Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Oisti kirjoitti:Tarvitsisi tilata uutta osaa Mankiini, joten tarvitsisin nettisivuista/ostopaikoista tietoa liittyen:
- Mistä yläkautta tuleva tehoputki kannattaisi ostaa?
- +10cm takahaarukka, niin mitkä ketjut sen kanssa?
- Mitkä rattaat?
Kyseessä tuo ylempänä kuvissa oleva vihrea Z50A puoliautomaatti.
Tanko alkup. ja sekin vaihtoon. Minkälaiset kiinnikkeet / tankoa suosittelette?
ketjut kannattaa ostaa kmc:n vahvistetut ja 140 lenkkiset
Ja ihan normi mankin rattaat
ja kiinnikeet jotkut ihan hondan omat ja tangoksi vaikka timleissi
Mitkä virit sulla on? (Mun mielestä sulla on ihan Honda Monkey Z50J, allekirjoituksessa lukee Z50A, joka on mielestäni jäykkäperäinen, pilkunviilausta )
Vähän mielipideasiahan tuo on aina että onko pilannut vai ei...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Mun mielestä orkkiksen saa maalata ja tuunata jos siitä tulee hienompi mitä ennen oli. Ja muutenkin vitun moista valitusta aina kun mennään maalaamaan orkkismanki vaikka orkkismaaleja saa kaupasta. Itekkä en tykkää kun joku rothmans mennään maalaamaan violetilla, mutta esim. tuo mun manki, kun kaikki sanoivat että älä mene maalaamaan tota, totta kai maalaan kun tankissa järjettömät klommot, haalistunut, raapaleinen yms, jos tankki yms olisi ollut edes lähes virheettömät en olisi maalannut vaan laittanut hyllylle ja ostaa uusi tankki+sivuposki. Heefeeldikin joskus kyseli vaihtaa omaa tankkiansa mun tohon välimalli tankkiin niin ei enää löytynyt kiinnostusta kun lähikuvia otin...
ukkoperkele kirjoitti:Mun mielestä orkkiksen saa maalata ja tuunata jos siitä tulee hienompi mitä ennen oli. Ja muutenkin vitun moista valitusta aina kun mennään maalaamaan orkkismanki vaikka orkkismaaleja saa kaupasta. Itekkä en tykkää kun joku rothmans mennään maalaamaan violetilla, mutta esim. tuo mun manki, kun kaikki sanoivat että älä mene maalaamaan tota, totta kai maalaan kun tankissa järjettömät klommot, haalistunut, raapaleinen yms, jos tankki yms olisi ollut edes lähes virheettömät en olisi maalannut vaan laittanut hyllylle ja ostaa uusi tankki+sivuposki. Heefeeldikin joskus kyseli vaihtaa omaa tankkiansa mun tohon välimalli tankkiin niin ei enää löytynyt kiinnostusta kun lähikuvia otin...
No toihan nyt on ihan täyttä shaisse puhettakun tankin klommot pystyy korjaamaan.. ja oli mullakin niitä lommoja omassa tankissa
E: Niin siitä mun mankista tulikin hienompi mitä ennen oli
Viimeksi muokannut Odyssea, 21.03.2010 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ukkoperkele kirjoitti:Mun mielestä orkkiksen saa maalata ja tuunata jos siitä tulee hienompi mitä ennen oli. Ja muutenkin vitun moista valitusta aina kun mennään maalaamaan orkkismanki vaikka orkkismaaleja saa kaupasta. Itekkä en tykkää kun joku rothmans mennään maalaamaan violetilla, mutta esim. tuo mun manki, kun kaikki sanoivat että älä mene maalaamaan tota, totta kai maalaan kun tankissa järjettömät klommot, haalistunut, raapaleinen yms, jos tankki yms olisi ollut edes lähes virheettömät en olisi maalannut vaan laittanut hyllylle ja ostaa uusi tankki+sivuposki. Heefeeldikin joskus kyseli vaihtaa omaa tankkiansa mun tohon välimalli tankkiin niin ei enää löytynyt kiinnostusta kun lähikuvia otin...
No toihan nyt on ihan täyttä shaisse puhettakun tankin klommot pystyy korjaamaan.. ja oli mullakin niitä lommoja omassa tankissa
E: Niin siitä mun mankista tulikin hienompi mitä ennen oli
Sano miten muuten kun kittaamalla? Kun monet klommoista oli niin teräviä ettei olisi varmaan mikään vesi+pakkanen toiminu. Sitten oli yks järjetön klommo päällä. Siittä kylmäspri jutusta en ollu sillon vielä edes kuullut...
Itellä ei toiminu kumpikaan noista oikomis jutuista vaikka ei ole ees teräviä/ pienä lommoja kun 2 isoa mutta ei kovin syviä.. ja koitin lämmittää eri lämpösiks ja eri kylmä jutuil mutta ei onnistu ja pakkanenkaan ei tominu
Tuossa tyypit kinasteli aikasemmi jostai rothmassien maalailusta, nii tuli vaan mieleen et nytten mitä oon seuraillu, niin rothmans ei näyttäis ees olevan kovin harvinainen värimalli. Onha täällä foorumilla yli puolenkymmentä rothmans topiccia. Ja nettimotossa on paljon useammin myynnissä rothmasseja mitä vertaa tähän tivoli pinkki-turkoosi-valkoseen monkiin minkä itekki omistan. Tai sitten se välimallin valko-sininen, joka esim. ukkoperkeleellä oli. Niitä vielä vähemmän.
Ukkoperkeleellä olevaa mallia ei oo paljoo mitään jäljellä,helvetti ku pappan naapurilla oli sillanen,muttaku se anto sen tyttären pojalle ja se tyhmä meni vaihtamaan sen johonkin vitun roxiin. Nää on just näitä tyhmiä,ku ei älyy säilyttää sillasta
Jesse95 kirjoitti:Nää on just näitä tyhmiä,ku ei älyy säilyttää sillasta
Kiitti vaa Eikai, mut kyl muaki välillä vituttaa että menin maalaamaan, mutta sittenkun muistin ne klommot niin ei sellaisella olis kehannu edes ajaa Mutta, don´t worry oon 90% varma että toi menee entisöintiin joskus Varmaan mopo-iän jälkeen