Sivu 1/4
Dax projekti
Lähetetty: 25.02.2015 22:56
Kirjoittaja Halaro
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 25.02.2015 23:27
Kirjoittaja onkimato
Sitten kun lyöt tähän kunnon pataa paikalleen niin voisin ostaa tuon Daytonan rutjakkeen parempaan talteen.
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 26.02.2015 23:41
Kirjoittaja Halaro
Kesällä lähtee irti tuo kone. Ei viitsi aikaisemmin irrottaa kun se kuitenkin suorittaa virkaansa pitämällä jalkaa kiinni.
Vuotaa öljyä jostain, ei ole ollut kiinnostusta tutkia mistä. Hinnaltaan kuitenkin kertakäyttötuote. Magneetonkopan kierteistä yksi vedetty vituiksi ja taitaa olla kytkimen mutterikin taas auki.
YV:llä voidaan katsoa hinta kuntoon.
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 26.02.2015 23:44
Kirjoittaja silvjorr
Finally thread about that bike!
BTW front end arrived, i will take some pictures on weekend
Silver
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 01.03.2015 14:54
Kirjoittaja Halaro
Putken mallailua. Ei oikein miellytä omaa silmää.

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 01.03.2015 15:14
Kirjoittaja panda
No joo, ei tuo kyll oikee mätsää

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 30.04.2015 15:21
Kirjoittaja Halaro
Mitään ei oikeastaan ole tapahtunut. Luultavasti tämä putki tulossa tähän mopoon:
Ei tuo tämänhetkinen putki välttämättä niin pahannäköinen ole kuin aluksi ajattelin, mutta vaihtoonhan tuo on laitettava kuitenkin. Jokusen kuukauden sisään sitten isompaa päivitystä.

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 30.04.2015 17:06
Kirjoittaja maukaskurpitsa
Omaa silmää ainakin miellyttää daxissa enemmän alakautiset putket. Älä ainakaqn tuota nykyistä hävitä jos uuden hommaat, voi sitten vaihdella putkia jos toinen rupee kyllästyttämään

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 30.04.2015 17:57
Kirjoittaja Halaro
Vertailun vuoksi sovittelin vielä vakioputkea, on tuo kyllä paljon parempi.

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 30.04.2015 18:36
Kirjoittaja maukaskurpitsa
Nojoo onhan toi kyllä vakioputkellakin varsin upea peli
Vakioputkella tollanen hillitty ja klassinen sliipperi, kun taas tolla alakautisella on enemmän sellanen moderni loookki. Tästä näkisin mieluusti vähän useamminkin kuvia

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 01.05.2015 20:50
Kirjoittaja Tokzz
Vakioputki on aika kamalan näkönen.

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 02.05.2015 12:43
Kirjoittaja honkleibomba
Tuo vakioputki on todellaki aiva karmia tapaus, alakauttane piä vaa kiinni mikä oliki

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 02.05.2015 16:58
Kirjoittaja monsimies
Alakauttasen änkkää lyhennät vähän niin vois olla paremman näkönen?
Toi vakioputki on aika hirvee.

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 02.05.2015 17:45
Kirjoittaja keksu98
Mielestäni alakauttanen istu tohon paremmin. Mutta toisaalta enemmän orkkiksen näkönen tuolla vakioputkella

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 02.05.2015 18:11
Kirjoittaja Minkey
Vakioputkella tosiaan näyttää paljo alkuperäsemmältä kuntaas toi alakauttane oikee thöönink
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 06.07.2015 08:07
Kirjoittaja Halaro
Oli niin hyvät alennukset webikellä että päätin tilata pientä kivaa.
Eli tarkoituksena päivittää tekniikka tuosta kiinapaskasta parempaan. Kuitenkin tänä vuonna pitäisi olla jo ajossa. Mainittakoon nyt kuitenkin tärkeimmät:
1 x [SP TAKEGAWA] SUPER HEAD 4 Valve + R SCUT Big bore Kit 106 cc (01-05-8027)
1 x [SP TAKEGAWA] SUPER STREET Outer Rotor (05-02-0018)
1 x [YOSHIMURA] Mikuni TM-MJN26 Carburetor Kit (770-404-1000)
Vielä pitää hankkia aika paljon osia tuota konetta varten, mutta päivitellään lisää kun saan osat itselle.
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 15.07.2015 09:11
Kirjoittaja Halaro
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 15.07.2015 11:26
Kirjoittaja ZJ90
Vai että rahamies.
kateeksi käy...
edit. Mikä iskutilavuus tähän nyt tulee (106cc?) ja minkä kokoiset venat tuossa kannessa?
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 15.07.2015 11:38
Kirjoittaja Halaro

Iskutilavuus on tuo 106cc
oikeasti 105.6cc, piti päästä pätemään
Poraus 57mm ja isku 41.4mm(vakio)
Imuventtiilit: 21.5mm x 2
Pakoventtiilit: 18.5mm x 2
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16.07.2015 00:47
Kirjoittaja Monsiriider
Ihan mielenkiinnosta kysyn paljonko noi osat makso yhteensä?

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16.07.2015 08:18
Kirjoittaja Mango
Osta vaan se 5-vaihteinen vaihteisto. Olis kisasempi

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16.07.2015 11:24
Kirjoittaja ZJ90
Joo ja DOHC kansikin pitäisi olla.
Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16.07.2015 12:11
Kirjoittaja jinkumies
Kelpais itellekki tuo kansi!

Re: Dax ikuisuusprojekti
Lähetetty: 19.07.2015 11:31
Kirjoittaja Halaro
Monsiriider kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn paljonko noi osat makso yhteensä?

En jaksanut laskea, mutta olisi siellä ollut kalliimpiakin tarjolla.
Re: Dax projekti
Lähetetty: 19.07.2015 14:04
Kirjoittaja panda
Noni, komiat on leegot. Kiva että jotku jaksaa virittää noita 110 vielä

No ei vaa kyllä tuo pieksee mennen tullen jo kaiken maailman ~160cc koneet ku kunnolla laittaa

Messevä tuo mäntä kyllä, siihen vois vaikka rakastua <3 Nii ja minkä nokan otit tuohon settii?