Mankikuvat
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Mankikuvat.
Aika pahasti on tuota hondaan raiskattu jinkut ja skyteamit on sitä varten sanon minä 
Honda monkey - it´s a legend
Kyllä maailmaan 1 Ei-orkkis Honda mahtuun.
Itse tykkään ainakin ! Kunnon pesu vaan.
Juu aina joku on itkemässä, ku eioo orkkisKassµ kirjoitti:Kyllä maailmaan 1 Ei-orkkis Honda mahtuun.
Ja eihän tuo niin pahasti oo raiskattu
-
Vakio putkee kaipaan, kunnon pesua, tarakan vahvikkeet ihan liian järeet, vakio etuloksu, orkkis jalkatapit ja käynnistyspoljin.. sit rupee olemaa 
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Juu, tää on muuten ennen koneen irti ottamista otettuJombe kirjoitti:Vakio putkee kaipaan, kunnon pesua, tarakan vahvikkeet ihan liian järeet, vakio etuloksu, orkkis jalkatapit ja käynnistyspoljin.. sit rupee olemaa
Krominen etuloksu paikalla, jalkatapit vaihan joskus varmaan, tuo skoban poljin oli väliaikaisesti ku maalasin vakion
-
No en tiedä kuka pitää pintyneestä liasta ja rumista tarvike tuning osista ja home made putkesta varmaan 70M1. Kaikki saa pitää mopoaan miten haluaa mutta kannasta miettii miten saa parhaan hinnan ja siistin ulkonäön. Ja saa sitä mopoa pestä joskus vaikka ei oo orkis70M1 kirjoitti:Juu aina joku on itkemässä, ku eioo orkkissehän on oma asia että raiskaako vai ei.Ja eihän tuo niin pahasti oo raiskattu
Honda monkey - it´s a legend
No ajoon nää on tarkotettu eikä näyttelyyn, mutta kuka on sanonnu että oon myymässä?tukse kirjoitti:No en tiedä kuka pitää pintyneestä liasta ja rumista tarvike tuning osista ja home made putkesta varmaan 70M1. Kaikki saa pitää mopoaan miten haluaa mutta kannasta miettii miten saa parhaan hinnan ja siistin ulkonäön. Ja saa sitä mopoa pestä joskus vaikka ei oo orkis70M1 kirjoitti:Juu aina joku on itkemässä, ku eioo orkkissehän on oma asia että raiskaako vai ei.Ja eihän tuo niin pahasti oo raiskattu
Eikä sitä aina tarvii suuttuu jos laittaa negatiivisti kommenttia ja kertoo oman mielipiteen...
-
Ajoon ajoon, tottakai mut mahdollisimman hienon teet silti?
offtopic loppuu mun osalta mut siis tossa listasin niitä mitkä tekee tästä ruoskan näkösen.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
-
ukkoperkele
- Viesti:
Vitun typerän näkönen kun eri värimallin tarrat.
Gas, grass or ass. No one rides for free
no niin vittu onki!!! Nuo ei ees oo orkkistarrat, ku tuo keskimmäinen on punanen eikä pinkki.ukkoperkele kirjoitti:Vitun typerän näkönen kun eri värimallin
-

Kaverin manki. Toin äsken tarakalla motin kotii.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Meinasin jo kirjoittaa että miksi pistää joku uskonnollinen tarra noin komiaan välimalliin. Sehän on sama asia ku naisella olis kikkeli. Mut onneks google auttoi ja tämä monkeli sai minun hyväksynnän. 
heh, en minäkään tuota tarraa olis laittanu, mut saa sen siitä irti helposti.
Kiitos, kaverin puolesta.
Kiitos, kaverin puolesta.
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Mäkin haluan tivolimankin!
+1Monkibomber93 kirjoitti:Mäkin haluan tivolimankin!
Mä haluun miljoonan ja raiskatun tivolimankin..
Mutta jep ! Erittäin hieno manki.
Mutta jep ! Erittäin hieno manki.
tommoset kuvat löyty yhdeltä maalausfirman sivulta.kai tähän topikkii sai muitakin kuvia laittaa kun oman mankin.
- Liitteet
-
- rakennus1.jpg (57.5 KiB) Katsottu 2443 kertaa
-
- rakennus2.jpg (49.76 KiB) Katsottu 2443 kertaa
Oioi! Pistäppä linkkii siitä sivustosta
Hienompi ku mulla, tosin aika simppeli.
Ei oikeastaan saanut mutta ei se ketään tapa. Komias on !sekopää kirjoitti:kai tähän topikkii sai muitakin kuvia laittaa kun oman mankin.
ei siä sivulla ollu kun kuvat olivat maalaneet tuon vain. 
No joo mutta sulla on paljon leveempi mattopiiveri98 kirjoitti:Oioi! Pistäppä linkkii siitä sivustostaHienompi ku mulla, tosin aika simppeli.
Omia kuvia tuolla. En jaksa alkaa jokasta laittamaan erikseen: http://scaleo1.kuvat.fi/kuvat/Monkey/
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
On tuo scaleon manki vaan nätti ei siitä mihinkään pääse 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.