Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Poliisi.
Nyt oli Raumalla vaikka kuinka paljon poliiseja, ja vanha ystävämme Ketola sai kokoelmaansa muutamien enskojen kilvet. Mutta mua ne ei koskaan pysäytä sillon kun sitä haluais. 
-
toppppppsu
- Moderaattori
Mikä perkele siinä on, ku ei noi polliisit pysäytä mua, vaikka kuinka kauan ajan niiden perässä, monta kertaa illassa.
Vähän väliä jätin aika isoa rakoa, sit vedin rajottimelle ja otin poliisit kiinni, mut ei niitä kiinnostanut.
Eikö mun manki oo tarpeeks kisanen?
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
-
JuusoBomber
ei näköjääätopppsu kirjoitti:Mikä perkele siinä on, ku ei noi polliisit pysäytä mua, vaikka kuinka kauan ajan niiden perässä, monta kertaa illassa.Vähän väliä jätin aika isoa rakoa, sit vedin rajottimelle ja otin poliisit kiinni, mut ei niitä kiinnostanut.
Nykynen:
Skyteam "Lowrider" Monkey 2006 (125cc)
Skyteam Monkey 2007 (72cc)
EX:
Kilvetön Sini-Valko Rässi (125cc)
Honda Monkey Punamusta (jinkun rungolla) (50cc)
Honda Monkey 1995 puna-musta (50cc)
Honda Monkey 1987 metallinhohto sininen tuning (72cc)
Honda Monkey 1992 tutti frutti (50cc)
EX:
Näinpä, mankilla päristelin kylällä pari tuntia ja reenailin keulimista, monesti poliisit tuli vastaa vaikka vinguttelin kylän läpi niin lujaa ku manki kulkee.
Noh, eikös heti ku hussen hain kotoa nii noin kilometrin päässä liikennevaloissa ollessani mp kyttä tule poikittain etee ja sanoo että ajakaapas toho s-marketin pihaan. Hieno tunne kun kolmen piikkikuskin ratsaamiseen tarvitaa kaks maijjaa, mp ja yks sivari. 
Topi rakas, ongelma oli siinä että seurasit niitä. Kuka ny virimopol ajaa poliisin peräs? Kokeile piruuttas silleen et kun tulee vastaan niin jarrut lukkoon ja käänny täysiä pois ja kurki kokoajan taakse 
Noin mäkin oon yrittäny, että ku poliisit kääntyy perään niin leikkii et on paskat housus, kurkkii koko ajan taakse yms.. Ei siltikään oo pysäyttäny.. 
Juokaa mäyräkoira alle, soittakaa hätäkeskukseen nähneenne jonkun humalaisen ajelevan kaupungilla ja hypäkkää tankoon jos niinpaljon haluatte niiden poliisien kanssa olla tekemisissä.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Noni, lähtipä sitten eilen klo 14.00 kilpi poliisin matkaan
Olin K-kaupan pihasta lähössä tekonurmelle hönäfutis-turnaukseen ja mp kääntyy just risteyksestä siihen mun eteen ja käskee pysähtyy.. Noh sitte katto mun putkea aika äkäsesti ja kierrätti vähän, jonka jälkee totes, että pitää muutoskatsastaa... Onneks sentää vältyin sakoilta yms.
On se kumma ku melkee kaks vuotta ajanu viritetyl mopol ja tää manki ollu tähän mennes vähiten viritetty mopo ja siitä sitte lähtee putken takia kilpi.. Noh mulla kävi vaan huono tuuri, olin selvästi vaa se epäonnekas jonka poliisit nappas ja halus pelotella muita mopopoikia ottamalla multa kilvet veks
Olin K-kaupan pihasta lähössä tekonurmelle hönäfutis-turnaukseen ja mp kääntyy just risteyksestä siihen mun eteen ja käskee pysähtyy.. Noh sitte katto mun putkea aika äkäsesti ja kierrätti vähän, jonka jälkee totes, että pitää muutoskatsastaa... Onneks sentää vältyin sakoilta yms.
On se kumma ku melkee kaks vuotta ajanu viritetyl mopol ja tää manki ollu tähän mennes vähiten viritetty mopo ja siitä sitte lähtee putken takia kilpi.. Noh mulla kävi vaan huono tuuri, olin selvästi vaa se epäonnekas jonka poliisit nappas ja halus pelotella muita mopopoikia ottamalla multa kilvet veks
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
Jaahas, oli pojilla puhallutukset tuossa Jyskän Valintatalolla. Joka suunnasta tulevat puhalluttivat, oli MP:tä, maijaa ja Skoodaa.
-
JuusoBomber
olis 
Nykynen:
EX:
EX:
Mulla on hyvää tuuria ollu, just sillonku sain kortin niin päätin jätellä kaverin liikennevaloissa, 75 sain ja just sillon poliisi vastaan 40kmh alueella, ei kääntyny perään, teharikin oli kiinni eikä mitään villoja änkässä joten äänetkin kuulu varmaan parin kilometrin päähän. Tänään sitten kun olin kouluun menossa niin tuli taas maija vastaan, väänsin yhden alamäen kahvassa, vauhtia taas 70kmh paremmalle puolelle ja poliisi mäen alla vastassa, ei tainnut olla tutka päällä, pitkään kyllä katsoivat perään, onneks oli 80kmh alue siinä ja autojakin meni välillä ohi. Vois ruveta rauhottuun vähän ettei mee kortti hyllylle 
Videoo: http://www.youtube.com/watch?v=-Uas_Bzz ... re=g-all-u
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Suzuki GSX-R 600 K5 Stunt
Honda CBR 600 F2 Stunt
Samurai Cross
EX Yamaha DT 80 "Stunt"
EX Husqvarna SM 125 -07 "Wr"
EX Husqvarna SM 125 -05
EX Yamaha DT 50X -06
EX Honda Monkey -94
EX Honda Monkey -87
EX Rässijinkku -07
EX BSE 110cc
EX Honda Monkey -80-81
Ei taija poliiseja manat kiinostaa. Ajoin tolla manalla valoihin ja siihen sitten tuli mp kyttä. Noh mulla uus tehari kiinni ja vuotaa vielä änkän välistä niin vastaa melkeen suoraa putkea. Eli ihan kauheat äänet, mutta mp vaan katto vähän ja jäi valoihin (sillä punaset), kun itselleni vaihtui vihreät.
5min tämän jälkeen sama mp oli vieny kaverin derbistä kilvet teharin takia ja ettiny rajotintakin puol tuntia
5min tämän jälkeen sama mp oli vieny kaverin derbistä kilvet teharin takia ja ettiny rajotintakin puol tuntia
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Nyk: MH Furia, Baotian Monkey, Osakasa manki
Ei tuo matematiikka mun vahvinta alaa ole, mutta tässä nyt kusee joku...Scaleo1 kirjoitti:5min tämän jälkeen sama mp oli vieny kaverin derbistä kilvet teharin takia ja ettiny rajotintakin puol tuntia
E: No prkl lukion matikka, siitä mitään tajua. Oli vaan niin hauskasti väännetty tuo että oli pakko heittää turhaa välikommenttia. Älä Scale vihaa.
Viimeksi muokannut MB93, 23.05.2011 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No prkl amiksen matikka
Tarkotin siis, että 5min sen jälkee, kun ajoin siitä niin sama poliisi oli pysäyttänyt kaverin. Ekana etsi rajoitinta puol tuntia ja sitten vei tietysti kilvet...
Ex: Keeway Fact, Mbk Stunt, Honda Monkey, Fude Classic, Aprillia Sr, Mbk Booster, Piaggio Typhoon
Täälä päin yheltä tyypiltä poliisit etsi tunnin roxista rajotinta, riisu melkein koko mopon
ja löys sen
kortti,kilvet,sakot ja verot.
ja löys sen
-
Tänää oli yläasteella moporatsia... yritin niille tarjota weeraaki testattavaks mut ei mp oikeen innostunu asiasta.. Ja valittivat veeran kilvenkulmasta et on 5 astetta liian sisäänpäin käännetty
Ja ei nuo tuolla nyt niin hirveen montaa sakkoa ees jakaneet, 2 rikesakkooo ja yheltä kilpi pois, kortti pois ja verot..
Ja ei nuo tuolla nyt niin hirveen montaa sakkoa ees jakaneet, 2 rikesakkooo ja yheltä kilpi pois, kortti pois ja verot..
Monkeyt.net vanki numero 1005
meillä oli ne poliisit koululla ja siihen mopo dyno hommeliin mikä näyttää sen nopeuden niin halukkaat sai kokeilla paljon ottaa ilman että tulee mitään sanktioita
Yhen pevukka otti päälle 100 ja se mittari loppu
Toisella oli derpi mis ei ollu valoja jarruja eikä mitää katteita ni poliisi vaa katteli ja sano et onhan täs pientä laittoa.seki meni pääle 90.Rentoo meininkii täällä, mutta itse en olisi vienyt viri mopoa siihen koska varmaa alkaa kyttään myöhemmi.
ostetaan manki.
Oli kyl rentoja poliiseja. Ihme juttu ku ei ruvennu antaa sakkoja. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
jep jep
Kilvet lähti, verot tulee ja korttikin meni.
80@40...
Kilvet lähti, verot tulee ja korttikin meni.
80@40...
Ootko urpo, kuka on niin vitun tyhmä et tesmii neljänkympin alueella, että meneekö se vehje 80km/h vai ei.
En nää ainakaan itte mitään järkeetä
Tuli itellekkin tänään 20e sakkoa, kun ei kuulemma kilvestä saa enää selvää
olis vaan ekaks laittanu rekisteri otteeseen huomautuksen, mut paperit hukassa 
Oli kans meillä koulussa tuo dynohommeli, että halukkaat ois saanu koittaa. Harmi vaan että se oli just menny paskaks niillä = ketään ei saanu koittaa. Eikä siihen ois muutenka vissiin mankin rengas sopinu. :S
Eilen myllylammen nesteelle ju ajelin siihen parkkii, ni kaveri sano että kaks mp kyttää toisella puolella parkkista. Ehin nousta mankin päält pois ni se toine jo ajaa siihe ja kysyy korttii. Kyseli tost putkest et mitä on sille tehty, sanoin vaa et änkkä vaihettu. Nopeuttaki kyseli, ja ku sanoin ihan normaalisti että 35 menee. Ni tietty heti alko vittuilemaa ne : 'Meneepä se reippaasti! hehehehe'. Ja sit se toine kyseli et miksei tos oo kytkintä.. Oli kyl rentoja ne kummatki