Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Ei ole imuvuotoja, testasin axella. eli missä ois vika
Honda Monkey -91 orkkis
Masai DB 72cc -08
Masai DB 72cc -08
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
On sulla sitten ilmeisesti imuvuoto, mutta miks teet monta eri kysymystä aiheesta kun tiedät jo vastauksen?
Korjaa ny se imuvuoto ensin ja sitten jos ei toimi alat pyytään apua..
Korjaa ny se imuvuoto ensin ja sitten jos ei toimi alat pyytään apua..
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Pystyiskö kukaan sanomaan että minkä kokoinen pääsuutin olisi 110cc koneeseen sopiva soikean 22mm kanssa. Joo tiedetään ettei kaikissa suuttimen koko ole sama, sekä että kokeilemalla selviää. Mutta tietäisi suunilleen sopivan kokoisia hommata. Tai sama juttu jos laittas soikean 19mm kaasarin 110cc koneeseen
Honda Monkey -91 orkkis
Masai DB 72cc -08
Masai DB 72cc -08
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
ideoita miten saan imukaulan korvan korjattua ilmatiiviiks? kemiallinen metalli ei oikee wörki...
ps. eihän kellää oo 9mm keihinin imukaulaa...
ps. eihän kellää oo 9mm keihinin imukaulaa...
Ostetaan Hondan sivukoppa tai mikä kate nyt se onkaan... ehjä mielellään värillä ei väliä... Myös mittarinpyöritin 12mm akselille ois hakusessa!
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
hitsaus on oikeestaan ainut oikee vaihtoehto... en vaan tiedä minkälaista valua nuo imukaulat on hitsata... hitsauksen jälkeen reikien ja tiivistepinnan koneistus kuntoon...
Köyhän on pakko yrittää??
kiina mökkäri 86cc tomaatti monkey-type
äxä2013 S1 75cc viilattu plussu 26?mikke 14-42
äxä2012 Sym jetbasix jotain putkiviritystä
äxä1998 S 73cc p+ 19mm lortto arrow? 13-42
äxä1997 puolari monkey 16mm lortto 15-35
äxä.... jotain pappa solikoita
kiina mökkäri 86cc tomaatti monkey-type
äxä2013 S1 75cc viilattu plussu 26?mikke 14-42
äxä2012 Sym jetbasix jotain putkiviritystä
äxä1998 S 73cc p+ 19mm lortto arrow? 13-42
äxä1997 puolari monkey 16mm lortto 15-35
äxä.... jotain pappa solikoita
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Mitäs eroa on eri vuotisilla keihinin 9mm imukauloilla? käykö kaikki kaikkiin kaasareihin? ja mitäs 12mm imukaula aiheuttaa muuten vakios hondassa?
Ostetaan Hondan sivukoppa tai mikä kate nyt se onkaan... ehjä mielellään värillä ei väliä... Myös mittarinpyöritin 12mm akselille ois hakusessa!
-
- Viestit: 594
- Liittynyt: 15.07.2012 20:31
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Mitäs kannattaisi säätää, kun kun vanhalla kaasarilla antoi kaasua matalilta/keskikierroksilta täysille kierroksille ja kierrokset nousivat nopeasti hyvin ylösasti. Noh uudella kaasarilla siirryttäessä matalilta/keskikierroksilta täysille kierroksille niin kierrokset nousevat hitaasti ja vaivalloisesti ylös, ihan kuin ei jaksaisi vetää välejä mutta jaksoi vanhalla kaasarilla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Nyt tarvittais monkeytnettiläiset apua! mulla on siis mankissa kiinni 125cc lifan ja ostin mikunin 26 mm kaasarin ja ei tahdo mennä säätöihin, ja tuossa mikunissakaan ei muuta säätöä ole kuin neula ja tyhjäkäynti, neulaa kokeiltu vähän jokasuuntaan mutta mikään ei tunnu auttavan, onko kaasari jotenki liian iso vai mistä kiikastaa
Jincheng Monkey 125cc
Honda Monkey -81 puolari (EX)
Skyteam Monkey 110cc (EX)
Jincheng Monkey 125cc (EX)
Honda Monkey -81 puolari (EX)
Skyteam Monkey 110cc (EX)
Jincheng Monkey 125cc (EX)
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Minkä kokonen imukaula sulla on, jos on liian pieni, niin voi olla vaikeaa saada säätöihin.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Imukaula on samankokonen ku kaasarin reikä.
Jincheng Monkey 125cc
Honda Monkey -81 puolari (EX)
Skyteam Monkey 110cc (EX)
Jincheng Monkey 125cc (EX)
Honda Monkey -81 puolari (EX)
Skyteam Monkey 110cc (EX)
Jincheng Monkey 125cc (EX)
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Mistäköhän saisi tyhjä käynti suuttimia? Ja osaisko joku kertoo minkä kokone pitääs olla ku on 20mm soikiee jingke ja 72cc? Sen takia vaihtaisin ettei sillee "booaa"/hyydy ku kaasusta kiskasee. On kyllä aika hidas kaasu vaste ja pitää tasaisesti ruveta kaasuttaan ettei hyydy ja sitten sammu
No brain, no pain.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 19.10.2013 00:57
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
mistä mahtaa johtua ku manki on alkanu röpöttää? kyseessä skyteam, deni 16mm(?),74 suutin, kuriton imukaula ja sitte nhrc ja power filtteri. Tähän asti toiminu hyvin tolla 74 suuttimella(syksyllä vaihoin), ja sitä ennen kokeilin 72 suutinta,kävi liian laihalla ja sammu joka risteyksee..
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Röpöttäminen viittaisi liian isoon suuttimeen. Voithan sä kokeilla säätää myös neulaa.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Minkäkokoiset suuttimet muilla ollu sopivia skyteamin kanssa 16mm poratulla imukaulalla?
-
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Skyteamin vakiokaasarilla eli 16mm soikeella?
Mulla pelittää hyvin kesät talvet 30 suutin
Mulla pelittää hyvin kesät talvet 30 suutin
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Joo vakiokaasari. Enkä tarkottanu tk suutinta..
-
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Hupsista saatana
muistin vaan sen jonkin numeron minkä oon nähny sielä mut se taiski olla sitte tk...
kävimpä sitte purkamassa oman kaasarin ja otin suuttimen irti, niin perkele siinä mitään numeroita näkyny
E: Mototin mukaan vakiosuutin on numeroa 60, ja tuo on pelittänyt oikein hyvin.
muistin vaan sen jonkin numeron minkä oon nähny sielä mut se taiski olla sitte tk...
kävimpä sitte purkamassa oman kaasarin ja otin suuttimen irti, niin perkele siinä mitään numeroita näkyny
E: Mototin mukaan vakiosuutin on numeroa 60, ja tuo on pelittänyt oikein hyvin.
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Eikö muka kaasua nopeasti kiskasemalla booaa aika paljon vakiosuuttimella?
-
- Viestit: 435
- Liittynyt: 09.06.2012 22:15
- Paikkakunta: Seinäjoki, the asshole of the South Ostrobothnia
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
muistaakseni sammutin oman läjäni tällä tavalla virtalukon ollessa paskana
Monkeyt.netin orja nro. 4432
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
tomppa hyvä su sanoo ku lähet varmaa ambulanssiaki pakoo vitu kirahvikyrpä :D t owaza
Sierra -93 2.3 DOHC goes sututu
Mondeo -02 ST220
Z50J -87 & -93 ikuisuusprojektit
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Ne kaasarin säädöt on täysin yksilöllisiä mopoissa. Vaikka jollain olisi samat säädöt kaasarissa kuin sulla ja mopo toimisi hyvin sinulla, niin ei se sama kaasari samoilla säädöillä toimi jonkun toisen mopossa välttämättä hyvin.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Kyllä vain, mutta ajattelin että jos useampi kertoisi esim suuttimen kokoa niin kyllä se suuntaviivoja antaa.
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
19mm soikeissa kaasareissa on aika monessa vakiona se 75, joka pelittää hyvin 50-110cc moottoreissa pelkän neulan korkeuden vaihtamalla.
Meillähän taisi olla tuollekkin asialle oma topikki, missä kerrottiin yleisiä suutin kokoja erilaisille kaasareille.
Etsi toiminnolla saattaa vielä löytyäkkin.
E: hups, asia olikin 16mm kassusta, mut nojoh.
Meillähän taisi olla tuollekkin asialle oma topikki, missä kerrottiin yleisiä suutin kokoja erilaisille kaasareille.
Etsi toiminnolla saattaa vielä löytyäkkin.
E: hups, asia olikin 16mm kassusta, mut nojoh.
Husqvarna TE 450 '08
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
EX Puna-valko välimalli: https://imageshack.com/a/F6wQ/1
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
62 suutin toimii itellä kesät talvet.
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
juha ei ole stuntajaminen
-
- Viestit: 73
- Liittynyt: 07.04.2012 22:18
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
68 itellä ja toimi täydellisesti ja kaikki kuristukset pois ja vapaavirtaus suodatin, neulan sokka toisiks alimmassa lovessa. Saattaa se vakiosuuttimellakin toimia, mutta käy niin laihalla et saattaa vaikka reikä tulla mäntään Nämäki koot on niin tapauskohtasia että kannattaa ostaa suoraan useempaa kokoa vaikka 66-72.
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: 08.06.2013 13:31
- Paikkakunta: Juva
Re: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Noniin, nyt joku viisas manki jätkä vois kertoo vähä vinkkejä! Eli moottori on vasta ostettu 125cc lifan noin 250km ajettu niin tänään purin kaa sari ihan huvikseen katsoin mikä suutin siellä on ja otin suuttimet irti ja sitte kokosin iha oikein koko kaasarin. Ja sitte hyvin tuntu pelittävän, mutta sitten lähdin ajamaan vähä siinä vejättelin ja hetken päästä manki alkoi booata ja vastasi kaasuun huonosti. No sammutin ja huomasin heti että kone todella kuuma vaikka oli ajettu vasta 5min. sitten ajoin kotiin ja otin tulpan irti niin se oli ihan valkoinen. Sitte säädin kaasarin ihan näiden sivujen mukaan mutta ei mitää auttanut laihalla käy siitä huolimatta .. Eli osaisko joku auttaa?
Skyteam Monkey: Lifan 125cc,22mm kaasari 14-26 välit minicrossin putki