Välitykset
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Välitykset
Itellä on 15/40 joka siis vastaa tuota 16/42. Mana on muuten vakio lukuun ottamatta, että alkukäyrästä on ehkä otettu kuri pois. Jaksaa ylämäet hyvin ja keulii myös. Kulkee tasasella pikkusen vajaa 50 km/h ja kiihtyy reilusti paremmin kuin kaverin mana ja PV. Kaverin manki kulkee 45 joten en sitten tiedä mitä siinä on laitettu, mutta kyllä se vakiolta näyttäisi. PV on myös ainakin lähes vakio.
Viimeksi muokannut Zepzep, 22.10.2009 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Välitykset
Nyt on noi 16/42, ohitin ja kurit pois. Menee tasasella varmaan n. 55 ja ylämäkeä ei kyllä jaksa mennä..Ei jaksanut kyllä tolla 15/42 llakaan mennä...Voisko johtua siitä, että ilmanputsari on tukkeessa vai mistä?
Re: Välitykset
Mul on 16-42 ja vain kurit veks kulkee vähä päälle 60 ja ylämäkien kanssa ei mitää ongelmaa 
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
Re: Välitykset
Ööh, mites toi on mahollista??vilperi16 kirjoitti:Mul on 16-42 ja vain kurit veks kulkee vähä päälle 60 ja ylämäkien kanssa ei mitää ongelmaa
Re: Välitykset
"Noin 60km/h" Muistaakseni Vilperi oli vaan kattonu mittarista että noin 60 se on?
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Välitykset
joo mittarin viisari näytti siihen satojen metrien lukuun. katoin josku geepeeässäl nii se sano 55 ku mittari oli karvan verran yli 50
pulitomaatti kyseessä 
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
Re: Välitykset
Renkaista ja rengaspaineista noit mittarin heitot yleensä johtuu. Toki mittaritkin valehtelee...vilperi16 kirjoitti:joo mittarin viisari näytti siihen satojen metrien lukuun. katoin josku geepeeässäl nii se sano 55 ku mittari oli karvan verran yli 50pulitomaatti kyseessä
500 viestiä silkkaa paskaa
Re: Välitykset
Onkoha tuo 17/35 liia pitkät välit tälläselle kokoonpanolle: 72cc, avarrettu kansi ,19mm kaasutin, tehari ja ohitin.
Re: Välitykset
uudenmallin avarrettu kansi? Jos on niin ehkä vähän. Vanhanmallin kannella ei ollenkaan.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Välitykset
Mitkä välit kaveriksi, 72cc pytty, skyteamin 70cc kansi, ohitin, giannellin tehoputki, 20mm dellorto phbg?
E: Ajattelin 17/35
E: Ajattelin 17/35
Viimeksi muokannut DaVuZ, 07.12.2009 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Välitykset
Gianelli rajottaa, hyi
Ja sitte noi 16/17 on sen mukaan, haluutko lisää vauhtia vai et, kiihtyvyys tietty voi laskea..
Ja sitte noi 16/17 on sen mukaan, haluutko lisää vauhtia vai et, kiihtyvyys tietty voi laskea..
500 viestiä silkkaa paskaa
Re: Välitykset
Mitkä olis hyvät välit jos virit on 19mm jing ke ja ohitin? saisi kulkea n.55
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
-
pipsapossu
- Viestit: 125
- Liittynyt: 17.01.2009 00:05
- Paikkakunta: Somero
Re: Välitykset
16/42
72cc, reilusti avarrettu & 2mm laskettu vanhanmallinkansi, jäykemmät venttiilinjouset, tappiin syvennetyt venttiilin taskut, virinokka, 20mm Dellorto PHBG, vv-putki, ohitin ja väleillä 16/33. -> hyvin kiihtyi ja väänsi, mutta liian paljon laskettukansi, ja piti ajaa ihan liian suurella pakovenan välyksellä ettei venat ottanu mäntään, mutta kuitenki otti ja löi keinuvivun palasiksi. Eli ei huipuista tullu ikinä tietoo kun meni hermot, myin pois. Vakio manki, se paras manki!
Re: Välitykset
Mitkä välit olis soipivat Jinchengiin(4vaihteinen). Vireinä: Tehari, 18mm dellorto ja pipercross.
Re: Välitykset
no ittelä ei ole ollu kesän aikana muuta viriä ko kuriton putki, kuriton imukaula ja orava, ja niitten kanssa 17/39 nii kannattee kokkeilla noita, vois olla sopiva noitten viritysten kanssa, kun itte joutu käyttään vaihteitten välillä kaasun aivan pohjassa että uskalsi laittaa isompaazamih kirjoitti:Mitkä välit olis soipivat Jinchengiin(4vaihteinen). Vireinä: Tehari, 18mm dellorto ja pipercross.
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Re: Välitykset
Mitkä välit olis hyvät lifan 125 kanssa, että ois helppo keulia mut kulkis myös vähäse 
-
Mannekyyri
- Viestit: 197
- Liittynyt: 18.11.2008 18:22
- Paikkakunta: Saarijärvi
Re: Välitykset
15/30... vakiovanteilla?Lateasd kirjoitti:Mitkä välit olis hyvät lifan 125 kanssa, että ois helppo keulia mut kulkis myös vähäse
Re: Välitykset
Joo on vakiovanteet, ja meneekö hondan eturattaat toho lifanii?
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Välitykset
Riippuu vetoakselista, 125cc lifaniin muistaakseni menee...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Välitykset
Ok, kiitokset. Taidan laittaa tuon 17 eteen ja sitten 40 taakse tai sitten joku vähä pienempi jos löytyy 
Re: Välitykset
Ei mene muuten ainakaan mun 125cc lifaniin mankin eturatas. Sen takia itellä on nyt 14/45 välit ja kulkee sen 45kmh
. En edes tarvitse vaihteita kun nelosella voi lähteä liikkeelle aivan normaalisti.
Paljonkohan kulkisi 17/41 väleillä?
Paljonkohan kulkisi 17/41 väleillä?
Re: Välitykset
Onko 15/40 ihan liian raskaat vakio mankiin?
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Välitykset
Ei ole raskaat, noilla jaksaa mennä vielä mäkiinkin ihan ok.
Mulla oli joskus 15/39 niin meni gps:n mukaan 47,6kmh tasamaalla..
E:Mulla siis ei ollut ohitinta, mutta veikkaisin että hyvänä päivänä jotain 50-55kmh oikeaa nopeutta?
E:Mulla siis ei ollut ohitinta, mutta veikkaisin että hyvänä päivänä jotain 50-55kmh oikeaa nopeutta?
Viimeksi muokannut Carbon, 09.01.2010 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siihen loppui kiire kun mä Mersun hommasin!
Re: Välitykset
Kiitoksii!
mitä luulette meniskö ohittimen kera muuten vakio manki mutta nuo välitykset kuinka paljon?
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis