- Honda Monkey RedBlack - Valmis -
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
piikkimonkes
Re: Honda monkey näyttely kuntoon [Paljon kuvia.]
Mä oon ajatellu kans viedä ACS 2011 mun piikkimankin, mut se ei kyl oo mikää kauheen massasta erottuva yksilö eikä se mua oo haitannu. Koska en oo viemäs sitä ACS sen takia et oon jotai palkintoo hakemassa, ihan omaksi iloksi ajattelin sinne sen tyrkyttää. Ja enemmän oon tehny sen ens kesän stunttailuu ja kovaa ajoo, eikä mulla himas oikee mitää kunno työkalui ookkaa mitää hitsii tai sellast. Ulkonäköä parantamassa: 10"vanteet,ooracingin penkki,ja aika paljon muuta sieltä tilattua. Ja väriksi tulee aika perus mutta omaan silmään mieltyvä hieman tummempi taivaan sininen metalliväri, ja paljon valkosia yksityiskohtia, esim runko keskiöt ja jousten t-palat. Jos sinne pääset ja jos muaki lykästää kerrankin nii toivottavasti siellä nähään.
Ja on sun manas vielä hyvä peli ku jaksat tehä loppuun asti yhtä huolellisesti kui nytkin

onko sinulla yhtään kokonaiskuvaa tästä?jos aijot lähettää hakemuksen niin olisi hyvä olla.
vaikka sinne tarjoaisi 50 mopoa niin moniko pääsee sinne?ei sinne millään perus mankilla pääse.
mutta,hyvin kiiltää kone.hioitko vanhat maalit pois vai veditkö maalinpoistoaineella?kauan meni aikaa kiillottamisessa siitä kun aloitit?
vaikka sinne tarjoaisi 50 mopoa niin moniko pääsee sinne?ei sinne millään perus mankilla pääse.
mutta,hyvin kiiltää kone.hioitko vanhat maalit pois vai veditkö maalinpoistoaineella?kauan meni aikaa kiillottamisessa siitä kun aloitit?
Hondalla mennään..
Manki on edistyny paljon mutta kuvia en ole kerenny oikeen ottamaan. Huomenna jos tulis se takakeskiö niin saisin renkaat paikoilleen ja otettua kokonaiskuvan. Lupailen huomiselle ainaskin jotain kuvia osista ja kiillosta.
Tullu tehtyä:
-Keulan ja t-palojen muokkaus valmis (laakerit ja keulan holkit.)
-Keula kiiloitettu peiliksi.
-Etu/kytkin kahvan nestesäiliöt kiilotettu peiliksi.
-Aeroxin halogeeni maskia kitattu ja pohjamaalattu.
-Paljon osia pohjamaalattu.
-Moottori kiilloitettu.
-Rengas laitettu 5" vanteelle.
Siinä jotain pientä mitä tullu tehtyä. Huomenna kuvia.
E: Flame: Maalinpoisto aineella kaikki turha pois ja siitä sitten pikku hiljaa hiottu. Suosittelen kaikille ostamaan kovavahaa
sillä saa kaikki kiiltää todella hyvin 
Tullu tehtyä:
-Keulan ja t-palojen muokkaus valmis (laakerit ja keulan holkit.)
-Keula kiiloitettu peiliksi.
-Etu/kytkin kahvan nestesäiliöt kiilotettu peiliksi.
-Aeroxin halogeeni maskia kitattu ja pohjamaalattu.
-Paljon osia pohjamaalattu.
-Moottori kiilloitettu.
-Rengas laitettu 5" vanteelle.
Siinä jotain pientä mitä tullu tehtyä. Huomenna kuvia.
E: Flame: Maalinpoisto aineella kaikki turha pois ja siitä sitten pikku hiljaa hiottu. Suosittelen kaikille ostamaan kovavahaa
Tänään tuli otettua vähän kokonaiskuvaa mankista. Tilasin keskiön ja huohotinsäiliön 10 päivää sitten ja ei ole vieläkään näkyny 
Keskiön takia en saanu vannetta kiini takahaarukkaa, mutta toivottovasti kuvista alkaa näkee millasta tulossa.
http://s1124.photobucket.com/albums/l567/Teemued/
Aijaa.com on kaatunu niin en voi linkittää kuvia tähän
Keskiön takia en saanu vannetta kiini takahaarukkaa, mutta toivottovasti kuvista alkaa näkee millasta tulossa.
http://s1124.photobucket.com/albums/l567/Teemued/
Aijaa.com on kaatunu niin en voi linkittää kuvia tähän
Ja penkki pilaa täydellisen kokonaisuuden
ja iskaritkin vois olla jotkut vähän ei-niin massat, monoswingiä kenties? Ja jos haluaa jotain viellä erikoisempaa niin tekee monoswingin jousen kahdesta mankin jousesta. 
Mun mielestä ihan siisti tulossa, ja ei tuo penkki nyt mun mielestä huono ole? Odotellaan että tää saadaan ensin valmiiks 
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Ihan hieno, mutta vähän liian bolttis mun makuun
onde kirjoitti:Ihan hieno, mutta vähän liian bolttis mun makuun
-
Tänään tuli hommattua saman väristä candy maalia mitä tankissa ja sivukopassa
Candy värillä tulee:
-Keskiöt.
-Usd keulan ala palat.
-Jotain pieniä osia.
Heti kun saan maalattua niin laittelen kuvia. Jos löytyy joltakin takalevykeskiötä tai 220mm jarrulevyä niin yv ->
Candy värillä tulee:
-Keskiöt.
-Usd keulan ala palat.
-Jotain pieniä osia.
Heti kun saan maalattua niin laittelen kuvia. Jos löytyy joltakin takalevykeskiötä tai 220mm jarrulevyä niin yv ->
Hyvältä näyttää. Kavennappa tankoa joku sentti päistä 
Monkeyn osaa!
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
Kone ja takaiskarit on kiiltäviä, niin takahaarukka vois olla nätti erivärisenä..
Itse tehty alakauttanen, melkein valmiina vielä pitäisi keskeltä kohtaa taivuttaa "väärälle" puolelle. Olen suunitellu putken sillein ettei tulisi joka kulmalla vastaan eli, alkukäyrä taittuu moottorin alta väärälle puolelle ja leovincen äänenvaimennin tulee backstep kitin alta.

Ei sattuis olemaan kenelläkään minkäänlaisia piirustuksia tai räjäytyskuvia back step kitistä?

Ei sattuis olemaan kenelläkään minkäänlaisia piirustuksia tai räjäytyskuvia back step kitistä?
Tänään samalla mietin että mitä teen takakeskiön kanssa ja tuli mielee että onnistuiskohan jos laittais etukeskiön taakse 
Normaali rumpujarrukeskiö keskeltä poikki ja samanlailla etulevykeskiö keskeltä poikki, hitsaisin sen jälkee kiini ja saisi levyn+takarattaan kiini keskiöön. Olisiko mahdoton idea?

Normaali rumpujarrukeskiö keskeltä poikki ja samanlailla etulevykeskiö keskeltä poikki, hitsaisin sen jälkee kiini ja saisi levyn+takarattaan kiini keskiöön. Olisiko mahdoton idea?

Nyt tulee kyllä tyhmä olo kun tällasia kysyn, mutta onko mankin vakiokeskiö edes alumiinia?
Ja onko sulla alumiinin hitsaukseen sopivat välineet käytössä?
Ja näin pikaisesti mietittynä kuulostaa aika hankalalta. Tarvis varmaan ainakin jotkut pultit yhistämään kaks keskiönpuolikasta, tulis meinaan aika kovat voimat pelkän hitsisauman kestettäväksi.
Ite lähtisin ehkä miettimään myös, että olisko mahdollista pultata kaksi erillistä keskiönpuolikasta vanteeseen kiinni?
Tai sitten vaan ostaisin oikean levykeskiön.
Ja onko sulla alumiinin hitsaukseen sopivat välineet käytössä?
Ja näin pikaisesti mietittynä kuulostaa aika hankalalta. Tarvis varmaan ainakin jotkut pultit yhistämään kaks keskiönpuolikasta, tulis meinaan aika kovat voimat pelkän hitsisauman kestettäväksi.
Ite lähtisin ehkä miettimään myös, että olisko mahdollista pultata kaksi erillistä keskiönpuolikasta vanteeseen kiinni?
Tai sitten vaan ostaisin oikean levykeskiön.
Jotain ihmeseosta toi keskiö on, ei pysty ainakaan tietääkseni hitsaileen kestävästi.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Niin totta, kiinankeskiössä varmasti ihmeaineita jota ei voi hitsata ja voisi tulla rumaa jälkeä jos menee paljon pultteja läpite
Jos sorvais uuden keskiön on kanssa käyny mielessä. On vaan niin kallista (paitsi jos kävis kysymässä ammattikoulussa) ja pitäisi varmaanki olla hienot piirustukset.
Jos sorvais uuden keskiön on kanssa käyny mielessä. On vaan niin kallista (paitsi jos kävis kysymässä ammattikoulussa) ja pitäisi varmaanki olla hienot piirustukset.
Hyvä, nyt tulossa jotain omaakin ja mielenkiintoista 
-
piikkimonkes
Tosta sun taka-levyjarrusta sellasta vaan että kokeileppa ihan perus jääkaappi magneetilla sitä sun vanteen keskiöö. Jos se on alumiinia nii se magneetti ei tartu siihe ollenkaa ja jos tarttuu nii sitten jotai matallia.
Ittellä skyteamis on alumiiniset etu ja taka keskiöt, ett en mee nyt sanoo mittäää. Kokeileppa 
Öö, onkos nyt vähän asiat hakusessa. Kyllähän alumiinikin metallia on. Magneettihan tarttuu ainoastaan teräkseen ja ei nää keskiöt nyt sentään terästä taida olla.piikkimonkes kirjoitti:Tosta sun taka-levyjarrusta sellasta vaan että kokeileppa ihan perus jääkaappi magneetilla sitä sun vanteen keskiöö. Jos se on alumiinia nii se magneetti ei tartu siihe ollenkaa ja jos tarttuu nii sitten jotai matallia.Ittellä skyteamis on alumiiniset etu ja taka keskiöt, ett en mee nyt sanoo mittäää. Kokeileppa
E: Eli siis jos magneetti ei tartu napaan, ei voi sanoa, että se olisi alumiinia. Siitä saa tietää siis vain sen, ettei keskiö ole terästä. Sillä tiedollahan taas ei tee oikeastaan mitään.
Sorvaamal onnistuis varmaa kaikkein parhaiten 
Once a Bomber, always BOMBER!
Edelleen se takanapa on jotain metalliseosta, eli hitsaamiskelvotonta.
Komppaan StuntBomberia, sorvaaminen tai valmiin keskiön ostaminen on viisain ratkasu..
Komppaan StuntBomberia, sorvaaminen tai valmiin keskiön ostaminen on viisain ratkasu..
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: -Honda monkey näyttelykuntoon-
Ohooo, ei oo pitkään aikaa tullu päivitettyä täällä näin 
Manki on edistyny jonkin verran tässä muutama kuva.

Seuraavaksi pitää tehdä:
-Eteen jarrulevy (saa tarjota?)
-Backstep kit tehdään todennäkösesti itse jos vain onnistuu.
-Taakse teräspunos jarruletku.
Manki on edistyny jonkin verran tässä muutama kuva.

Seuraavaksi pitää tehdä:
-Eteen jarrulevy (saa tarjota?)
-Backstep kit tehdään todennäkösesti itse jos vain onnistuu.
-Taakse teräspunos jarruletku.
On se vaan komee peli
Tuleeko vakiovalotusta?
Monkeyn osaa!
Ei, tallissa odottaa maalausta yamaha aeroxin halogeeni valot.raisubbi kirjoitti:Tuleeko vakiovalotusta?
Selvä
Mites toi sivuposki on toteutettu tonne penkin alle?
Monkeyn osaa!