Stunttimanat

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
PeZq
Viestit: 175
Liittynyt: 08.09.2008 21:31
Paikkakunta: iso joki

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja PeZq »

ssdake kirjoitti:Mites, mitkä välit ois parhaat tulevaan stuntti manaan? 14mm kassu, vakio putki avarammalla alkukäyrällä, pitäs jaksaa keulia mutta myös kulkee sen 55 vähintään.
Olisko joku 14-42? tai 15-
Honda Stunting
Tumedi
Viestit: 146
Liittynyt: 11.01.2010 18:23

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Tumedi »

mul oli 14 42 meni tasasel joku 41 ja alamäkee 45 laitoin 16 42 ni ei enää huud ja kulkee joku 50
ssdake
Viestit: 125
Liittynyt: 29.09.2009 21:00

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja ssdake »

Mutta sulla tais olla vakio 9mm kaasari? Täl hetkellä 14-40 välit, voisin antaa vaan olla niin luulis kirmaavan sen 55 kun nyt menee noin 50 ja kaasarista ei oo viel porattu kuria, (tietääkseni).
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Mitkä olis sopivat välit jinkkuun kun olis tulossa 72cc, ja on myös 16mm Mikuni, ja putkikin on avara, ite aattelin 17/42 välejä tai tai 17/40 ? Eli jinkussahan vakiona olevat rajottamaton CDI ja 23/20 venanen kansi.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
ConneX
Viestit: 319
Liittynyt: 03.10.2009 22:35
Paikkakunta: Espoo

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja ConneX »

No mulla on 17/39. Menee sen 70kmh suoral eikä huuda.
PeZq
Viestit: 175
Liittynyt: 08.09.2008 21:31
Paikkakunta: iso joki

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja PeZq »

Mulla oli hetken 70cc:n kans 15-42 välit, stuntti-käyttöön. :D keuli hyvin viä 3 ja 4 kaasusta.
Honda Stunting
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Jakke »

joo no on noita rattaita tallissa 14 (x2), 15, 17 ja takahampikkaita, 35(x2) ja 39, tulisko noista mitään? :D vaikka toi 15/39 ?
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Plague
Viestit: 114
Liittynyt: 08.07.2009 19:36
Paikkakunta: Kuopio & Heinävesi

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Plague »

pitkillä väleillä saa paljo kovemmista vauheista keulittua, ja helpompaa.. jos vaa on ruista ranteissa :D itellä oli vaikeempaa keulia 14/39, sit laitoin 16/39 nii johan alko nousee, 60 saa polvi penkillä nostettua ilman kytkimen hajottamista :twisted: ja mankissa 72cc sylkkä ja kansi, 19mm jingke (20mm dellorto ei vielä säädöissää), tehari ja ohitin.. sitte on stunttailuun jinkun keula ja lyhennetty tarakka ottaa klo 12, ja oon tehny myös 3kpl takajalkatappeja mitkä tulee alempaan iskarin kiinnityksee ja pysyy kiinni mutterilla, 2kpl ois ylimääräsiä yv jos kiinnostaa :wink:
-94 PunaMusta joka jonnevuosina raiskattu.. Nyt taas kohti orkkista.. OSTAN PUNAISET ISKARIT
-82 Puolaatomaatti. Suttii ja paukkuu, MYY OSIA!
seppo96
Viestit: 189
Liittynyt: 15.04.2009 17:52
Paikkakunta: lahti

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja seppo96 »

Onko täältä kukaan tehny sellasta säädettävää kekerautaa et siin on sellassii reikiä et voi pidentää ja lyhentää?
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja HPT »

Liian lyhyillä väleillä vääntö ei pääse oikeuksiinsa ja näin ollen on vaikeeta keulia...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
nikke95
Viestit: 37
Liittynyt: 09.02.2010 22:37
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja nikke95 »

itellä on 16/35 välit joku zonzeng kaasari 19mm soikee,minicrossin putki ja rajoittamaton cdi. hemmetin helppo vetää matkaa noilla ja circleki onnistuu jotenki 2 vaihteella. menee tasasel joku 65-70 ja 60 vauhista saa pomppauttamal ilma kytkintä keulan hyvin ylös.. vakio tarakka menee todella helposti maahan nii koulus nytte ruvennu tekeen keulinta rautaa mikä ottaa noin 12 kiinni.. löysällä keulalla ja jöykemmillä iskareil ja timeles minicros tangolla on hhemmetin helppo keulia :)
pomperimasa
Viestit: 87
Liittynyt: 13.07.2010 15:55
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja pomperimasa »

mitkä olis hyvät välit mankiin että menis joku 70 ja jaksais keulii?

avarrettu imu- ja pakoaukko, tehari, 20 mm kaasari
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

14 tai 15/35?


Imo stunttimanassa pitää olla käppäri, vahvistettu vakiotarakka/keulimisrauta, levykeula, koroiskarit, vähän matalemmat sarvet kun vakiot on (esim timeless) ja hitucen viriä, (isompi kaasari, putki, ohitin ja välit) :D
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Miks pitää olla levykeula ku vakiokeula keveempi ja keulii viä herkemmin :D Härskisti toi mun manki nyt keulii kun kolmoselta ihan kepeesto kaasusta ykkösellä, ei tarvi kun vähän koskee kaasukahvaan ni meinaa mennä jo ympäri. 110cc, laskettu kansi, 22mm mikuni, 17/35
Gas, grass or ass. No one rides for free
Oku
Viestit: 21
Liittynyt: 18.06.2010 14:03

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Oku »

ukkoperkele kirjoitti:Miks pitää olla levykeula ku vakiokeula keveempi ja keulii viä herkemmin :D
Esim. ei oo nii väljä ja levykeulal helpompi vetää endoo?
toppppppsu
Moderaattori
Viestit: 1362
Liittynyt: 19.11.2009 20:58
Paikkakunta: Rauma

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja toppppppsu »

ukkoperkele kirjoitti:Miks pitää olla levykeula ku vakiokeula keveempi ja keulii viä herkemmin :D
Ihan vaan oman turvallisuudenkin kannalta ettei katkee kun keula tulee alas ja endotkin menee 100% helpommin :D
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
santtu312
Viestit: 27
Liittynyt: 14.08.2010 22:58

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja santtu312 »

pomperimasa kirjoitti:mitkä olis hyvät välit mankiin että menis joku 70 ja jaksais keulii?

avarrettu imu- ja pakoaukko, tehari, 20 mm kaasari
mulla on 14/42 ja viriä on 16mm kaasari tehari ja piperi
tehosekoitin
Viestit: 1
Liittynyt: 19.11.2009 13:27

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja tehosekoitin »

itelläni on viriä 110cc kone, homemade putki ja 14/45 välit.
Pekko
Viestit: 517
Liittynyt: 13.06.2007 12:18
Paikkakunta: Lohja

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Pekko »

Mulla on 9mm keke, 15/42, Racing CDI- boksi ja tehari. Keulii vielä nelosellaki pienestä nykäsystä ja vääntääki ihan hyvi. Yleensä keulin kakkosella tai kolmosella. Parhaimmillaa menny varmaa joku 400m. Yhellä kädelläki joku 50m. Seuraavaks pitäis sitte circlee ruveta harjottelee.
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Onko kukaan tehny mitään muutoksia mankin öljyn kiertoon että saa varmasti öljyä keuliessa? Kovin paljon liikaakaan öljyä ei voi laittaa tai sen huomaa tehossa ja huipuissa.
Kassµ
Viestit: 731
Liittynyt: 19.08.2010 22:12
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Kassµ »

Näksä kirjoitti:Onko kukaan tehny mitään muutoksia mankin öljyn kiertoon että saa varmasti öljyä keuliessa? Kovin paljon liikaakaan öljyä ei voi laittaa tai sen huomaa tehossa ja huipuissa.
Onko sillä öljyn liikaudellakaan niin hirveästi väliä ? Oma toimii ihan hyvin vaikka melkeen täyteen pistäisikin. :roll:
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Näksä »

On sillä sitä väliä että manki mikä menee normisti vaikka 60 nii menee muutaman desin yliannostuksella 40.
NiGo
Viestit: 41
Liittynyt: 04.06.2010 19:00
Paikkakunta: Eura

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja NiGo »

Näksä kirjoitti:On sillä sitä väliä että manki mikä menee normisti vaikka 60 nii menee muutaman desin yliannostuksella 40.
Kuinka paljon tarkalleen mankii pitäs laittaa öljyy ? (C)
Karhunen
Viestit: 113
Liittynyt: 07.10.2009 12:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Karhunen »

edit. juu sori oli vähän metsään vastaus
Viimeksi muokannut Karhunen, 26.10.2010 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Stunttimanat

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Puhuttiin kyllä koneen öljyistä, jos vähääkään luit edellisii viestei.
Vastaa Viestiin