jaa eli 12/27 on pitkään haettu vastaus kysymykseeni.
jaa mitä menee sitten jos on huoosti avarrettu kansi ja vv putki alakautta tuleva. putki topicissa on kuvaa. kaasarin puoli on kyllä ihan sileä ja suora ei oo loppuun kapeneva. mutta pako puoliu on pelkästään porattu 17mm
ja ei yhtään viilattu hiottu. ilman viri nokkaa. tossa pitäis ostaa korkee paine mäntä,virinokka jäykemmät venat ja parantaa avarruksia.harkinnassa 72cc sittehä ei kannata ostaa korkee paine
mäntää jal laskee kantta. kui paljo?
Viimeksi muokannut VaLjUs, 22.04.2010 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on nytte 14/42 välitykset ja pitäs uudet ketjut ja rattaat hommata, niin semmoine kysymys että jos laitan taakse 45 piikkisen niin mikä etu ratas kandee laittaa, että välitykset pysyy ns. samoina ja kuinka pitkät ketjut niille kannattaa ostaa?
nushi vaan vähän enemmän sitä pilikkua xD mutta matikan ope opetti sillon aikanaan mun nuoruudessa, että pyöristäminen isompaan mahollista sillon kun luku on 5, tai isompi seuraavaan lukuun
Mistä löytyisi lifan 125cc koneeseen 17 piikkinen eturatas? Olen kattonu minimotoracing sivulta ja aika monesta muusta mutta kenelläkään ei ole 17 piikkistä mihin menee 420 ketjut ja siihen käy 20mm vetoakseli.
Hei!, minulla on - 76 manki joka o puolautomaatti siinä on virejä 15/42 välit, jinchengin kuristomaton putki, ofc (rajoitamaton cdi boxi koskahan puolautomaatis on rajoitamaton) + ilmanputsarista metallilätkä poissa + loppu putki sahattu pois, jaksaisikohan manki vääntää ja kulkea 15/35 väleillä, 15/42 väleil mennyt 52km/h mankin oman mittarin mukaan , heittoa ei ollut faijani kanssa katsotiin faijja ajoi autolla perässä niin kulki autonmittarin mukaan 53km/h.. eli ei paskaakaan heittoa, niin jaksaiskohan vääntää?
ZuQ kirjoitti:Hei!, minulla on - 76 manki joka o puolautomaatti.... blaa blaa ...(rajoitamaton cdi boxi koskahan puolautomaatis on rajoitamaton)
Tuota vähän ihmettelen? Puolarissahan on kärkisytytys eikä cdi Ja en usko että jaksaa vääntää 15/35, itellä oli puolarissa 13/42 eikä muuta, hyvä että jakso metässä sutia lyyä, kulki kuitenkin sen 55km/h tasasella, alamäkeen pääs 60km/h.
" itellä oli puolarissa 13/42 eikä muuta, hyvä että jakso metässä sutia lyyä, kulki kuitenkin sen 55km/h tasasella, alamäkeen pääs 60km/h. " et sä tommosilla väleillä semmosia nopeuksia pääse vitun pelle.. fail kusetus mul on viritetympi kone ja kulkee vähemmän et imase sul vakiovälit ja ton verran kulkee, mul onkin 15/42 , ja niillä + jinchengin kuritomal putkella pääsee 52km/h, + kun otaa metallilätkän + katkasee ilmanputsarin loppu pään niin tulee enemän kiihtyvyyttä ja vanhanmallin kannella se on ofc et imase.. noilla väleillä se ei tee muutakun kiihtyy ja vääntää mutta ei kulje sun mankis kulkee varmaa 45km/h noilla.. rofl pelle
ZuQ kirjoitti:...et sä tommosilla väleillä semmosia nopeuksia pääse vitun pelle.. fail kusetus mul on viritetympi kone ja kulkee vähemmän et imase sul vakiovälit ja ton verran kulkee, mul onkin 15/42 , ja niillä + jinchengin kuritomal putkella pääsee 52km/h, + kun otaa metallilätkän + katkasee ilmanputsarin loppu pään niin tulee enemän kiihtyvyyttä ja vanhanmallin kannella se on ofc et imase.. noilla väleillä se ei tee muutakun kiihtyy ja vääntää mutta ei kulje sun mankis kulkee varmaa 45km/h noilla.. rofl pelle
Kiva trolli vitun pelle fail viritetympi loppupää ja ofc imase metallilätkää rofl
E: sori modet oli pakko
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.