CDI-yksikkö

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
latemies

Re: CDI-yksikkö

Viesti Kirjoittaja latemies »

näin tein ja ja koitin käynnistää ja sulake kärähti ja etuvalo posahti.
nii antaa sen vakion sitte olla siel ku kohta kärähtää sähköt!
Osmo_
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Sitten sulla on vika regussa. Ei sytkän sähköt vaikuta valosähköihin. Koitas kattoo ettei mikään johto valosähköissä pääse maihin tms.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
monkizti

Viesti Kirjoittaja monkizti »

monkizti kirjoitti:Olisko mahdollista, että mun cdi olis jotenkin hajonnut ohittimella? Jäänyt ohittamaan tai rajoittamaan, kun tuo ohitin ei ota toimiakseen joka on testtattu kahdella vastuksella ja yhdellä ledillä. Kierrokset kyllä nousee yli 6500 rpm vapaalla ja kytkin pohjassa, mutta ei ajossa ja myös ledi palaa heikosti. Jostain olen lukenut, että hondan cdi:t ovat aika helposti hajoavia. Olisko tässä nyt käynyt niin? Siirtäkää muualle jos näette tarpeeksi.
Vastausta kaipaisin.
"Sitte kun mun auto on kunnos, niin sielä kuunnellaan Vesku Loiria."
Jörtzi

Viesti Kirjoittaja Jörtzi »

Nyt on ohittamaton cdi kiinni :D hyvin toimii vaikka vähän epäilytti aluks
Ei teholla, vaan taidolla!
Haukkeli

Viesti Kirjoittaja Haukkeli »

monkizti kirjoitti:
monkizti kirjoitti:Olisko mahdollista, että mun cdi olis jotenkin hajonnut ohittimella? Jäänyt ohittamaan tai rajoittamaan, kun tuo ohitin ei ota toimiakseen joka on testtattu kahdella vastuksella ja yhdellä ledillä. Kierrokset kyllä nousee yli 6500 rpm vapaalla ja kytkin pohjassa, mutta ei ajossa ja myös ledi palaa heikosti. Jostain olen lukenut, että hondan cdi:t ovat aika helposti hajoavia. Olisko tässä nyt käynyt niin? Siirtäkää muualle jos näette tarpeeksi.
Vastausta kaipaisin.
Joo menee tosi ''helpost'' paskaks..Ei niit ajamal hajalle saa jos tietää yhtään mitä tekee.
Toisekseen,se ledi ei kovin kirkkaast palakkaa kun siin piuhas ei mitää mahottomia virtoja kulje, ja tohon ohittamisongelmaa voisin sanoo että sulla kusee ehkäpä jokin muu kuin ohitin.
monkizti

Viesti Kirjoittaja monkizti »

Haukkeli kirjoitti: Joo menee tosi ''helpost'' paskaks..Ei niit ajamal hajalle saa jos tietää yhtään mitä tekee.
Toisekseen,se ledi ei kovin kirkkaast palakkaa kun siin piuhas ei mitää mahottomia virtoja kulje, ja tohon ohittamisongelmaa voisin sanoo että sulla kusee ehkäpä jokin muu kuin ohitin.
Ai niin kuin mikä muu ohitin? Ledi, vastus vai mikä? No empä mä nyt noista cdi:stä niin hirveesti tiedä sitten. No kuitenkin ei ota kierroksia, kuin vapaalla ja kytkin pohjassa.
"Sitte kun mun auto on kunnos, niin sielä kuunnellaan Vesku Loiria."
Jami

Viesti Kirjoittaja Jami »

Mistä rajoittamato CDI?
jojjo

Viesti Kirjoittaja jojjo »

PVÄijÄ

Viesti Kirjoittaja PVÄijÄ »

Wandalta sais kyllä kolmellakympillä. Ja sama boksi kuitenkin on ja sit saa mekanikal capin kaupan päälle :wink:
sotarotta

Viesti Kirjoittaja sotarotta »

Motorpowerilta käyt hakemassa Skyteamin CDIin. Kyllä kiertää ja asennuksessa meni se 5min
SaMito

Viesti Kirjoittaja SaMito »

Kannattaa vaan laittaa se vastus. Paaaaaaaaljon halvempi ja ajaa asiansa.
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Jami

Viesti Kirjoittaja Jami »

Elikkä skyteamin boxi menee suoraan.
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Ei mene Skyteamin boksi suoraan. Skytarissa yks-osanen töpseli, eli joudut lyömään vaikka pikku abikoilla sen kiinni.
Juziiii

Viesti Kirjoittaja Juziiii »

Saiskoha tota 110cc toimii jos laittas tommose honda vakio boxi joka rajottas 6500rpm? Meinasin vaan noin niinku verojen takia :roll:
Grimnir
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Saasaa, oppaista katot minicrossin cdi:n kytkennän ja sovellat sitä hondan boxiin :)
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
QckS

Viesti Kirjoittaja QckS »

Mistäköhä löytäsin jinkuun rajotetun cdi:n ?
Vittu kun hankalaa laittaa kuvaa
haistakaa mun vanhan apinan kampea
Näksä

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Etit jostain käyettynä Hondan vakio cdi:n, uutena kun on aika tyyris, joku 140€.
raisubbi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja raisubbi »

Onkohan näissä 125 hondatype- ja isommissa rajotettua cdi boksia? :)
Juziiii

Aika jännä, ku mulla on tossa skyteamis 110cc kone ja sit laitoin siihen nytte ton Hondan CDI boxin. Niin välillä se rajoittaa siihen 6500rpm ja pätkii. Sitte välillä ottaa taas kierrokset tappiin kun kierrättää?? :D CDI paskana, väärin kytketty vai mikähä tos o?
Wilpe

Viesti Kirjoittaja Wilpe »

Ei manki saa kipinää ja sitte oon sitä tässä selvitelly ja tuli mieleen, että mitäs jos tuo valkuperänen boksi on hajalla? Sitte muistin, että sain jostain kaupan päälle tommosen rajottamattoman Cdi:n, mutta siitä puuttuu noin liittimen metalleista tai noista kannoista 2 keskimmäistä. No tuo toinen keskimmäinenhän jää tyhjäksi, mutta mitenkäs pystyykö ton vielä korjaan, että laittas siihen toisen tilalle jostain semmosen liittimen?
Juziiii

Voi olla aika vaikee. OStat vaa uue semmose rajottamattoman, ei maksa paljoa. Esim wandamotorilta saa
masazi

Viesti Kirjoittaja masazi »

Mites tälläseen: http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3109
CDI:hin saa rajottimen?
Näksä

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Konkka tonne jostain johdosta maihin tai sitten valmisrajotin samanlailla, mutta ite en ostais enää tommosta cditä koska itellä hajos alle 1000km tommonen, en tiä sitten oliko joku maanantaikappale tai jtn.
masazi

Viesti Kirjoittaja masazi »

No meniskös sitten tällänen: http://www.minimotoracing.fi/index.php? ... cts_id=243 93- mankiin?
allutz

Viesti Kirjoittaja allutz »

Voiskohan olla Cdi:ssä vikaa,jos manki lähtee ykkösellä aina käyntiin,mutta sammahtaa melkein saman tien?(Käy ehkä n.5-15s. ja sammuu)
Vastaa Viestiin