Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
jake94 kirjoitti:Tää ei nyt liity mankeihin millään tavalla, mutta tänään bongasin juQ:n sykerön otsolan amiksen mopoparkista tai ainakin ihan samanlainen siellä oli....
:DDD
Näitkö itse herraa? Eikös ookki maukas
Maantaina 8-10 ja torstaina 14-16 oon otsolassa
Viimeksi muokannut juQ, 18.08.2011 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Tänään illalla bongattu oulussa keltamusta matalaprofiilikumeilla varustettu manki, jossa näytti olevan musta kuppipenkki keltasilla salmiakkitikkauksilla ja jonkulainen murinaputki.. En nyt saanu päähäni että kenen foorumilaisen manki se oli? Muistaakseni oon foorumilla kuitenki nähny...
Ite en kehannu ku siel bilteman pihal keulia jossai.. Pitää saada lisää vääntöä tohon, että jaksas keulia mun taidoilla kolmosella paremmin.. nyt siis vaa kuri pois imukaulasta.. OT:nä: Onko sul seitenkakkosta? Jossai välis sanoit, että vaihat lifaniin? Siinä vaihees voisin olla kiinnostunu tosta sun satakyrvästä, jos hyväs kunnos
miitissä bongattu punainen manki jossa oli gianellin änkkä ja sit jotaki valonauhaa vissiinkin naxuli?? ,skyteam manki jossa luki tankissa ktm sit joku ruoska manki alakauttasella putkella ja sit sellanen kullan värinen manki. itte olin repsol cebarilla.
Onko mankien kanta täällä lisääntyny perkeleesti, vai onko sitä oppinu kattoon et ''jahas tuolla meneeki manki'', ku sitä semmosen on itelle saanu? Mut kummiski, ku menin bussilla soittotunnille nii tossa 22km matkalla näin kaks mankia. Toinen oli vissiinki koko musta kahdella ympyräpeilillä, kuskina arviolta 20-30v. mies Dimexin huomiotakki päällä. Toinen oli tossa Kiimingin ja Oulun rajalla. Ulkosesti ihan orkkiksen näkönen puna-musta manki. Kuskilla oli reppu selässä, varmaan tulossa koulusta. Kumpikaan kukaa täältä?
Tänään bongattu aamulla joensuun keskustassa jossain puol 8 aikoihin kromitankilla oleva manki, ilmeisesti jinkku tai skytari ilman tarakkaa(muuten vakio). Kuskilla oli sininen umpikypärä päässä.
Abduuli, olitkos tänää Nurmijärvellä? Samalla reissulla näin kans TB pihalla jonkun toisen mankin. Se sillai blingas aurinkoo vasten sillain värikkäänä
Tänään Porissa bongattu kuparin värinen pikkutankki Manki. Nopeesti katsottuna näytti tosi hyväkuntoselta. Oli hemmetin hieno. Ja myös tuli bongattua uusi piikkinen DAX kopio, härö peli sekin. Molemmat nähty Pihlavassa. Anyone?
snadibanaani kirjoitti:Abduuli, olitkos tänää Nurmijärvellä? Samalla reissulla näin kans TB pihalla jonkun toisen mankin. Se sillai blingas aurinkoo vasten sillain värikkäänä
Joo mun manki ainakin seisoo päivittäin tb pihalla kun kaveri nappaa mut siitä kyytiin kun mennään kouluun
juQ kirjoitti:Jake94 se jaksaa kyylätä! se oli varmaan peltolasta yks kaheli
Joo näin tänänä 2 mankii ku kävin kylillä
Tietysti ihan vitusti mankeja täällä, kun vertaa kiteeseen. Siellä ei oo, kun miulla, wavella, viltzulla, j4n1:lla ja muutamalla muulla, ketkä ei oo foorumilla..