Mistä siä erotat tai siis huomaat, että on kiina heijastimet?kurri kirjoitti: Sivuheijastimetki taitaa olla kinuskeja.
Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kyllä sen huomaa jos tarkaan vertailee niitä, kiinan ihme muovia 
Honda monkey - it´s a legend
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Heijastimessa on prismat tollain puoliks, kahteen suuntaan. Stanleyssä on sillain tähtenä moneen suuntaan.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Aii jaa. Rnpäs ole itse niin tutkaillut noin noita heijastimia. 
Tohon vielä, ni vähän aikaa sitte oli muistaakseni viitisen (tai 6 en nyt muista tarkkaan) mankia myynnissä ja hintakaan ei ollut paha. Jos en ihan väärin muista niin myyjä pyysi 650€ kaikista niistä. Jos on samat pyörät ni hyvinhän tuo voittoa tekee jos saa tuon 1500e yhestä monkelista.
Kyllä mä kuitenkin tollaisen mankin ottaisin ennemminkin kun kiinarin. Ne vaan paukahtaa osiksi jos niitä ei huolla ja korjaa säännöllisesti. Mut sain oman mankin 400e:lla ja ihan toimiva (ekalla käyntiin) ja paperit ja kaikki. 
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Onko toi joku ihme manki? joetailin moposivuilta löysin
Kyllä se joku ihme Manki on...Honda Monkey Baja Africa. Aika massiivisen kokoiset nuo katteet, kun kattoo tota projektia/kasaamista. Sivun lopulla vaihdettu Honda Monkey Bajan tankki ja muovit. Tuollakin muutama kuva kyseisestä vempeleestä. Hauskan näkönen tosta etuviistosta parempi laatusessa kuvassa.
Tossa on kans yks ihme manki
tai voiko tota nyt mankiks sanoa.
Itseasissa tuo ei enää Monkey ole, eli ei kuulu Z-sarjaan. Tuo on Honda CT Motra, jota valmistettiin 82-83 ja myytiin kuten tossakin esitteessä lukee, tukevana vapaa-ajan vietto pyöränä. 
E: Tossa vielä lisää mainoksia Motrasta, kun muistelin MoParmonsterin niistä pitävän.
E: Tossa vielä lisää mainoksia Motrasta, kun muistelin MoParmonsterin niistä pitävän.
-
MoParmonster
ja myös japanin armeija käytti noita (?)
3v puolarikone ja alennusvaihde, menee melkein missä vaan. Tollasen vanteet kun löytäis jostain, vissiin 5.4tuumaa leveet 
Flirtin`with Disaster
4,5 heppaa huiput 30km/t,voi olla aika kova menemään pienimmällä vaihteella 
Varmasti
Menee vaikka puuhun jos oksat kestää...
Tuollasella ois aika kiva ajella pitkiä matkoja ja jotain mehtäpolkuja. Jousitus taitaa olla aika hyvä 
Olisivat voineet laittaa mankiinkin tommosen paremman keulan 
Honda monkey - it´s a legend
Alkoi itseä himottaan mankiin tommonen alennusvaihteellinen laatikko. Olis aika nätti peli sinänsä.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Samat sanat, pitäsköhän lähtä Jappaaaniin ettimään jostakin armeijan huutokaupasta tai romuvarastosta, tuskimpa nuitakaan maailmassa liikaa.
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Oikeastaan mankin etujousitus ei ole kovin huono, mutta kun kuluu niin alkaa klappaamaan. Takajousitus sen sijaan on aika onneton, mutta kyllähän tuo välttää.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
http://www.youtube.com/watch?v=0lmIQ_zZ9T8
helmi pelihän tollanen motra ois juu.
Ei sinne jaappaniin varmaan pakko oo lähtee, laittaa vaan mamasanille tilausta et mä haluun tollasen
http://mamasan.fi/
Tuollasen alennusvaihdelaatikon varmaan sais sovellettua jostain hondan mönkkäristäkin mankiin jos sellasen välttämättä haluaa, mutta muistelisin että aluetta ei voi vaihtaa kun pysähdyksissä.
helmi pelihän tollanen motra ois juu.
Ei sinne jaappaniin varmaan pakko oo lähtee, laittaa vaan mamasanille tilausta et mä haluun tollasen
http://mamasan.fi/
Tuollasen alennusvaihdelaatikon varmaan sais sovellettua jostain hondan mönkkäristäkin mankiin jos sellasen välttämättä haluaa, mutta muistelisin että aluetta ei voi vaihtaa kun pysähdyksissä.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Ei monkiin oikein tartte alennusvaihdetta, ykkösvaihteella manki kiipee vaikka puuhun jos pidot riittä, niin totes TM.
Inner on paska.
Inner on paska.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
-
MoParmonster
juQ kirjoitti:Inner on paska.
Aamen
Olen pitkään tätä miettinyt: mikä on ettei kukaan (suomessa) arvosta noita 3v puolautomaattikoneita, mikä tekee niistä niin epämiehekkäitä ettei niillä kukaan aja?
miksi, oi miksi
Flirtin`with Disaster
-
ukkoperkele
- Viesti:
Älkää ny pelotelko et inneri on paska ku postisa tulos semmone laitos
(
)
Kyl mun mielestä puolari on ihan hauska, tolla magnumillakin (4-tahti tunturi
) ajelee ni on se ihan mukava ajella.
Kyl mun mielestä puolari on ihan hauska, tolla magnumillakin (4-tahti tunturi
Gas, grass or ass. No one rides for free
viewtopic.php?f=2&t=3940
Tuossa linkki Tunskatopikkiin. Mä ainakin annan täydet respectit puolarille. Kiikarissa projektikuntoinen puoltomaatti. Se on hauska peli jos paljon täytyy hakea esim. Bensaa. Reppuun yksi kannu ja toinen kannu kytkinkäteen
Tuossa linkki Tunskatopikkiin. Mä ainakin annan täydet respectit puolarille. Kiikarissa projektikuntoinen puoltomaatti. Se on hauska peli jos paljon täytyy hakea esim. Bensaa. Reppuun yksi kannu ja toinen kannu kytkinkäteen
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
-
ukkoperkele
- Viesti:
Silti oot laittanu 110 kytkimen tohon sun puolari koneesee 
Gas, grass or ass. No one rides for free
No kun mulla oli mennyt toi puolarin kytkinrumpu paskaks. Siittä oli murtunut yksi sellainen pikkujousen ''nysä''
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_