Virityssylinterit

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja HPT »

Jotain jäähtymiseen liittyvää kans muistelin, tais olla juurikin tuo asia.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Alumiinilla parempi lämmönjohtokyky...
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
mopetiiii
Viestit: 39
Liittynyt: 27.11.2008 18:13

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja mopetiiii »

Mutta jäähtyykin nopeemmin :wink:
Stafety
Viestit: 3
Liittynyt: 15.06.2009 10:52

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Stafety »

Jos ostan 72cc pytyn niin tarvitseeko kansi myös vaihtaa?
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Eip, kyllä se 72 toimii vakio kannellakin, olipa se sitten uuden tai vanhanmallin. Kanavia voi avarrella, kaasarin koosta riippuen. Riippuu myös vähän kuinka "kova viritteistä" haluut. Jos kaikki tehot täytyy saada irti, ni joku vanhanmallin-70cc racing kansi vois olla hyvä. Jinkun kansi myös käy. Jos kiinnostaa enempi noi kaikkien tehojen saanti irti, kannattaa pistää kysymystä aiheeseen liittyvään topicciin.
jojjo
Viestit: 476
Liittynyt: 10.11.2008 16:32

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja jojjo »

siis mitä kaikkee pitää tehä että saa ton http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=100-407 toimimaan 94 vuoden mankissa? mankissa on muita virejä: avarrettu uudenmallin kansi, 16mmlorto,ohitin, tehari ja 16/37. En siis vaihda kantta. Käykö sarjan mukana tuleva mäntä? monta ala-tiivistettä pitää laittaa?

ja paljo menis noilla vireillä ja se 72cc tietty?

ja mitkä ois hyvät välit noille vireille ja se 72cc tietty.??
mopetiiii
Viestit: 39
Liittynyt: 27.11.2008 18:13

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja mopetiiii »

mistä saa suomesta yläpään tiiviste sarjan 72cc?? :o
zaku
Vip-käyttäjä
Viestit: 375
Liittynyt: 12.08.2007 12:49
Paikkakunta: Äetsä

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja zaku »

sepo
Viestit: 52
Liittynyt: 28.07.2009 01:42

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja sepo »

Grimnir kirjoitti:laitappa moposopille spostia, itse ostin 72cc männän sieltä johonkin 13e hintaan, uusilla sivuilla ei välttämättä näy vielä. Männän koko oli muistaakseni 47mm`? Mittaa vielä.
laittelin sinne vähänaikaa sitten viestiä niin vastasivat, että mäntää löytyy mutta 38e hintaan..
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

:shock: Joo, olin väärässä, selailin sähköpostejani niin moposopilta tullut "mäntasarja 3.5mm kuvulla (dax)" 30e. Pahoitteluni.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Matzq »

Jos jollain on tietoo niin voisko kertoo että mitkä hondan 72cc pytyt käy skyteamiin?Ja vielä että skyteamin vakiokansi hondan sylintereihin?Kiitos
Matiasssh
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Kaikki pytyt käy.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Matzq »

Mutta käykö toi skytärin vakiokansi noihin pyttyihin ja vielä että minkälainen mäntä pitäs ostaa?
Matiasssh
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

käy ja uuden mallin mäntä pitää olla :roll:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Matzq »

ok tänks
Matiasssh
helvetinperse
Viestit: 9
Liittynyt: 22.04.2008 16:18

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja helvetinperse »

toimiiko 125cc kansi 72cc?
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja kurri »

riippuu kannesta, mutta yleensä ei.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

110cc kansi toimii, huonosti...
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Haukkeli
Viestit: 402
Liittynyt: 16.10.2009 17:59
Paikkakunta: Hamina

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Haukkeli »

kyl mul ainaki 110cc kansi toimi loistavasti. rutistuksia on pattimännäl ihan riittävästi pattipää männäl. Sit jos kantta laskee millin tai enemmän niin alkaa olee rutistusta ihan kunnolla.
juhmu
Viestit: 44
Liittynyt: 05.08.2009 22:12
Paikkakunta: Kangasala

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja juhmu »

Meneekö baotianin koneeseen suoraan 72cc viripytty ja mäntä? Niin ja paljonko kulkis suurinpiirtein sit 72cc, 19mm, tehari, vakio välit?
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja juQ »

joo joo 65.

Toimiiko/onko järkevä:

110cc kp-mäntä+Lifan 125cc isovena kansi.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Ainaki sit jos on kunnon kp tai vaikka 57mm männän laittasit.
Mullahan on projekti että laittas 100mm kangen tuommoseen niin sais 57mm pytyn ilman lohkojen avarrusta.
monki
Viestit: 64
Liittynyt: 21.09.2009 14:46

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja monki »

meneekö tuo 80cc sylinterisarja moposportilta suoraan uudenmallin mankiin ilman mitään tiiviste kikkailuja???
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Jakke »

pitäis mennä, mutta suosittelevaa ostaa samalla uuet venat samasta liikkeestä..
E:taitaa tulla venat halvemmaks, kuin ostaa koko kansi uudestaan? järkiveikko...
Viimeksi muokannut Jakke, 04.01.2010 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Virityssylinterit

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

Miksikäs uudet venat pitäis ostaa? Samantien parempi kansi :roll:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Vastaa Viestiin