Sivu 1/1

Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 23.04.2019 16:11
Kirjoittaja ffjuro
Elikkäs eka mopoksi ostin mankin ja ostopäivänä huiputin noin 55kmh ja ei ollut vikoja mutta huomasin toissapäivänä että mopo ei kulje samallalilla kuin ennen joten aattelin että kaasarissa ois paskaa. Noh sitten aloin vaihtaamaan kaasaria koska sain kaupan mukana täysin uuden kaasuttimen niin mikäs kun uusi tilalle. Kaasarin sain paikalle ja kun käynnistin mopon niin kierrokset miljoonassa vaikka neulan sokka ylimmällä ja luisti liikkuu normaalisti ja on alhaalla :| kaasukahvassa ei ole alussa yhtään semmoista pelivaraa mikä oli ennen kaasuttimen laittoa ja mopo ei pysy käynnissä ilman ryyppyä. Niin ja kun antaa kaasua niin mopo ei vastaa siihen normaaalisti vaan on hiljaa ja hetken päästä vasta polttaa bensat koneessa. Antakaa konkarit vinkkejä mikä vois olla tai miten vois korjata nii ei tarttis avata lompakkoa huoltamolle. :wink:

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 23.04.2019 16:38
Kirjoittaja kiinanpaska
imuvuoto

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 23.04.2019 16:47
Kirjoittaja ffjuro
No tillaan imusarjaan suoraan uujet tiivisteet nii katsotaan.

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 23.04.2019 17:14
Kirjoittaja ffjuro
Voiko johtua jos kaasarin ja imukaulan välissä olevassa bakeliitti tiivisteessä on pieni halkeama ?

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 23.04.2019 22:20
Kirjoittaja ffjuro
Mitenhän kaasukahvan alkuun saisi sen pelivaran ?

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 24.04.2019 13:00
Kirjoittaja kiinanpaska
Säätämällä vaijeria, kannattaa tehdä kaasarin ja imukaulan välinen (bakeliitti väliin kans) ja imukaulan ja kannen välinen tiiviste itse esim. maitopurkista, itsellä kiinalaiset tiivisteet ei toiminu ollenkaan niin tein itse ja hyvin pelitti.

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 24.04.2019 13:23
Kirjoittaja ffjuro
Kiitos vinkeistä ja unohdin sen mainita että vaijeri on jo löysimmällä mahdollisilla säädöillä

Re: Apuja ekakertalaiselle kaasarin huollossa

Lähetetty: 28.04.2019 21:54
Kirjoittaja kiinanpaska
no sitten voi lyhentää kaasuvaijerin kuorta, kannattaa ottaa maltillinen määrä, esim 1-2cm