Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Täälläkin kyllä aika monelta lähtee aina kilvet kun tulevat ratsaan kouluu. Mut enne kun mulla ees oli korttia manki kulki sen 40km/h ja ilman korttia ajelessa tuli maija vastaan ainakin kolmesti enneku sain kortin ja aina vaan moikkas Kukas nyt sitä vauhtia ajavaa epäilis Toisaalta olin/olen melko pienehkön kokonenkin nii ehkä ois kannattanu ees tarkistaa
juQ kirjoitti:pah, talvella syynätään valot,paperit ja kortit. Kesällä nopeudet ja tekniikka
Toi on totta, itekki meinattii kilvet viedä. Etuvalo ei e-hyväksytty, kilvenkulma laiton ym. Mut sit kaasarista ei sanonu mitää, mut putkesta jotai valitti..
Tiedän et riippuu poliisista mut mitäköhän tulis jos jäis kii mulla on 13/35 välit ja ohitin menee suoralla jotai just ja just mun painosella sen 60 mut alamäkeen sitten jo melkein 70? Poliisin painolla kiihtyy suoralla ehkä justiinsa 55
hondaZ50 kirjoitti:Tiedän et riippuu poliisista mut mitäköhän tulis jos jäis kii mulla on 13/35 välit ja ohitin menee suoralla jotai just ja just mun painosella sen 60 mut alamäkeen sitten jo melkein 70? Poliisin painolla kiihtyy suoralla ehkä justiinsa 55
Ai 70 noilla väleillä? Kovat kierrokset koneessa mut se on taas poliiisi kohtaista..
tänää pysäyttivät poliisit huomautus kilvestä mikä oli penkin alla, sit vähä valittivat minirossin putkesta mikä pitää aika möreetä ääntä, eivät sanoneet mitää dhh:sta, 19mm kaasarista eikä väleistä kysy kyl paljo kulkee, sanoin et 55 mikä oli totta ku ohitin oli kytketty pois päältä, ohitin päällä se taas kirmaa seittämääkymppiä
-94 PunaMusta joka jonnevuosina raiskattu.. Nyt taas kohti orkkista.. OSTAN PUNAISET ISKARIT
-82 Puolaatomaatti. Suttii ja paukkuu, MYY OSIA!
j000h tänään oli poliisi-sedällä asiaa. Pysäytti LIIAN KOVAN ÄÄNEN takia. no pakko oli mennä vielä siihen pätemään että "eiks vaan ollukki loppujen lopuks aika miehekkäät soundit." Kirjallinen varotus ja hirveesti uhkaili jos ei minicrossin putki vaihtuisi vakioon. Ja tämä Joensuun Pääpoliisiasema sijaitsee sattumoisin meiän pihasta noin 150m päässä, joten äänten kanssa tulee nyt pientä tuumailtavaa... kun vakioputki ei sitten huonostikkaan sovi tuohon. yök.
Jumalauti kaverilla kävi hyvä tuuri eilen. Gileralla missä tehari, ajeli 80km/h alueella autojen kanssa samaa vauhtia ja ajoi sitten tutkaan 80km/h. Selityksenä oli että vakioputki meni poikki ja sen takia väliaikasesti tehari kiinni. Ei lähtenyt kortti, ei vienyt kilpiä, ei tullu veroja, ainoastaan piti tänään viedä poliisiasemalle näytettäväksi että menee alle 50km/h.
aikamoinen tuuri kylläkii. Ei varmaan ihan jokaiselle kissalanpojalle läpi mene, nimittäin täällä päin just pari päivää sitte kaveri 63 tutkaa, ni kilvet lähti ja 115 sakkoo...
Jakke kirjoitti:hei! toihan oliki ovela selitys pittääpä sitten tommosta änkyttää posliineille ko jään kiinni
Mutta ei millään mankilla ajaessa kannata ruveta selittään et meni putki poikki ko eine polisit niin tyhmii oo että jos manki menee 60 niin et siin on vaan eriputki..
oscar kirjoitti:Huomaako kytät että kone on vaihettu 124cc lifaniin ,jos laitan vielä 49cc merkinnät ja hondan kopan?
No viimestään siinä vaiheessa kun lähtee koittamaan Minkäs putken ajattelit? Kyllähän sen meinaan aika kauas äänestäkin kuulee jos putki on vaihdettu, ja kiertäähän se enemmänkin vakioon verrattuna.
No riippuu paljon poliisista. Kyllähän se lifani on erinäkönen kumminkin päälle, ja kaasari ny näkyy ihan selvästi. Puristuksiakin on käyntiin polkastessa melkosesti enemmän.
Kyllä se vakioputkellakin ihan selvästi pitää eri ääntä kun ilmaa liikkuu enemmän... tyhjäkäynnillä kun pitää putken päässä kättä niin huomaa selvästi.
No onko tuossa enää sitten järkeä? Kulkee ehkä 50km/h jos vakiovälit ja 1. ja 2. vaihteet melkee turhia. Sama siun on laittaa vakiokone, saa senkin kulkemaan ratastamalla 50.
Jos mopoa viritetään siten, että verottomuuden ehdot eivät enää täyty, esim. siten, että sen nopeus on 66 km/h tai jos moottorin kuutiotilavuus ylittää sallitun (esim. 60 cm3), se muuttuu autoverolliseksi moottoripyöräksi. www.ake.fi
oscar kirjoitti:Niin mutta lyön 49cm merkinnät ja 124cc viilataan pois? Enhän sillon voi saada veroja paitsi jos menee yli 65?
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä. Juuri tälläiset kysymykset voisi kokonaan jättää pois ja opetella välillä käyttämään sitä ihan ikiomaa päätä tai sitten selata edes vähän tätä topicia, päätellä siitä vastauksen tollaseen kysymykseen. Jos senkään jälkeen meidän Oskarilla ei oo munaa ajaa lifanilla, niin voit pistä sen postipaketissa tännepäin, kiitos!