Yleistä keskustelua Mankeista
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
aerodynamiikka on niille jokka ei ossaa tehä koneita? 
Hitto vie ja taksi tuo..
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Said by Burt Munro.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mitä sanotte sopisko tohon mun mankiin 10" vanteet? Tulis semmone sleepperi.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Varmaa vastausta ei saa muutakun koittamalla, mutta luulen sen näyttävän ihan yhtä hyvältä niin 8', kuin 10' vanteil.
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kun ärsyttävän matala koko mopo mutten haluaisi mitään pitempiä keuloja ostamaan ja kympeillä tulisi täyteläisempi 
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Selitä mitä tarkotetaan sleepperillä?ukkoperkele kirjoitti:Mitä sanotte sopisko tohon mun mankiin 10" vanteet? Tulis semmone sleepperi.
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Jos totta puhutaan en tiedä mutta oon käsittäny että sillä tarkoitetaan sellaista matalaa maantiekiitäjää. Ei tainnu mennä ihan oikein? 
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Sleepperihän on vakion näköinen, jota se ei kuitenkaan ole tehoiltaan.
E:olipas hienosti sanottu
E:olipas hienosti sanottu
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Taidat nyt tarkottaa lowrideriä? Sleeperhän on, niin ku tossa edellisessä viestissä kerrottiin, vakion näköinen laite, joka onkin sitten todellisuudessa jotain ihan muuta, kun annetaan hiukan hanaa.ukkoperkele kirjoitti:Jos totta puhutaan en tiedä mutta oon käsittäny että sillä tarkoitetaan sellaista matalaa maantiekiitäjää. Ei tainnu mennä ihan oikein?
Ei riemulla rajaa kun honleilla ajaa...
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kertokaas että mahtusko tommonen 150cc samurain pystykone hyvin mankiin?? Vaatis tietenkin kokonaan uudet kiinnikkeet ym mutta eiköhän se onnistuisi..
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Miks sun just pystykone pitää mankiin lyyä, noita vaakakoneita on ihan reilusti tarjolla, ja edullisesti?oollii kirjoitti:Kertokaas että mahtusko tommonen 150cc samurain pystykone hyvin mankiin?? Vaatis tietenkin kokonaan uudet kiinnikkeet ym mutta eiköhän se onnistuisi..
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Pv:seen sopi ainakin kaverin projektissa juuri ja juuri mönkijän 150cc pystysylinterikone.Sylinterikansi hipo tankkia.oollii kirjoitti:Kertokaas että mahtusko tommonen 150cc samurain pystykone hyvin mankiin?? Vaatis tietenkin kokonaan uudet kiinnikkeet ym mutta eiköhän se onnistuisi..
Kaikkihan menee kiinni kun sovittaa, korottaa keulaa (ei oo kalliita ooracing koropalat vakiokeulalle ja sorvaustaitoinen tekee itse) ja iskareita niin pitäisi kiinni mennä tai vie koneen niin alas, että sopii.Tulee hyvä ajettavakin sitten kun painopiste alhalla keskellä.
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Joku kerto että oli laittanut koropalat keulaan, eli käykö koropalat vakio manan keulaan sinne jousien päälle vai mihin ne tulee ja vaikuttaako etupään toimintaan mitenkään?
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Päälle ilmeisesti, itsekin tuota kyselin jokunen aika sitten.
Ja luulen että klappaa enemmän jne, itse veikkaan jopa että voi taipua kovassa jarrutuksessa, endoa ei ainakaan kannata kokeilla
Ja luulen että klappaa enemmän jne, itse veikkaan jopa että voi taipua kovassa jarrutuksessa, endoa ei ainakaan kannata kokeilla
500 viestiä silkkaa paskaa
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Täytyy toivoa että joku kokeillut hemmo avautuu asiasta hieman enemmän
olis aika makee vaa!
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Eikös ne oo semmoset putkenpätkät, jotka tulee pultilla kiinni jotenkin siihen päällä olevaan "proppuun", ja sitten t-palaan?
Edit: Ja umpiputkesta tietenkin.Kyllä varmasti kestää kovemmankin käytön jos kunnolla kiinni.
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=887
Edit: Ja umpiputkesta tietenkin.Kyllä varmasti kestää kovemmankin käytön jos kunnolla kiinni.
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=887
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Jep just tommoset, enkä tarkottanu et noi hajois, vaan ne alkuperäset putket mitkä on siinä ulkona ^^ Muutenki ne on vähän sellast ja tällast, kääntyy ja vääntyy. Mutta ihan miten tykkää.
500 viestiä silkkaa paskaa
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Itse kun testasin tuommoisia koropaloja jinkun teleskooppi keulaan niin jouset vain painuivat enemmän pohjaan eli keulasta tuli vain jäykempi. Ei korottanut ollenkaan, sitä holkkia ja kierrettävää osaa ei voi liikuttaa ylöspäin. Tai ainakin kun nopeasti testasin niin en saanut niitä liikutettua ylöspäin.
Älysköhän edes kukaan
Älysköhän edes kukaan
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Kyllä.. no pitää sitten ostaa vaan se korkeampi levykeula sitte jouluksJonski kirjoitti:Itse kun testasin tuommoisia koropaloja jinkun teleskooppi keulaan niin jouset vain painuivat enemmän pohjaan eli keulasta tuli vain jäykempi. Ei korottanut ollenkaan, sitä holkkia ja kierrettävää osaa ei voi liikuttaa ylöspäin. Tai ainakin kun nopeasti testasin niin en saanut niitä liikutettua ylöspäin.
Älysköhän edes kukaan
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
En, mutta mulla on ihan erilaiset kokemukset.Jonski kirjoitti:Itse kun testasin tuommoisia koropaloja jinkun teleskooppi keulaan niin jouset vain painuivat enemmän pohjaan eli keulasta tuli vain jäykempi. Ei korottanut ollenkaan, sitä holkkia ja kierrettävää osaa ei voi liikuttaa ylöspäin. Tai ainakin kun nopeasti testasin niin en saanut niitä liikutettua ylöspäin.
Älysköhän edes kukaan
Eli minulla oli jinkun keulassa 13cm koropalat ja hyvin korotti. Ainut miinus oli, että pelkäs henkes edestä kun tuli 70:n vauhdissa töyssy
: huh,huh aina vääräs
Viimeksi muokannut konkar, 04.10.2009 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~Supermoto ready monkey~
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Mistä vois kattoo mankin vuosimallin runkonumeron perusteella netistä? Voisko joku laittaa linkii?
Honda monkey - it´s a legend
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Itse katoin CMSNL sivuilta.
http://www.cmsnl.com/honda-z50-monkeygorilla_model385/
http://www.cmsnl.com/honda-z50-monkeygorilla_model385/