Bongausketju, Olitko se sinä?

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
asomi
Viestit: 112
Liittynyt: 08.05.2010 19:26

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja asomi »

Eilen bongattu Vääksyn koulun pihalla Puna-musta manki
Raaserit: Ford Sierra 2.0 DOHC EFi -92, Ford Cortina Mk3 -71 Honda NS125R -87, Honda Monkey Rothmans -89, Toyota Corolla DX -82, Samurai 110cc, Tunturi Tiger Aqua 1997, Arctic Cat Panther 440, Suzuki PV -86.
Menetetyt tapaukset: Jincheng Monkey 72cc -07, Yamaha FZR 600R, Ford Escort GT, Samurai 110cc, Honda XR125L -03, Mercedes-Benz C220D -94, Subaru Legacy 4wd -90, Ford Sierra 2.0 OHC -89, Yamaha ET340T, Nissan Micra GL -85
Iina
Viestit: 18
Liittynyt: 25.10.2009 13:21
Paikkakunta: Askola

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Iina »

Tänää oli Askolan amiksen pihalla siistin näkönen punamusta manki, joku täältä? (:
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Grace kirjoitti:Jesse95 bongattu airinissa oodi launtaina, 2 mankia airin edessa
Joo toinen oli vasama,mutta kuka sää olet? Onks sulla manki?
Tumpe kirjoitti:Tänään klo 13.42 bongasin jesse95:n mankin (luultavasti?) halikon k-marketin parkkipaikalla, vieressä oli jotain enduroita.
No kukas sinä sitten olet? :D Piuhal?
Tumpe
Viestit: 221
Liittynyt: 09.01.2008 21:30

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Tumpe »

Jesse95 kirjoitti:
Tumpe kirjoitti:Tänään klo 13.42 bongasin jesse95:n mankin (luultavasti?) halikon k-marketin parkkipaikalla, vieressä oli jotain enduroita.
No kukas sinä sitten olet? :D Piuhal?
Et varmaan tunnu kun Alastarolla asustan, Toyota Carinalla oltiin liikkeellä siskon ja äidin kanssa kun ne halusi shoppailemaan :mrgreen:
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Hahaha,hyvä et bongasit mun romun,joka tapauksessa. :DD
Grace
Viestit: 31
Liittynyt: 04.06.2010 20:52

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Grace »

et taida tuntea, itella on projektoinnissa 98 manki, kohta vois laittaa topicin pystyyn. Kortin saan maaliskuussa 8)
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Naxuli bongattu eilen keljonkankaalla särkänmäessä ajoit vastaan.
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Onkohan mahollisuuksia bongata allrightin miitissä jotakuta foorumilta? Eihän teistä kukaan oo täälä Espoossa.
ConneX
Viestit: 319
Liittynyt: 03.10.2009 22:35
Paikkakunta: Espoo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja ConneX »

Zepzep kirjoitti:Onkohan mahollisuuksia bongata allrightin miitissä jotakuta foorumilta? Eihän teistä kukaan oo täälä Espoossa.
EHKÄ. Jos mun kaveri jaksaa lähtee ja saan bensarahaa ni ite lähen. Tainohh.. tuskin jaksan mennä.
Normi ajeluu espoos. Joo en menny taaskaa :D
Viimeksi muokannut ConneX, 14.08.2010 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
allutz
Viestit: 79
Liittynyt: 19.03.2010 19:02
Paikkakunta: Tuusula

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja allutz »

Zepzep kirjoitti:Onkohan mahollisuuksia bongata allrightin miitissä jotakuta foorumilta? Eihän teistä kukaan oo täälä Espoossa.
Mut voi bongata sieltä,jos miittingejä vielä 1.9 jälkeen,eli n. pari viikkoa,että saa kortin.
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Tnää pekkoooooo bongattu lohjamiitis. Hienot pörinät kyl monkeyssas.
Pekko
Viestit: 517
Liittynyt: 13.06.2007 12:18
Paikkakunta: Lohja

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Pekko »

Jaahas jaahas. Milläs ite olit liikentees ?
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Pekkkooo kirjoitti:Jaahas jaahas. Milläs ite olit liikentees ?
Mustalla gileralla, hellokitty kilvessä ja punaset karvanopat tangossa. Sininen 'hai'kypärä
jerspanderi
Viestit: 19
Liittynyt: 10.08.2010 22:50

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja jerspanderi »

ei sattuis foorumilla olemaan yhtään turkulaista kun täälläkin näitä mankeja pyörii aikase monta
"roidit ja horkat on paskaa, sekoita maitojauhetta maitoon"
jojjo
Viestit: 476
Liittynyt: 10.11.2008 16:32

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja jojjo »

jonte kirjoitti:Jojjo bongattu kaupungin ässän vierestä. Mä olin se joka istu riejun kyydissä :mrgreen:
Ihan mustan riejun ja pysähyitte siihe s-marketille? :mrgreen:


Kajaanin amiksen pihalla punamusta manki koneena joku lifan ja tarroina semmoset tikkatarrat. Kukaa täältä?
Jonte
Vip-käyttäjä
Viestit: 1288
Liittynyt: 02.01.2009 19:25
Paikkakunta: Kajaani

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jonte »

jojjo kirjoitti:
jonte kirjoitti:Jojjo bongattu kaupungin ässän vierestä. Mä olin se joka istu riejun kyydissä :mrgreen:
Ihan mustan riejun ja pysähyitte siihe s-marketille? :mrgreen:
Joo just se :mrgreen:

Oishan se mukava ajaa jo mankilla mutta syyskuussa vasta täytän 15 nii joutuu noitten kavereiden kyydissä istuu.

Ps. Nostelehan sitten käpälää jos jossain satut mut bongaa. :D
Sekundaa lähdettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Flickr | Kuvat.fi
Vaeltaja
Vip-käyttäjä
Viestit: 636
Liittynyt: 12.01.2010 20:22
Paikkakunta: Somero

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »

Salon Seudun Sanomien "pääsivulla" komeilee hieno orkkismana kahden PV:n keskellä 8)
hondaZ50
Viestit: 1318
Liittynyt: 12.07.2009 20:18

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja hondaZ50 »

Vaeltaja kirjoitti:Salon Seudun Sanomien "pääsivulla" komeilee hieno orkkismana kahden PV:n keskellä 8)
Pistä se juttu tänne alko kiinnostaa 8)
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Joop,siellä kaverit vettää boksereilla vaan monkin ja kahen pevetinkaa.

Kuusjoki päivänä,poijat päätti pitää pienen miitin,nooh se homma vähän riistäytys käsistä,ku ne soitteli poliisejakin huvikseen aikusten nimillä kuusjoelle,ja sitten menivät piiloon/karkuun ton etummaisen pevetti kuskin pihalle poliiseja,ja sitten joku kuusjokelainen kemali oli kertonut poliiseille,että misä pevetti kuski asuu,ne oli tullu sinne pihalle sitten ottamaan rekkareita ylös,mutta eivät ne saaneet niihin mittää sen enempiä koskea,ku ei ollu omistajat paikalla. :D


Toi keskimmäinen manki on pirun hyvässä kunnossa,joku saa uppailla kuvia tännepäin,mää en jaksa. :D
JuPeYli
Viestit: 586
Liittynyt: 24.06.2009 23:08
Paikkakunta: Tornio

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja JuPeYli »

Bongattu luultavasti "pikku make" tornion vanhan wurthin liikkeen kohalla. mankin tuntomerkkejä: Timeless-tanko, orkkis väreissä, takavaloa ei ollut/penkin alla. Kuskillä oli päässä musta crossipotta ja selässä reppu.
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Julle
Viestit: 28
Liittynyt: 06.05.2010 23:07
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Julle »

Tänään Kurikassa joku ajoi mankilla puskajussin ohi. Siinä mankissa taisi olla keulimisrauta ja kuulosti siltä ettei ole vakioputki.
Kikles
Viestit: 310
Liittynyt: 04.06.2008 11:29
Paikkakunta: Lieviö<3

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Kikles »

Tnää bongattu sininen sellane kiinan jäykkäperä manki. Mäntynummen shellin ohi ajoit hankobaanaa pitkin. Keltane huppari päällä
Plattu
Viestit: 65
Liittynyt: 09.10.2008 21:40
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Plattu »

Julle millanen manki oli kysees? väri yms?
E: Se olin minä :lol:
Viimeksi muokannut Plattu, 20.08.2010 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Julle
Viestit: 28
Liittynyt: 06.05.2010 23:07
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Julle »

Plattu kirjoitti:Julle millanen manki oli kysees? väri yms?
En nähnyt sitä muutakun vilaukselta, taisi olla punamusta. Niin ja sen kanssa oli peeveitä.
Iina
Viestit: 18
Liittynyt: 25.10.2009 13:21
Paikkakunta: Askola

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Viesti Kirjoittaja Iina »

Eilen oli Porvoossa 18-19 aikoihin kaks mankia. Eka näin mustan, jossa oli tankissa valkonen Honda-tarra ja tää ajo siihen matkahuollon parkkikselle. Toinen oli sit sininen, ajo keskustasta Näsiin päin. Molemmilla oli mukana jotkut crossipojat :D
Vastaa Viestiin