipiteitä: Laitanko lowrideriksi vai teenkö kisasen?
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_