Haku löysi 9 tulosta
- 08.12.2009 19:57
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385781
Re: Virityssylinterit
toimiiko 125cc kansi 72cc?
- 19.05.2009 21:48
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385781
Re: Virityssylinterit
mulla pitää vielä vähän nakutusta,mutta viikonloppuna muokkailen vielä mäntää.
- 15.05.2009 21:37
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385781
Re: Virityssylinterit
Tänään tuli postissa emc tilaamani sylinterisarja 72cc 87->. Saako sen toimimaan uuen mallin kannen kanssa? männässä on pieni kupu.
- 23.02.2009 15:10
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pidättekö työkaluja ja varaosia mukana ajellessa?
- Vastaukset: 173
- Luettu: 37232
Re: Pidättekö työkaluja ja varaosia mukana ajellessa?
Mulla on penkin alla semmosessa putkilossa tulppa ja tulpanavain. 
- 22.02.2009 15:00
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: ilmanpuhdistimet
- Vastaukset: 499
- Luettu: 169162
Re: ilmanpuhdistimet
Minkäs kokosen putsarin tarvii 20mm walbroon?
- 21.02.2009 23:43
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: ilmanpuhdistimet
- Vastaukset: 499
- Luettu: 169162
Re: ilmanpuhdistimet
Saako vakio ilmanpuhdistimen 16mm dellorttoon kiinni?
- 08.07.2008 23:08
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385781
Re: Virityssylinterit
Pystyykö rälläkällä?
- 08.07.2008 21:28
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385781
Re: Virityssylinterit
Onkos kenelläkään kokemusta moposopin 87
eteenpäin olevasta 72cc sylinterisarjasta uudenmallin kannella? Ja voiko sitä uuden mallin kupumäntää muokata tasapäiseksi?
- 06.07.2008 15:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Pitkät matkat mankilla
- Vastaukset: 280
- Luettu: 99409
Re: Pitkät matkat mankilla
On se 40km tullut ajettua mankilla yleisiä teitä kun ei oo vielä korttiakaan.