Siilin stuntti mönsö
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Siilin stuntti mönsö
Ny joku päivä pitää tilaa tankk/sivuposki ja lauhari ja pikku tankin rungonki jo löysin
.
Oon kova äijä kun keulin ympäri
-
SuperChargedHonda
Liferox puhut asiaa!
Tää on vaan niin nauretavaa ku tulee vineemään kun jos toinen kirjoittaa väärin
Sitä varten on edit- toiminto että sen voi korjata.ZuQ kirjoitti:Liferox puhut asiaa!![]()
Ja nyt loppu tämä offtopic.
Ostatsä siili multa sen lauharin vai et? Mä myyn sen heti seuraavalle jos et laita yhteystietojas ym. tulemaan.
jjjesse kirjoitti:Sitä varten on edit- toiminto että sen voi korjata.ZuQ kirjoitti:Liferox puhut asiaa!![]()
Ja nyt loppu tämä offtopic.
Ostatsä siili multa sen lauharin vai et? Mä myyn sen heti seuraavalle jos et laita yhteystietojas ym. tulemaan.
Khyl mä sen voin 25e ostaa.
Jos jatketaan aiheessa nyt kuitenkin...
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Edistyykö tää ees? 
tulee varmaanki jtn hienoa!
Viimeksi muokannut leozki, 29.08.2011 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edidtyy heti kun saan aikaseks ostettua sen tankin ja sivu posken.
Ja Leozki kaupat peruuntu siks koska en nähny sitä viestii-_-.
E1:Meneeks mankii suoraa:http://www.mbfmoto.com/index.php?page=s ... &Itemid=53
Ja Leozki kaupat peruuntu siks koska en nähny sitä viestii-_-.
E1:Meneeks mankii suoraa:http://www.mbfmoto.com/index.php?page=s ... &Itemid=53
Menee, mutta voin myydä sulle samalaisen uudenveroisen penkin 40e hintaan 
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Maalaakko ruiskulla vai sprayllä?
Saattais ruiskulla tulla parempi+halvempi
.
Eti mulle halvempaaa ruiskumaalia ku paukkumaalit. Minusta ruiskumaalit on kalliimpia ku paukut.SIILI kirjoitti:Saattais ruiskulla tulla parempi+halvempi.
No tuolt stirwell maalikaupasta saa 9-10€ helmiäis maaleja... Desin tosin tolla hinnalla mut ei mankin maalaukseen enempää tarviikkaa.. 
Monkeyt.net vanki numero 1005
400ml 3.99 mastonin maaleja, ihan hyviä kun osaa käyttää.
Vähän on tosin vetisempää kamaa kun vertaa 25e automaalaamossa sekotettuun automaalisprayhyn 
Kerros vähä että:
-Minkälaista väritystä tulossa
-Minkälaista konetta ja yleisiä spexejä
-Mitä oot saanu aikaan
-Mitä vielä puuttuu
Hyvältä vaikuttaa!
Ja tosiaan nuo ikä jutut vois vrmaan jättää pois, hyvä vastaanotto kun uus foorumilla
Nii ja sori ku taisin itekki herjata sitä tuas aijemmin...
-Mitä oot saanu aikaan
-Mitä vielä puuttuu
Hyvältä vaikuttaa!
Ja tosiaan nuo ikä jutut vois vrmaan jättää pois, hyvä vastaanotto kun uus foorumilla
Nii ja sori ku taisin itekki herjata sitä tuas aijemmin...
http://www.tikkurila.fi/ammattilaiset/t ... .509.shtml Tuosta itse ruiskin mankin runkon tolla ja pakko sanoa, että on pätevää kamaa. Ja maalaaminen reilusti halvempaa vrt. paukkumaaleihin. koska tuos ei tarvi edes pohjamaalia. Se riittää, se kestää, varjopuoleksi: se kuivuu.jjjesse kirjoitti:Eti mulle halvempaaa ruiskumaalia ku paukkumaalit. Minusta ruiskumaalit on kalliimpia ku paukut.SIILI kirjoitti:Saattais ruiskulla tulla parempi+halvempi.
Tulipas taas sekavaa paskaa, pointtini oli kuitenkin se että tässä tapauksessa halvemmalla saa "hyvempää".
Mut mites kaikki muut ruiskumaalaukseen tarvittavat esim. ruisku jne.http://www.tikkurila.fi/ammattilaiset/t ... .509.shtml Tuosta itse ruiskin mankin runkon tolla ja pakko sanoa, että on pätevää kamaa. Ja maalaaminen reilusti halvempaa vrt. paukkumaaleihin. koska tuos ei tarvi edes pohjamaalia. Se riittää, se kestää, varjopuoleksi: se kuivuu.
Tulipas taas sekavaa paskaa, pointtini oli kuitenkin se että tässä tapauksessa halvemmalla saa "hyvempää".
tohon kyl pitää viel lisää pohjat ja lakan eli joku 12€. Silti paljon halvempaa kuin ruisku, eikä niinkään paljon paskempaa jos tekee kunnolla.sotarotta kirjoitti:400ml 3.99 mastonin maaleja, ihan hyviä kun osaa käyttää.Vähän on tosin vetisempää kamaa kun vertaa 25e automaalaamossa sekotettuun automaalisprayhyn
No ruiskuni makso 10 euroa ja maali 12, tolla maalilla maalaan mankin ja PBR:n rungon ja vaikka mitä muuta. Ja tuo maali on varmasti 10 kertaa kestävämpää kun hyvin maalattu paukku. Esim. kynneelä saa raadella miten tykkää.
Ja sitten jos ostaa mastoneita niin pohjamaali 4, pintamaali 4 ja lakka 4. Siitäkin tulee jo 12 euroa.
Ja tuolla ruikulla saa maalattua mitä jälkeenpäinkin.
Anteeksi OT, tai kyllähän tätä kysyttiin...
Ja sitten jos ostaa mastoneita niin pohjamaali 4, pintamaali 4 ja lakka 4. Siitäkin tulee jo 12 euroa.
Ja tuolla ruikulla saa maalattua mitä jälkeenpäinkin.
Anteeksi OT, tai kyllähän tätä kysyttiin...
Kyl tulee tolla ruiskulla kun jost ostettu ihan uus
.
Et viittiny ees tota linkkiä laittaa sillee, että sitä vois klikata : DDDDDD (penkin linkki) Vaan piti laittaa ton kaksoispisteen perään ilman välilyöntiä
Ota tää rakentavana kritiikkinä. Ja ZuQ eihän se periaattees mulle kuulu mut sananvapaus ja oikeus omaan mielipiteeseen mulla on
Suosittelen, että hetken mietit ennenku kirjotat SIILI.. Tulee kaikkien kannalta mukavampaa luettavaa ku on siistiä ja ymmärrettävää tekstiä.
EX: Skyteam Monkey 72cc -09, Jincheng Monkey, Gilera SMT, Skyteam Monkey 72cc -10, Skyteam Monkey A1 -08
No tuleeko näitä tänne? Ihme projekti ku mitää ei tapahu...ozkuzo kirjoitti:Kerros vähä että:
-Mitä oot saanu aikaan
-Mitä vielä puuttuu