Virityssylinterit
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Virityssylinterit
Jotain jäähtymiseen liittyvää kans muistelin, tais olla juurikin tuo asia.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Virityssylinterit
Alumiinilla parempi lämmönjohtokyky...
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Virityssylinterit
Mutta jäähtyykin nopeemmin 
Re: Virityssylinterit
Jos ostan 72cc pytyn niin tarvitseeko kansi myös vaihtaa?
Re: Virityssylinterit
Eip, kyllä se 72 toimii vakio kannellakin, olipa se sitten uuden tai vanhanmallin. Kanavia voi avarrella, kaasarin koosta riippuen. Riippuu myös vähän kuinka "kova viritteistä" haluut. Jos kaikki tehot täytyy saada irti, ni joku vanhanmallin-70cc racing kansi vois olla hyvä. Jinkun kansi myös käy. Jos kiinnostaa enempi noi kaikkien tehojen saanti irti, kannattaa pistää kysymystä aiheeseen liittyvään topicciin.
Re: Virityssylinterit
siis mitä kaikkee pitää tehä että saa ton http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=100-407 toimimaan 94 vuoden mankissa? mankissa on muita virejä: avarrettu uudenmallin kansi, 16mmlorto,ohitin, tehari ja 16/37. En siis vaihda kantta. Käykö sarjan mukana tuleva mäntä? monta ala-tiivistettä pitää laittaa?
ja paljo menis noilla vireillä ja se 72cc tietty?
ja mitkä ois hyvät välit noille vireille ja se 72cc tietty.??
ja paljo menis noilla vireillä ja se 72cc tietty?
ja mitkä ois hyvät välit noille vireille ja se 72cc tietty.??
Re: Virityssylinterit
mistä saa suomesta yläpään tiiviste sarjan 72cc?? 
Re: Virityssylinterit
laittelin sinne vähänaikaa sitten viestiä niin vastasivat, että mäntää löytyy mutta 38e hintaan..Grimnir kirjoitti:laitappa moposopille spostia, itse ostin 72cc männän sieltä johonkin 13e hintaan, uusilla sivuilla ei välttämättä näy vielä. Männän koko oli muistaakseni 47mm`? Mittaa vielä.
Re: Virityssylinterit
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Virityssylinterit
Jos jollain on tietoo niin voisko kertoo että mitkä hondan 72cc pytyt käy skyteamiin?Ja vielä että skyteamin vakiokansi hondan sylintereihin?Kiitos
Matiasssh
Re: Virityssylinterit
Kaikki pytyt käy.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Re: Virityssylinterit
Mutta käykö toi skytärin vakiokansi noihin pyttyihin ja vielä että minkälainen mäntä pitäs ostaa?
Matiasssh
-
helvetinperse
- Viestit: 9
- Liittynyt: 22.04.2008 16:18
Re: Virityssylinterit
toimiiko 125cc kansi 72cc?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Virityssylinterit
riippuu kannesta, mutta yleensä ei.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Virityssylinterit
110cc kansi toimii, huonosti...
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Virityssylinterit
kyl mul ainaki 110cc kansi toimi loistavasti. rutistuksia on pattimännäl ihan riittävästi pattipää männäl. Sit jos kantta laskee millin tai enemmän niin alkaa olee rutistusta ihan kunnolla.
Re: Virityssylinterit
Meneekö baotianin koneeseen suoraan 72cc viripytty ja mäntä? Niin ja paljonko kulkis suurinpiirtein sit 72cc, 19mm, tehari, vakio välit?
Re: Virityssylinterit
joo joo 65.
Toimiiko/onko järkevä:
110cc kp-mäntä+Lifan 125cc isovena kansi.
Toimiiko/onko järkevä:
110cc kp-mäntä+Lifan 125cc isovena kansi.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Virityssylinterit
Ainaki sit jos on kunnon kp tai vaikka 57mm männän laittasit.
Mullahan on projekti että laittas 100mm kangen tuommoseen niin sais 57mm pytyn ilman lohkojen avarrusta.
Mullahan on projekti että laittas 100mm kangen tuommoseen niin sais 57mm pytyn ilman lohkojen avarrusta.
Re: Virityssylinterit
meneekö tuo 80cc sylinterisarja moposportilta suoraan uudenmallin mankiin ilman mitään tiiviste kikkailuja???
Re: Virityssylinterit
pitäis mennä, mutta suosittelevaa ostaa samalla uuet venat samasta liikkeestä..
E:taitaa tulla venat halvemmaks, kuin ostaa koko kansi uudestaan? järkiveikko...
E:taitaa tulla venat halvemmaks, kuin ostaa koko kansi uudestaan? järkiveikko...
Viimeksi muokannut Jakke, 04.01.2010 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Re: Virityssylinterit
Miksikäs uudet venat pitäis ostaa? Samantien parempi kansi 
Monkeyt.net vanki numero 1005