Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Mitäs tästä mahtais saada? Alkuperäisissä tarroissa + väreissä, ajettu 1600km, takana uus goldenboy ja edes tractor grippi. Kulkee 35-40km/h, kilvissä jne. En oo siis myymässä vaan mielenkiinnosta kyselen.
Veikkaan, että hintaan 1500-2000max menisi kaupaksi. Itse laittaisin vähintään 1500e hinnaksi, mutta jos tuo olisi minun niin tekisin sinun tavoin ja pitäisin sen itse
Paljonkohan tästä pyytäis? Alkuperänen rekisterissä oleva tuttifrutti vuodelta -91, papereissa lukee 0.0.1992. Tankki maalattu ruiskulla, jostain kohti vähän lähtenyt ja ei tarratkaan ole ihan parhaiten kiinnitetty. mut joo, kuvia:
Nojuu, ei muutakun se koppa ja sit takavanne on erivärine ku etu koska ostettu käytettynä enkä sit oo alkanu maalailee. Aattelin sen 1000€ laittaa jos myyntii menee
"Ja savolainen näyttää, että kalakukkoa kun puree ja välillä käy kallavedessä jäissä uimassa niin siellä lepää!" -Antero Mertaranta
mitäs tivoli mankit maksaa nykyään, paperittomat/paperilliset? nimim makson omasta tivolista tasan 50e ja kävin hakee uude tulpan öljyt ja bensaa nii joha pelitti tutut on kivoja
Tivoli ja seittämän volvoo
Musta 740 turbo +300hv
valkonen 245 tdic +100hv :D
workz wms 150 (kampura poikki)
100 miestä puhuu autonsa turboahtamisesta, joista 10 saa turbon ostettua, ja vain yksi asennettua sen.
Olen ostamassa ehkä kaverilta tällaista mankiprojektia. Vikoja on että ei iske kipinää ja koneen kunnostakaan en tiedä, mutta paperit löytyy (runko hitsattu kolmesta palasta), levykeula (rumpujarrulla ) jne. Ei varmaan 120€ ole paha tuosta jos ei projekti kiinnostaisikkaan niin osissa tuosta saisi varmaan 200-300€?
Paljonnoha tästä vois saada? Päälle vuos sitten purettu kokonaan osiksi ja kaikki käyty läpi, nyt kiinni 72cc mutta mukaan saa orkkiksen joka huollettu! Ja kaikki vakio osat mukaan ja isovena kantta, tankoo ja jotain muutakin mukavaa
Juu eli tommonen Honda vuosimmalia -91 tuli myytyä ja vähä mietityttää, että möinköhän ali hintaan. Vikoja oli sen verran, että todella väljä keula, huonot maalit ja mittari ei toiminut. Toimi kuitenkin koneen osalta hyvin. Eli minkä verran olis pitänyt saada? En kehtaa tähän hintaa laittaa