Monkeyt.netin vihatuin manki ~ Le päivitys
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Hippy shit monsi '93 - swingi päivitys, tulkaa vittuilee
Eihän toi vitun takaswingi kestä yhtään mitään
Vaikka rottaa yritetään tehdä, tarviiko se silti tehdä juostenkustuna?
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Melkein itkettää ton stuttimonsulin menoa tälläiseen jamaan 
ps. en omista orkkismankia, ja uskallan omalla mankilla keulia ja olen "tuunannut" sitä ja vastaavaa...
mut.... maalaa ne vanteet vaan 2 väriseks. vaikka sillein että mustaa tai punaista on joku 3/4 ja loput toista väriä.
ps. en omista orkkismankia, ja uskallan omalla mankilla keulia ja olen "tuunannut" sitä ja vastaavaa...
mut.... maalaa ne vanteet vaan 2 väriseks. vaikka sillein että mustaa tai punaista on joku 3/4 ja loput toista väriä.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
Devil, Perusteluita ettei swingi kestä?
Sisällä on toista putkea alusta loppuun, päällä on kahta eri putkea? Millä perusteilla se EI kestä?
Toby... Siinä mun stunttimankis oli ihan paska maalaus tankissa yms. Muuten vaan perus koroiskarimanki jossa tarakka vääntynyt ja sil keulittiin. oli ihkuu. jeejee, antaa itkettää. Sä oot hieno mies jos uskallat sil keulia ja niin uskalsi racekin omal himo mankillansa, mutta en usko, että esim. hondaz50, broadspeed yms. vetelee joka päivä himo settiä sen takia kun on laitettu sitä rahaa ihan vitusti kiinni ja se on ALKUPERÄSTÄ. Fuck the rest, rat look is the best!
... toi ruma mutta luja kuulostaa hyvältä, harkintaan.
Monki, oot hyvin lukenu alkutekstin heittaajat heittaa ja muilla on hauskaa
mun ihku personaltrei...trollini. Voin mä sulle ottaa kuvia niistä hitsisaumoista jos sä haluat? Ps. virta oli kolmosella ei ykkösellä, eli ei nyt ihan pienimmillä virroilla oo räitty. Ja en oo väittänytkään, että olis ammattitason hitsisaumat, mutta perkele sentään, en ymmärrä mikä niissä on vikana ja miksi ei kestäis? Ainiin, eka sää rikot suomen lakia ja sitten viellä foorumin sääntöjä
"Muita käyttäjiä kohtaan tulee myöskin olla kohtelias, joten turhat haukkumiset ja muut voi jättää suosiolla pois" owned, peace out motherfucker.
EDIITTIÄ: Seuraava joka haluu viel vittuilla nin sanoo viis asiaa mikkä oli paremmin siinä mun stunttimankis verrattuna tähän. Voi mennä sormi suuhun
E: hahahahahaha http://imageshack.us/photo/my-images/221/ahahhah.jpg/ hauskoja keskusteluja saa aikaan kun raiskaa mankinsa, kannatan!
Sisällä on toista putkea alusta loppuun, päällä on kahta eri putkea? Millä perusteilla se EI kestä?
Toby... Siinä mun stunttimankis oli ihan paska maalaus tankissa yms. Muuten vaan perus koroiskarimanki jossa tarakka vääntynyt ja sil keulittiin. oli ihkuu. jeejee, antaa itkettää. Sä oot hieno mies jos uskallat sil keulia ja niin uskalsi racekin omal himo mankillansa, mutta en usko, että esim. hondaz50, broadspeed yms. vetelee joka päivä himo settiä sen takia kun on laitettu sitä rahaa ihan vitusti kiinni ja se on ALKUPERÄSTÄ. Fuck the rest, rat look is the best!
... toi ruma mutta luja kuulostaa hyvältä, harkintaan.
Monki, oot hyvin lukenu alkutekstin heittaajat heittaa ja muilla on hauskaa
"Muita käyttäjiä kohtaan tulee myöskin olla kohtelias, joten turhat haukkumiset ja muut voi jättää suosiolla pois" owned, peace out motherfucker.
EDIITTIÄ: Seuraava joka haluu viel vittuilla nin sanoo viis asiaa mikkä oli paremmin siinä mun stunttimankis verrattuna tähän. Voi mennä sormi suuhun
E: hahahahahaha http://imageshack.us/photo/my-images/221/ahahhah.jpg/ hauskoja keskusteluja saa aikaan kun raiskaa mankinsa, kannatan!
Re: Raiskatturottarässimonsi -'93
Eikö se oo sillä lailla et jokainen saa tehä omalle mopolleen mitä haluaa,Perkelee tyhmää ruveta aukoo päätä toiselle jos tekee omasta mankista rässin.

Ihmisille se on vaan niin vaikee ymmärtää, että ah se niin iki ihana jo valmiiks huonossa kunnossa oleva manki vedetään pensselillä maaleihin ja sit ajellaan talvi perä vierel ja hauskaa on, sitten kun kaatuu ja lumikökkö osuu tankkiin niin ei tuu äitiä ikävä kun isin maksama maalipinta onkin mennyt vähä paskaks.
-
Bartholomew
Aivan näin!sotarotta kirjoitti:Kuva
Ihmisille se on vaan niin vaikee ymmärtää, että ah se niin iki ihana jo valmiiks huonossa kunnossa oleva manki vedetään pensselillä maaleihin ja sit ajellaan talvi perä vierel ja hauskaa on, sitten kun kaatuu ja lumikökkö osuu tankkiin niin ei tuu äitiä ikävä kun isin maksama maalipinta onkin mennyt vähä paskaks.
Jottei ihan OTiksi mee niin vanteet kaks väriseks ehottomasti!
Ei niitä kuvia quoteihin! -Wave
Re: Maailmanlopun pommimanki -93
tosiaan vanteet kaksväriseks ja tuossa lapussa mihin olet kirjoittanut ja piirtänyt kaikkea,niin tossa kun lukee et poliisi.fi niin kirjota sillee et poliisi on ystävä:D
Swingiin se normi PoLiIsI<3 tarroilla mitä saat askartelukaupoista.
Joo, pitää tota vannejuttua harkita
En oo ikänä käyny askartelukaupois niin en tiä mikä poliisitarra. Mut siihen tulee poliisi.fi sponssaa tai jotain vastaavaa...
Mut tässä nyt kuvat mun hitsisaumoista, paskaa se on mutta saa kelvata.

Joo, ja ei tarvi tosta alkaa analysoimaan että se on huonoa, kun tiedän sen jo itte, mutta ei se khyllä mitään perus räkimistä oo mitä näkee koulussa.
En oo ikänä käyny askartelukaupois niin en tiä mikä poliisitarra. Mut siihen tulee poliisi.fi sponssaa tai jotain vastaavaa...
Mut tässä nyt kuvat mun hitsisaumoista, paskaa se on mutta saa kelvata.

Joo, ja ei tarvi tosta alkaa analysoimaan että se on huonoa, kun tiedän sen jo itte, mutta ei se khyllä mitään perus räkimistä oo mitä näkee koulussa.
Onpas huonoa hitsisaumaa. Hitsisaumat vaihtoon? 
ja samalla hitsaaja vaihtoon?
monki kirjoitti:ja samalla hitsaaja vaihtoon?
puikollako vedit?
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
ja ennenkuin on enempää keretty raiskata niin pistäs tää manki vaihtoon jollekkin joka ymmärtää näiden pääle?
Toivottavasti et ole kerenny vielä maalata mitään penik... pensselilläs.
Toivottavasti et ole kerenny vielä maalata mitään penik... pensselilläs.
Jos joku kuukausi taakseppäin, tyyliin nimimerkki: "monsoolipommittaja97" viestejä: 1 Olis tehny tällaisen projektin, niin veikkaan että Sotarotta ois heti haukkunu sen pystyyn aidon hondan tuhoajana..
Mut eihän tässä mitään, vaikka ihan järjetön tää sun projektis on, niin saahan tosta vielä hyvin tehtyä hyvältä näyttävän mankin joskus.
Mut eihän tässä mitään, vaikka ihan järjetön tää sun projektis on, niin saahan tosta vielä hyvin tehtyä hyvältä näyttävän mankin joskus.
Antaa sotarotan raiskata. Hauskaahan tämä on. 
E: Aivan, eli koittakaa tajuta, että tämän idea on ymmärtääkseni:
Kaadut rässillä -> Ei vituta.
Kaadut orkkiksella -> Vituttaa.
E: Aivan, eli koittakaa tajuta, että tämän idea on ymmärtääkseni:
Kaadut rässillä -> Ei vituta.
Kaadut orkkiksella -> Vituttaa.
Viimeksi muokannut Kassµ, 04.07.2011 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moi. Teillä rakkaat ystävät on silmät perseessä.
"Seuraava joka haluu viel vittuilla nin sanoo viis asiaa mikkä oli paremmin siinä mun stunttimankis verrattuna tähän. Voi mennä sormi suuhun", tommonen lukee tossa ihan vähän ylöspäin. Eli siitä vaan sitten keksimään...
sitten lukee kans näin "Mut tässä nyt kuvat mun hitsisaumoista, paskaa se on mutta saa kelvata"
sitten lukee näin "Joo, ja ei tarvi tosta alkaa analysoimaan että se on huonoa, koska tiedän sen jo"
Jesse, näytä omat saumas...
Monki, näytä omat saumas... Taidat olla joku Jojjon varaäijä? Nojoo, on maalattu jo peniksellä. Ja jos joku sitä ei tajua niin mä arvostan orkkiksia jos tää olis ollu orginal niin en ois ees harkinut mitään tämmöstä. Teillä rakkaat ihmiset tuntuu olevan hirveen vaikee ymmärtää ero näyttelymonkien ja maailmanlopun pommimankien erot?
PHJ, vanhalla MIGillä. En oikeen osaa viellä säätää optimaaliseksi niin yks syy huonoon saumaan. Ainiin, näytäs sääkin omat saumas...
JTT, se kuuluu asiaan koska oon trolli... eikun siis, vittu mä ymmärrän sen, että yhtä paskan kuntosesta mankista kun mun stunttimonki oli niin tehään tämmönen, mutten sitä että joku orkkis raiskataan. Tottakai olis voinu ehdottaa, että tee orginaali, mutta teille tanopäille ei vaan taida upota se ajatus päähän että maailmassa voi tehdä jotain erilaista, toisten mielestä se on kiva kun se on helppohoitoinen ja ei oo mitää väliä kun kikkaillessa kaatuu kun taas toiset tykkää hinkata sitä isin maksamaa kameleonttivittuseittemänkytäkuuseriväriäpeniksenkuvia24karaatinkullastatehtyhondansiipitarrat+kolmeorkkistankkiajarothmanssintakavalonkuvunvasenmutteri, jolla kun kaatuu ja tankkiin osuu joku kivi niin alkaa itkettää kun monen sadan euron maalaus vituillaan.
JA TARKOTUS EI OO NÄYTTÄÄ HYVÄLTÄ KUN HAUSKALTA JA SEN KUULUU OLLA HAUSKA.
Seuraava kommentoija lukee noi kaikki mun laittamat tekstit kahteen kertaan mikkä on alussa tai tulee näyttään että miten se sitten tehdään.
E: kassu on asian ytimessä. Propsit, sentään pari henkilöä täällä jotka ehkä ymmärtää mitä tässä haetaan takaa
"Seuraava joka haluu viel vittuilla nin sanoo viis asiaa mikkä oli paremmin siinä mun stunttimankis verrattuna tähän. Voi mennä sormi suuhun", tommonen lukee tossa ihan vähän ylöspäin. Eli siitä vaan sitten keksimään...
sitten lukee kans näin "Mut tässä nyt kuvat mun hitsisaumoista, paskaa se on mutta saa kelvata"
sitten lukee näin "Joo, ja ei tarvi tosta alkaa analysoimaan että se on huonoa, koska tiedän sen jo"
Jesse, näytä omat saumas...
Monki, näytä omat saumas... Taidat olla joku Jojjon varaäijä? Nojoo, on maalattu jo peniksellä. Ja jos joku sitä ei tajua niin mä arvostan orkkiksia jos tää olis ollu orginal niin en ois ees harkinut mitään tämmöstä. Teillä rakkaat ihmiset tuntuu olevan hirveen vaikee ymmärtää ero näyttelymonkien ja maailmanlopun pommimankien erot?
PHJ, vanhalla MIGillä. En oikeen osaa viellä säätää optimaaliseksi niin yks syy huonoon saumaan. Ainiin, näytäs sääkin omat saumas...
JTT, se kuuluu asiaan koska oon trolli... eikun siis, vittu mä ymmärrän sen, että yhtä paskan kuntosesta mankista kun mun stunttimonki oli niin tehään tämmönen, mutten sitä että joku orkkis raiskataan. Tottakai olis voinu ehdottaa, että tee orginaali, mutta teille tanopäille ei vaan taida upota se ajatus päähän että maailmassa voi tehdä jotain erilaista, toisten mielestä se on kiva kun se on helppohoitoinen ja ei oo mitää väliä kun kikkaillessa kaatuu kun taas toiset tykkää hinkata sitä isin maksamaa kameleonttivittuseittemänkytäkuuseriväriäpeniksenkuvia24karaatinkullastatehtyhondansiipitarrat+kolmeorkkistankkiajarothmanssintakavalonkuvunvasenmutteri, jolla kun kaatuu ja tankkiin osuu joku kivi niin alkaa itkettää kun monen sadan euron maalaus vituillaan.
Seuraava kommentoija lukee noi kaikki mun laittamat tekstit kahteen kertaan mikkä on alussa tai tulee näyttään että miten se sitten tehdään.
E: kassu on asian ytimessä. Propsit, sentään pari henkilöä täällä jotka ehkä ymmärtää mitä tässä haetaan takaa
Hyvin kirjotit sotarotta
itekki teen rässin tässä heti ku saan idean koska rässi mankissa on paljon hyvääkin puolta vaikka onkin vähän "ruma" esim kun mullakin on tuo vihree musta manki niin sillä jos huuattelee tommosil kinttu poluil ja kaatuu niin ensimmäisenä tulee katottua et tuliko tankkiin,sivukoppaan lommoja,naarmuja tai halkeemia.Rässillä jos kaatuu niin ei haittaa vaikka on pari naarmuu tai lommoo.ja Mikäs sen hauskempaa on kuin ajella tommosella mopolla mitä ei tarvi pitää kuin kipeetä VITTUA.Sillä saa ajella missä vaa ja milloin vaan.ottaahan se jokaista pattiin siinä vaiheessa jos kaatuis omalla orginaali manalla jossaki kivikolla,kun monen saa euron maalaus menee vituksi.
ELI Eikös se ole selevä jo että SIITÄ TULEE RÄSSI EIKÄ MIKÄÄN orggis!
ELI Eikös se ole selevä jo että SIITÄ TULEE RÄSSI EIKÄ MIKÄÄN orggis!
Ihme vineemistä nyt kyllä porukalla.
Antaapi pojan tehdä nyt.
Tuossa svingissä jos on sisällä umpitankoo ja päälä putkea ja sitten yhdistelty kasaan niin jos järkeä käyttää, niin tajuaa että suurimmat rasitukset ei kohdistu niihin hitsisaumoihin. Ja tuosta huomaa että hiotussa saumassa(hitsissä) ei näy mitään huokosia, virrat olis saanu olla isommat, että ois syvemmälti sulanu eikä jääny tuomosta knööliä. Mutta luulisin että tuo kyllä ajaa asiansa tuossa, ite oisin siistimmäks hionu, toki jokainen tyylillään ja tässä ei varmaan ulkonäkö oo pääasia.
E: Ai se ei ollukkaa umpinaista...
Tuossa svingissä jos on sisällä umpitankoo ja päälä putkea ja sitten yhdistelty kasaan niin jos järkeä käyttää, niin tajuaa että suurimmat rasitukset ei kohdistu niihin hitsisaumoihin. Ja tuosta huomaa että hiotussa saumassa(hitsissä) ei näy mitään huokosia, virrat olis saanu olla isommat, että ois syvemmälti sulanu eikä jääny tuomosta knööliä. Mutta luulisin että tuo kyllä ajaa asiansa tuossa, ite oisin siistimmäks hionu, toki jokainen tyylillään ja tässä ei varmaan ulkonäkö oo pääasia.
E: Ai se ei ollukkaa umpinaista...
"Nelitahtikone vääntää ku hirvi paskalla"
Honda Monkey -90 Original
Honda Monkey -90 Original
Kiitos palautteesta Petri.
Ei ole umpinaista putkea, mutta eipä ole hondassa vakionakaan. Luulisi nyt kun sinne putken sisälle on tungettu kaks putkea ja päälle kans niin kestää se, paksuutta kumminkin on rälläkällä läpileikatessa tuplasti yli normin.
Ja voishan siihen viellä hitsailla samantapaiset tuet kun topilla on (vai muita ehdotuksia), mutta kokeillaan nyt suuremmilla virroilla. Ja kiitoksia palautteesta..
Onhan täällä jo 4 vai 5 asiallista tyyppiä koko foorumil, hienoo.
EDIT:
Kikles, sikoossom.
Ei ole umpinaista putkea, mutta eipä ole hondassa vakionakaan. Luulisi nyt kun sinne putken sisälle on tungettu kaks putkea ja päälle kans niin kestää se, paksuutta kumminkin on rälläkällä läpileikatessa tuplasti yli normin.
Ja voishan siihen viellä hitsailla samantapaiset tuet kun topilla on (vai muita ehdotuksia), mutta kokeillaan nyt suuremmilla virroilla. Ja kiitoksia palautteesta..
Onhan täällä jo 4 vai 5 asiallista tyyppiä koko foorumil, hienoo.
EDIT:
Kikles, sikoossom.
Viimeksi muokannut sotarotta, 04.07.2011 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minnuu ei kiinnosta vittuakaan se millasia toiset tekee omista ruoskistaan. Mua vaan vituttaa kun pitäs aina tehä orkkis, tai joku vitun mustavihreemonstertuning TAI mustapunanen manki paukulla tai ruiskulla? Miks vitussa pitää aina tehä niin vitun massa. Tästä rässistä tulee varmaan saatanan ruma mutta silti se nostaa hymyn huulille ku tän näkee livenä
. Ole erilainen kuin muut. HATERS GONNA HATE.
^^
. Pantera - walk 'RE..... SPECT..... WALK...... WHAT DID YOU SAY...'
Tommonen tuli nopee väsättyä, saa nähä onko mitää hyötyä. Kun tota oon yrittänyt väännellä niin ei kyl liiku mihinkään suuntaan vaikka on ruuvipenkissä kiinni...

Näyttää ihan että tossa olis hitsisaumaa toisel puolel viellä... Kuva vääristää aika hyvin
Tommonen tuli nopee väsättyä, saa nähä onko mitää hyötyä. Kun tota oon yrittänyt väännellä niin ei kyl liiku mihinkään suuntaan vaikka on ruuvipenkissä kiinni...

Näyttää ihan että tossa olis hitsisaumaa toisel puolel viellä... Kuva vääristää aika hyvin
halluun kyllä nähä millane auto meä jonilla on ko sen aika on 
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Kaippa munki pitää työntää lusikka tähän soppaan.
Miks vitus joku valittaa et raiskataan hyvä kuntosta mankia. Mun mielestä se maalipinta mikä oli aijemmin oli aika paskaa ja sitäki aijemmin se punaanen maalipinta oli paskaa. Ei luulis ketää haittaavan että sitä seuraava maalipinta on paskaa mutta kestävää? Ja eiköhän kaikki ny tee kummiski mopollensa mitä huvittaa. Sitte tohon svingihin luulis ton ny kestävän jos kerran on kolme eri putkea päällekkäin ja niitä kaikkia? on hitsattu jotenki kiinni. Vaikka onki paskaa hitsisaumaa..Epäälempä et toi jatkos kestää paremmin mitä mun mankin svingi ku siinä ei oo mitää putkia sisällä ja on hitsattu kasaan iha kohtalaisella saumalla ja sekää ei oo vääntyylly miksikää vaikka oon viinä päällä hyppiny ja pomppinu. Ja ainahan sen voi tehrä uusiks jos rupiaa ahristamaan.
Ku ottaa moponkäyttö tarkootuksen huomioon niin ulkonäöllä ei oo paskaakaa merkitystä.
Ku ottaa moponkäyttö tarkootuksen huomioon niin ulkonäöllä ei oo paskaakaa merkitystä.
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Hieno tästä tulee!
Älä sakk3 kuseta, vitun rumapaska tästä tulee. Omalla tavallaan ehkä siisti vähäsen.sakk3 kirjoitti:Hieno tästä tulee!