Yleistä keskustelua Mankeista

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
caddylac
Viestit: 139
Liittynyt: 19.02.2009 19:34
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja caddylac »

Dainese kirjoitti:En tiennykkään että kawalla on tämmöisiä http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=775554
Niin ja vieläpä matkittu mankista, mutta 80 cm3, 2-tahti vieläpä niin on erikoinen kyllä!
Tobezki
Viestit: 255
Liittynyt: 21.01.2008 23:01
Paikkakunta: Rauma

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tobezki »

Meillä on kans yamaha pw:ssä aika saman näkönen kone kun mankissa, vaakapytty ym. Ja 80cc 2-tahti.
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
KuuSiTo
Viestit: 101
Liittynyt: 03.09.2008 19:18

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja KuuSiTo »

Meniskö tommonen mankin etuvaloon? :D

http://www.kcs.fi/pictures/kupla01.jpg Noissa lampuissa on tollaset ''luomet''
orgu
Viestit: 315
Liittynyt: 08.11.2008 18:44
Paikkakunta: Salo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja orgu »

Veikkaan ettei, mutta mitäs sä tollasilla? , hyi
500 viestiä silkkaa paskaa
Tobezki
Viestit: 255
Liittynyt: 21.01.2008 23:01
Paikkakunta: Rauma

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Tobezki »

Liian iso. Toi lippa on tossa erikseen, ja niitä saa ihan customeihin tarkoitettuja varmasti mankin valoonkin sopivan.
Bad Boys Have Bad Toys
ARMY SS Monkey 150cc
anapoolis
Viestit: 262
Liittynyt: 20.12.2007 19:20

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja anapoolis »

Jos sinä näistä luomista tykkäät, niin osta motorpowerilta tämä
Kuvia menopeleistä
jojjo
Viestit: 476
Liittynyt: 10.11.2008 16:32

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja jojjo »

mitä virejä pitäs olla että manki menis75km/h? :O
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja juQ »

72cc,vm kansi, 15/35, ohitin, 20mm dellorto, tehari
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Rouni89
Viestit: 282
Liittynyt: 30.11.2007 12:28
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Rouni89 »

jojjo kirjoitti:mitä virejä pitäs olla että manki menis75km/h? :O
Tappiviri 72cc-85cc tai 110cc-125cc kone. Eli 72cc:hen isket vaikkapa 22mm kaasarin 17/33 välit ja kunnon kannen. 110cc:n konekin ois hyvä, riittää pienempi kaasarikin esim. Samurain konesetti kaasareineen, menee just sen 75km/h.
Zapperslam
Viestit: 348
Liittynyt: 21.09.2005 07:29

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

tai isompi kaasari joku 18mm vaikka, avarrat kannen ja kiree nokka + hyvät välit nii menee sillee. tietty ohittimet sun muut mukaan. ei se nyt kauheen helposti mene mut menee kuiteski :D
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Hnda86
Viestit: 139
Liittynyt: 09.04.2008 18:17
Paikkakunta: Keitele

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Hnda86 »

Noilla vireillä Honda is the bestin manki nykyään oskun manki meni lähemmäs 80km/h.
Jump or die
jojjo
Viestit: 476
Liittynyt: 10.11.2008 16:32

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja jojjo »

hei, onko tossa 94 vuojen mankissa alkuperäsenä jarruvaloa?
ku siinä polttimossa on se "toinenlanka" eli polttimoon kävis mutta miten se asennetan tuo moposportin jarruvalonkytkin?
Janetsky
Viestit: 143
Liittynyt: 30.06.2008 11:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Janetsky »

Jarruvalokytkimen toinen johto sinne takavalon polttimon ylimääräseen johtoon, ja toinen johto plussaan. Mulla on ja toimii.
Race_
Viestit: 387
Liittynyt: 13.11.2007 18:47
Paikkakunta: Rauma (Lapland city)

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Race_ »

Nyt mankelista entistäki pienempi ! :D http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2620
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Hintaki on sopiva :shock:
Ois hyvä jollekki 10 vuotiaalle :D
EskoMörkö
Viestit: 418
Liittynyt: 03.01.2009 15:33
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja EskoMörkö »

6" vanne eteen ja taakse 4,8" levee 10" :P Hah haa,onko noita kellään kiinni? :)
Kylähän se tietenkin paperilla näytti hyvältä...

-Räpellys-
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jericho »

En usko, että kellään missään motot.net/monkeyt.net pelissä näitä on kiinni. Tuo mitä lokitekki sanoi, että jollekkin erittäin nuorelle/lyhyelle olis hyvä setti. Ei se 200e paljoo oo, jos isukki haluaa pienestä pitäen tutustuttaa lapsensa Monkeyn saloihin eikä osta tälle mitään samurai 50cc:tä.

Ja tosiaan tuo 6' etee ja levee 10' taakse olis jo aika hemmetin koominen. :lol:
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja HPT »

Miltähän näyttäis alccun lowriderissä? :D
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Oishan ne kiihytys vehkeeseen hyvät, nii ois mahollisimman kevyet :roll:
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Tampereen motorpowerissa on ainakin yhdessä "fighter" mankissa tollaset pikkuvanteet kiinni, takana joku leveempi.. ei kerennyt paremmin kahtoo kun porukoilla oli kiire motonettii :D

E: Niin ja paljonko uudenmallin mankissa ja vanhanmallin mankissa on hp?
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

Eikös siinä fighter hirvityksessä ollu ihan 8"vanteet pienillä renkailla :think:

Onko 200€ paha hinta tollasesta 70-luvun pikkutankkimankista? kaikki osat on, myös kone (puolari). Kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=4311951.jpg Mitä mieltä olette oliskos kannattava ostos :think:
Flirtin`with Disaster
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jericho »

On kannattava ostos! (Y) Kannattaa tietysti koittaa vielä tingata.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kurri »

väärä etupää ja ohjaustanko, ei oo ihan museokatsastusvehje sit...

e: penkin kiinnitys, väärä takalokari, väärät iskarit.
Joku tainnut vaan laittaa pikkutankin penkin, tankin ja etuloksun tähän.

mutta 200 projektivehkeestä ei välttis oo paha hinta jos osat on hyviä.
Viimeksi muokannut kurri, 05.06.2009 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
MoParmonster
Viestit: 354
Liittynyt: 11.07.2008 09:22
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja MoParmonster »

Joo pitääpi kattoo, mulla muuten sattuu olemaan oikea etuhaarukka tollaseen :think:

E: toihan oli tollanen kevennetty malli toi pikkutankkinen, niihin vaihdettiin pieni tankki, fanticin lokarit, traktori etuvalo, ym. jotta säästettäisiin painoa jotta se saatin rekisteröityä mopoksi :D tuolla lisää juttua--->http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=25196.0
Flirtin`with Disaster
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja kurri »

juu, tiedossa oli.. Mutta tässä on uudemman mankin takaloksu ja etuloksu taitaa olla jäykkiksen peltinen, sillä veikkailin osien vaihtelua rungosta toiseen.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vastaa Viestiin