Ohjausiskari keskustelu
Re: Ohjausiskari keskustelu
mä oon taas miettiny jos makaa kotinurkilla jotaa autonromuja nii vaikka peräluukun ovipumpuusta tekis. en tiiä minkälaaset tulis ku ne jokkut o aika jäykkiä 

Mankin kuvia -->
http://www.motot.net/galleria/64173
http://www.motot.net/galleria/64173
Ei toimi, liika jäykät. Testattu on, tosin en itse
Vai mitä Saku? 

Hehehaha.
Kyllä ne toimiin saa, laittaa molemmille puolille sopivaan kulmaan ja kiinnikkeet sellaset, että ei irtoo muutaku jollain pultilla.
eikä sen oo väliä kuin jäykät ne on, kunhan on samanlaiset molemmilla puolilla
Kyllä ne toimiin saa, laittaa molemmille puolille sopivaan kulmaan ja kiinnikkeet sellaset, että ei irtoo muutaku jollain pultilla.
eikä sen oo väliä kuin jäykät ne on, kunhan on samanlaiset molemmilla puolilla
Kyllä tuo voi olla suht pakollinen makeihin jotka menevat sen 140km/h. Ei ole manki ihan suunniteltu tollaseen nopeuteen niin voi keula ruveta voplaa(tankslapper) ja se ei oo kivaa tossa nopeudessa. Mikäköhän on muuten mankien nopeusennätys
?

Worlds fastest Monkey(?) Tossa nyt puhutaan, että pitäs päästä sitä 100-106mph, joka on 160-170km/h. Vanha(?) ennätys on 96.618mph=155km/h.
Ei kyllä hirveen moni sitä 140km/h mene.
E: En tiedä mitä menee, mutta edelleenkään ei hirveen monella mene noita lukemia. Ei yx vielä Suomessa oo ihan mikään massa motti.
Ei kyllä hirveen moni sitä 140km/h mene.

E: En tiedä mitä menee, mutta edelleenkään ei hirveen monella mene noita lukemia. Ei yx vielä Suomessa oo ihan mikään massa motti.
Mites paljon manki kulkee yx160cc ja pikkuvireillä(inner rotor ym.) ja optimaalisen pitkillä väleillä suunnilleen?
edit: joo oon saanu jostai vähän liioteltuja nopeuksia
edit: joo oon saanu jostai vähän liioteltuja nopeuksia
Viimeksi muokannut Karhunen, 04.11.2009 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä sillä sata ja risat pääsee.
"Suomessa vastaavaa rakennetaan 15 vuotta paskaisessa ja lämmittämättömässä pajassa, jonka jälkeen perikunta lunastaa auton ja peräkammarin poika ostaa sen tonnilla, polkee katon matalaksi, kusee takapenkille ja maalaa sen telalla mustaksi."
Ohjausiskunvaimennin noin 31e posteineen. Tästä ei halvemmaksi mene.
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Tuosta puuttuu vielä se osa joka tulee etupumppuun kiinni... niitä on tuolla shopissa erikseen.
Samalla myyjällä ihan sopivan hintasia kaasareitakin.
Samalla myyjällä ihan sopivan hintasia kaasareitakin.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.