Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Mulla on lifanin mukana tullut keihin type "25mm" kaasari johon pitäis laittaa isompi suutin. Ostin keihin kaasareihin tarkoitettuja suuttimia ,mutta ne eivät sopineet. Kaasarin suutin on jotenkin oudon pitkä ja siinä on vissiin 7mm kierteet en oo ihan varma. Misitä saan sopivan suuttimen vai pitääkö mun viilata?
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Kumiturpa kirjoitti:Mulla on lifanin mukana tullut keihin type "25mm" kaasari johon pitäis laittaa isompi suutin. Ostin keihin kaasareihin tarkoitettuja suuttimia ,mutta ne eivät sopineet. Kaasarin suutin on jotenkin oudon pitkä ja siinä on vissiin 7mm kierteet en oo ihan varma. Misitä saan sopivan suuttimen vai pitääkö mun viilata?
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Laita kuvaa suuttimesta niin koitetaan auttaa ? 
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Ööh onkos mulla vikaa kaasarin sääjöissä vai väleissä ku tuntuu ettei 4 vaihteella jaksa oikee vetää loppuun asti? 
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Mikä on ongelma, kun neula on rikkaimalla ja vieläkin kiihtyy paremmin ryypyllä?
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
http://s559.photobucket.com/albums/ss39 ... g&newest=1 Siin on kuva. ne kierteet oli kuus milliset.Kumiturpa kirjoitti:Kumiturpa kirjoitti:Mulla on lifanin mukana tullut keihin type "25mm" kaasari johon pitäis laittaa isompi suutin. Ostin keihin kaasareihin tarkoitettuja suuttimia ,mutta ne eivät sopineet. Kaasarin suutin on jotenkin oudon pitkä ja siinä on vissiin 7mm kierteet en oo ihan varma. Misitä saan sopivan suuttimen vai pitääkö mun viilata?
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Sulla on kuule se suutin vielä kiinni siinä suutin putkessa
Se suutin lähtee irti ku otat toisella avaimella kiinni tuosta kulmikkaasta kohasta ja pyörität taltta pää meisselillä tuosta päästä eri suuntaan , tuonkun teet niin voi olla että ne sun ostamat suuttimet käykin tuohon ...
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
joo näin se oli se oli niin pirun tiukalla etten älynny sitä kiitos avusta.Skyttari kirjoitti:Sulla on kuule se suutin vielä kiinni siinä suutin putkessaSe suutin lähtee irti ku otat toisella avaimella kiinni tuosta kulmikkaasta kohasta ja pyörität taltta pää meisselillä tuosta päästä eri suuntaan , tuonkun teet niin voi olla että ne sun ostamat suuttimet käykin tuohon ...
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Eli mul on 113cc kone, sit 26mm keihin pwk ja käy varmaan laihalla, kylmänä toimii hyvin mut hetikun lämpenee kone niin rupee pätkii ja sit jos vääntää lisää kaasua ni booaa, eikä jaksa vetää hyvin 16/35 väleillä... pääsuutin on 135, neula keskellä ja tk suutin on 42. Säätövinkkejä.
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Neulaa ylöspäin.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
liika iso suutin. itellä on 105 lifanin ja 25mm mikunin kaa. koita jotai 100 tai vähän yli
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
mites pitäs vielä säätää tota kaasaria ku ennen oli 95 suutin ja neula keskinmäisessä ja sillon ei kestäny yhtään antaa kaasua tai sammus heti ja nyt seit vaihoin suuttimen 100 ja neulan laitoin alimpaan loveen ja nyt se ei oikeen lähe käyntiin tai jos lähteekin nii sammuu heti jopa ilman kaasun painallusta 
Monkeyt.net vanki numero 1005
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
juu kiitos sul täst oli tosi paljon ongelmia ny kulkee kun unelmaa
eikä savuta 
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
mul on 68 ja tulppa on vielä ihan musta kulkee mut ei kiihdy hvin 65 ois varmaa siihen sit se passeli mu ku ei oo sitä ni voisinko vaihto estoisesti laittaa 60 ja neulan ylimpään asentoon vai oisko parempi vaan ostaa se 65 ei hän se kyllä kallisole mut näi väli aikasesti meneekö hyvin jos tekee noin
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
E: ongelma ratkaistu
Viimeksi muokannut jojjo, 07.04.2010 07:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Pienempää suutinta ehkä. Onko ilmaruuvi auki ollenkaan?
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
.
Viimeksi muokannut jojjo, 07.04.2010 07:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
laita ilmaruuvia joku kierros tai silleen vaan vähän auki ja kato ettei oo imuvuotoo. laihalla se käy jos nostaa kierroksia itsekseen ja meinaa sammua ku painaa kaasua. älä pienempää suutinta laita vaan isompaa. ja kannattaa myös putsata kaasari hyvin
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
.
Viimeksi muokannut jojjo, 07.04.2010 07:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
missä voisi olla vika ku vaihoin jing ken 18mm kaasarin kiinni ja ei lähde ku ryyppy päällä käyntiin ja huuta pirusti ja samalla myös pätkii ja kun ottaa ryypyn pois niin kierrokset vaan lisääntyy? eikä auta vaikka ruuvailisi kaasarin kyljessä olevaa kahta ruuvia.. kumpihan niistä edes mahtaa olla tyhjäkäynti ruuvi?
Voisko johtuu siitä että on imuvuoto kun imukaulan ja kaasarin välissä ei ole kuin se kaasarissa oleva O-rengas tiiviste? vai tarviiko se jotain muuta tiivistettä siihen edes?
Ja sitten vielä sellanen että tarviiko siinä imukaulan ja kaasarin välissä olla sellasta mustaa kumi juttua niiku vakio kaasarissa oli?
Voisko johtuu siitä että on imuvuoto kun imukaulan ja kaasarin välissä ei ole kuin se kaasarissa oleva O-rengas tiiviste? vai tarviiko se jotain muuta tiivistettä siihen edes?
Ja sitten vielä sellanen että tarviiko siinä imukaulan ja kaasarin välissä olla sellasta mustaa kumi juttua niiku vakio kaasarissa oli?
-
HPT
- Vip-käyttäjä
- Viestit: 871
- Liittynyt: 20.04.2008 21:19
- Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Minkäslainen tiiviste sulla on imukaulan ja kannen välissä?
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
ihan sellane normi tiiviste mikä siihen kuuluuki joka tulee jonku tiiviste sarjan mukana..HPT kirjoitti:Minkäslainen tiiviste sulla on imukaulan ja kannen välissä?
-
Mannekyyri
- Viestit: 197
- Liittynyt: 18.11.2008 18:22
- Paikkakunta: Saarijärvi
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Teeppä siihen imukaulaan jonkinlainen tiiviste esim. tiivistepaperista... Tai käyt ostamassa siihen tiivisteen... Kaverilla oli sikaflexiä kerran siellä välissä, toimi, mutta kaasari oli aika mielenkiintoinen ottaa irti imukaulasta. 