Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
D|leR kirjoitti:Mun mankii potkitaan ja haukutaan aina. Maalataan jtn tuhmuuksia ja sanotaan että oot kusipää ku ajat jolai apinal mitä mieltä ootte oonko mä?
Just vammasia sellaset joilla ei ole omaa mopoa ,niin tekee tollasia
D|leR kirjoitti:Mun mankii potkitaan ja haukutaan aina. Maalataan jtn tuhmuuksia ja sanotaan että oot kusipää ku ajat jolai apinal mitä mieltä ootte oonko mä?
Taitaa olla aika matalalla tasolla ne ketkä noin sanoo, jos niinkun jonkun mopon perusteella aletaan tolleen sanomaan "Oot ihan kakka ku et leiki mun kaa hiekkalaatikolla."
No tollasesta en oo tähän mennessä vielä kuullutkaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin
Moottori_Juippi kirjoitti:Eipä ole mankiani murjottu mutta haukuttu on. Ja se on sitten kumma juttu kun ensiks haukutaan ja sitte kinutaan päästä testiajolle:D
no niinpä. sama homma täällä päin..
nii mullakii..ekaks sanotaa paska mikä paska mite perkele pystyt ajaa noi paskal mopol ja sit muutaman päivän päästä saanko tulla ajamaa..
Kerran tungettu vakioputken "pilliin" tammenterho, joka pamahti laittajan polveen kun vähän kaasutin... Onhan minun monkeya haukuttu myös laiskaksi paskaksi, mutta silloinkin tuli samana päivänä haukkujan super sportin ohi.. Eipä tule muuta mieleen tähän hätään...
Olipahan muuten vähän vanha aihe..sorry nosto
Keinone kirjoitti:Ilikivaltaahan se toiki on, vaikkei ny monkiin kohistunukkaa...
Jep eli sabotaasi kuin sabotaasi. Täällä on nykyisin vain nykästy tulpanhattu irti, mutta jo vähemmänkin tyhmä on tajunnut heti katsoa moisen ja lähtenyt ajelemaan. On toki muutama poikkeus jolloin joku avuton kyrpäperse on ihmetellyt about tunnin koulun pihamaalla että mikä on kun ei mopo starttaa.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Keuruun ainut manki mikä on tieliikenteessä niin se on mulla, niin on sitä mollattukkin. Mutta kyllä noi tehari terpit jäi monesti kattelee maltanristi valoa kun viivoille lähdettiin. Mutta sillon ylä-aste aikaan oli yleensä pari kymmentä kateellista mopo poikaa kuolaamassa mankin ympärillä kun koulusta lähti. Mutta kyllä joskus pari käpyä lenti vauhilla daytonian pöntöstä ulos, kun potkas käyntiin.
Mun mankia ei ole kyllä ikinä viä kolhittu tms.
Mutta isoveljen aikana kun se kävi kevarilla koulus (nyk. mulla) niin oli kaadettu tahallaan asfaltille, jtn kateellisia amiksia kaatanut sen sitte.
Henk.koht mulla on kokemuksia:Silloin,kun ostin jinkun niin kaikki sano koulus et "MIllä kehtaat ajaa tollasel pikkupaskal,osta skode/derbi/yammu" No nyt sitten ostin siihen 120cc koneen,nykyään tulee tyyliin "Saanko kokeilla?" "Joko on sisäänajo ajettu?" "Paljo menee?" "Kiihtyykö hyvin"
Sitten ainut negativiinen tää meidän luokan skode poika,[jolla on speedfight 1.
Kurit poies ja kuulemma menee päältä 90 (mittari hakkaa 95)] Et "Jäät viivoilla ihan kuus-nolla."
Hekazi kirjoitti:Henk.koht mulla on kokemuksia:Silloin,kun ostin jinkun niin kaikki sano koulus et "MIllä kehtaat ajaa tollasel pikkupaskal,osta skode/derbi/yammu" No nyt sitten ostin siihen 120cc koneen,nykyään tulee tyyliin "Saanko kokeilla?" "Joko on sisäänajo ajettu?" "Paljo menee?" "Kiihtyykö hyvin"
Kurit poies ja kuulemma menee päältä 90 (mittari hakkaa 95)] Et "Jäät viivoilla ihan kuus-nolla."
Hekazi kirjoitti:Henk.koht mulla on kokemuksia:Silloin,kun ostin jinkun niin kaikki sano koulus et "MIllä kehtaat ajaa tollasel pikkupaskal,osta skode/derbi/yammu" No nyt sitten ostin siihen 120cc koneen,nykyään tulee tyyliin "Saanko kokeilla?" "Joko on sisäänajo ajettu?" "Paljo menee?" "Kiihtyykö hyvin"
90 Niinhän ne kurittomat derbit ja riejutki mukamas menee 100 (vakio välityksillä, hmmm ), teharilla reippaasti yli 100 ja sit 70cc:llä menee 140 rikki
Meidän koululla on aika paljon mankeja, mutta ihmettelen kun en ole mennyt omallani vielä kouluun ja yksi jätkä haukkuu sitä "ruoskaksi ja et se on keulittu paskaks." Ja jätkä ei oo nähny koko mopoo ees kovistelee koko ajan ja haukkuu muiden mopoja ja itsellään ei ole edes mopoa