Huonoja puolia löytyy: kilpi kahtena, magneetonkoppa palasina, ajettu ilman öljyä (vettä tuli hieman koneesta kun aukaisin propun), etupää vemputtaa, putki on poikki, kulutus osia uusittava jne.
Siispä tuumasta toimeen, purkaminen ja putsaileminen alkakoon! Tässä pari kuvaa:





Sitten kysymys: Tohtiiko sähköosia ja magneeton pyörän sisäosaa puhdistaa puhdistu-sprayllä?
PS. kuvat hieman heikkolaatusia, puhelimen kameran vuoksi.




