Yleistä keskustelua Mankeista

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Jokke
Viestit: 40
Liittynyt: 06.08.2009 03:15

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jokke »

aerodynamiikka on niille jokka ei ossaa tehä koneita? :think:
Hitto vie ja taksi tuo..
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

Said by Burt Munro.
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

World fastest Indian <3 :P
Gas, grass or ass. No one rides for free
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Mitä sanotte sopisko tohon mun mankiin 10" vanteet? Tulis semmone sleepperi.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Varmaa vastausta ei saa muutakun koittamalla, mutta luulen sen näyttävän ihan yhtä hyvältä niin 8', kuin 10' vanteil.
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Kun ärsyttävän matala koko mopo mutten haluaisi mitään pitempiä keuloja ostamaan ja kympeillä tulisi täyteläisempi (C)
Gas, grass or ass. No one rides for free
Wiibo
Vip-käyttäjä
Viestit: 874
Liittynyt: 17.04.2007 17:02

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Wiibo »

ukkoperkele kirjoitti:Mitä sanotte sopisko tohon mun mankiin 10" vanteet? Tulis semmone sleepperi.
Selitä mitä tarkotetaan sleepperillä?
Lukekaa saatana
Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Koscheck fanclub <3
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Jos totta puhutaan en tiedä mutta oon käsittäny että sillä tarkoitetaan sellaista matalaa maantiekiitäjää. Ei tainnu mennä ihan oikein? :P
Gas, grass or ass. No one rides for free
Jepp3
Viestit: 55
Liittynyt: 23.08.2009 15:33
Paikkakunta: Laitila

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jepp3 »

Sleepperihän on vakion näköinen, jota se ei kuitenkaan ole tehoiltaan.


E:olipas hienosti sanottu
zemz
Viestit: 101
Liittynyt: 25.03.2008 19:24

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja zemz »

ukkoperkele kirjoitti:Jos totta puhutaan en tiedä mutta oon käsittäny että sillä tarkoitetaan sellaista matalaa maantiekiitäjää. Ei tainnu mennä ihan oikein? :P
Taidat nyt tarkottaa lowrideriä? Sleeperhän on, niin ku tossa edellisessä viestissä kerrottiin, vakion näköinen laite, joka onkin sitten todellisuudessa jotain ihan muuta, kun annetaan hiukan hanaa.
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
oollii
Viestit: 34
Liittynyt: 18.06.2009 23:22
Paikkakunta: Kaupungissa!

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja oollii »

Kertokaas että mahtusko tommonen 150cc samurain pystykone hyvin mankiin?? Vaatis tietenkin kokonaan uudet kiinnikkeet ym mutta eiköhän se onnistuisi..
Jepp3
Viestit: 55
Liittynyt: 23.08.2009 15:33
Paikkakunta: Laitila

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jepp3 »

oollii kirjoitti:Kertokaas että mahtusko tommonen 150cc samurain pystykone hyvin mankiin?? Vaatis tietenkin kokonaan uudet kiinnikkeet ym mutta eiköhän se onnistuisi..
Miks sun just pystykone pitää mankiin lyyä, noita vaakakoneita on ihan reilusti tarjolla, ja edullisesti?
homer94
Viestit: 222
Liittynyt: 20.02.2008 21:51

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja homer94 »

oollii kirjoitti:Kertokaas että mahtusko tommonen 150cc samurain pystykone hyvin mankiin?? Vaatis tietenkin kokonaan uudet kiinnikkeet ym mutta eiköhän se onnistuisi..
Pv:seen sopi ainakin kaverin projektissa juuri ja juuri mönkijän 150cc pystysylinterikone.Sylinterikansi hipo tankkia. :D

Kaikkihan menee kiinni kun sovittaa, korottaa keulaa (ei oo kalliita ooracing koropalat vakiokeulalle ja sorvaustaitoinen tekee itse) ja iskareita niin pitäisi kiinni mennä tai vie koneen niin alas, että sopii.Tulee hyvä ajettavakin sitten kun painopiste alhalla keskellä. :)
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
ardhu
Viestit: 21
Liittynyt: 08.08.2009 11:42

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja ardhu »

Joku kerto että oli laittanut koropalat keulaan, eli käykö koropalat vakio manan keulaan sinne jousien päälle vai mihin ne tulee ja vaikuttaako etupään toimintaan mitenkään?
orgu
Viestit: 315
Liittynyt: 08.11.2008 18:44
Paikkakunta: Salo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja orgu »

Päälle ilmeisesti, itsekin tuota kyselin jokunen aika sitten.
Ja luulen että klappaa enemmän jne, itse veikkaan jopa että voi taipua kovassa jarrutuksessa, endoa ei ainakaan kannata kokeilla :D
500 viestiä silkkaa paskaa
ardhu
Viestit: 21
Liittynyt: 08.08.2009 11:42

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja ardhu »

Täytyy toivoa että joku kokeillut hemmo avautuu asiasta hieman enemmän :D olis aika makee vaa!
homer94
Viestit: 222
Liittynyt: 20.02.2008 21:51

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja homer94 »

Eikös ne oo semmoset putkenpätkät, jotka tulee pultilla kiinni jotenkin siihen päällä olevaan "proppuun", ja sitten t-palaan?

Edit: Ja umpiputkesta tietenkin.Kyllä varmasti kestää kovemmankin käytön jos kunnolla kiinni. :)
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=887
Jincheng monkey -08 (sininen)
Motot.netin kuvani
Omat monkeyt-topikki
orgu
Viestit: 315
Liittynyt: 08.11.2008 18:44
Paikkakunta: Salo

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja orgu »

Jep just tommoset, enkä tarkottanu et noi hajois, vaan ne alkuperäset putket mitkä on siinä ulkona ^^ Muutenki ne on vähän sellast ja tällast, kääntyy ja vääntyy. Mutta ihan miten tykkää.
500 viestiä silkkaa paskaa
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Itse kun testasin tuommoisia koropaloja jinkun teleskooppi keulaan niin jouset vain painuivat enemmän pohjaan eli keulasta tuli vain jäykempi. Ei korottanut ollenkaan, sitä holkkia ja kierrettävää osaa ei voi liikuttaa ylöspäin. Tai ainakin kun nopeasti testasin niin en saanut niitä liikutettua ylöspäin.
Älysköhän edes kukaan :?:
JuPeYli
Viestit: 586
Liittynyt: 24.06.2009 23:08
Paikkakunta: Tornio

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Jonski kirjoitti:Itse kun testasin tuommoisia koropaloja jinkun teleskooppi keulaan niin jouset vain painuivat enemmän pohjaan eli keulasta tuli vain jäykempi. Ei korottanut ollenkaan, sitä holkkia ja kierrettävää osaa ei voi liikuttaa ylöspäin. Tai ainakin kun nopeasti testasin niin en saanut niitä liikutettua ylöspäin.
Älysköhän edes kukaan :?:
Kyllä.. no pitää sitten ostaa vaan se korkeampi levykeula sitte jouluks :)
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
konkar
Viestit: 135
Liittynyt: 10.07.2008 22:59
Paikkakunta: Kihniö

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja konkar »

Jonski kirjoitti:Itse kun testasin tuommoisia koropaloja jinkun teleskooppi keulaan niin jouset vain painuivat enemmän pohjaan eli keulasta tuli vain jäykempi. Ei korottanut ollenkaan, sitä holkkia ja kierrettävää osaa ei voi liikuttaa ylöspäin. Tai ainakin kun nopeasti testasin niin en saanut niitä liikutettua ylöspäin.
Älysköhän edes kukaan :?:
En, mutta mulla on ihan erilaiset kokemukset.
Eli minulla oli jinkun keulassa 13cm koropalat ja hyvin korotti. Ainut miinus oli, että pelkäs henkes edestä kun tuli 70:n vauhdissa töyssy :D

: huh,huh aina vääräs :(
Viimeksi muokannut konkar, 04.10.2009 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~Supermoto ready monkey~
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jonski »

Nyt puhuttiin siitä Hondan tyylisestä keulasta ei nestekeulasta.
tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja tukse »

Mistä vois kattoo mankin vuosimallin runkonumeron perusteella netistä? Voisko joku laittaa linkii?
Honda monkey - it´s a legend
Jonski
Viestit: 300
Liittynyt: 19.11.2008 20:18
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja Jonski »

tukse
Viestit: 542
Liittynyt: 26.03.2008 15:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Viesti Kirjoittaja tukse »

Joo kiitti Jonski (Y)
Honda monkey - it´s a legend
Vastaa Viestiin